Po nějaké chvilce přišel ten kluk znova do pokoje. Chytl Kooka za ruku a někam s ním šel. Já jsem šel hned za nimi. Dotáhl Kooka do obýváku a posadil ho na gauč. Sám si pak sednul vedle Hoseoka a já si sednul vedle Kooka.
„Řekl, jsem že ho máš zavolat, ne ho sem dotlačit...Ach, to je jedno. Omlouvám se Kookie, on je trochu divný. Rád bych řekl, že je to můj kamarád, ale není. Je to moje zátěž, kotva, vycucávačka peněž, služka-."
„Sexuální hračka."
„No to nejsi"
„Jsem. Řekni, že sex se mnou by nebyl úžasný"
„Bych raději žil bez sexu, než ho mít s tebou."
„Proto sis přivedl jeho?" kluk ukázal na mě a nechutně se na mě podíval. „Bude to tvoje sexuální hračka? A to vedle je moje sexuální hračka? Proč jsi nevybral něco lepšího Hoseoku?"
Co? Tohle se mi nelíbí. Oni jsou divní. Proč narážím na tak zvláštní lidi? Kookie se přiblížil ke mně a hlavu schoval za moje záda. Umřu tady. Schovají mě do sklepa a budou dělat divné věci. Má to udělané dobře, sebral mě, protože mě nikdo nebude hledat a bude si se mnou dělat to, co se mu zlíbí. Uhnul jsem od nich pohledem a vzpomněl jsem si na něho, co mi udělal na záchodcích a přejel po mě nepříjemný mráz.
„Můžeš držet hubu?" Zakřičel Hoseok na chlapce a dal mu pohlavek. Pak se otočil ke mně. Snažil jsem se na něho nedívat s svůj zrak upírat na cokoliv jiného. „Promiň. On je mentál, vůbec ho neposlouchej" Kluk chtěl něco namítat ale Hoseok mu dal ruku na pusu, takže nemohl promluvit. „Je to v pohodě. Jeho neposlouchej. Jen to byl jeho pokoj a nemá rád cizí lidi ve své posteli, proto Kooka kousl." A je opravdu normální kousat cizí lidi?
„Vy dva tu ale zůstanete že? Jimine, nemáš kam jinam jít. Opravdu mi nebude vadit, když tu budete. Jen mi budeš trochu přispívat na chod domácnosti a bude do dobré. " Asi jsem taky mentál. Normální člověk by po tomhle všem řekl, že ne a našel by způsob kde být. Ale já tu mám i Kooka a je dost pozdě večer a on se teď domu ani nedostane. „Dobře no."
„Tak to je dobře. Vyřešíme pokoje, půjdeme spát a vše ostatní dořešíme zítra ráno. Takže, Kookie bude spát s ním a já s tebou." Kluk se rychle zvedl a zadíval se na Kooka. „Mám spát se svojí sexuální hračkou?" Kookie se taky postavil a přišel k němu.
„Nejsem tvoje sexuální hračka." Kluk si ho znovu prohlížel a po chvilce dodat. „Ne, nejsi. Nelíbíš se mi. Nejsi hezký, takže nejsi moje sexuální hračka." Řekl trochu zklamaně. „Proč nemůžeš být v pokoji s tím divným klukem a já budu s Kookem. To dává největší smysl."
„Ne, nedává." Oponoval mi Hoseok. „Prostě to bude takhle."
„Ach" zakňučel kluk, vzal Kooka za ruku a vzal ho do pokoje. Dveře se prudce zavřeli a já nadskočil. Hoseok se usmál. Odněkud vytáhl osušku a oblečení. „Sprcha je támhle." Ukázal mi sprchu a pak odešel do svého pokoje.
**
Po opravdu skvělé sprše jsem přišel do našeho pokoje. Hoseok tam nebyl a já si lehl na jedinou postel, co tam byla. Po chvíli se rozsvítily světla a Hoseok si lehl ke mně do postele. „Co děláš? Já myslel, že budeš spát na zemi. Dobře jdu tam já." Vstal jsem a chtěl se zabydlet na zemi. Hoseok mě ale chytl a stáhl mě zpátky k němu na postel. „Prosimtě, když jsi spal tak ti nevadilo, že spím s tebou. A jak říkám, kdybych ti chtěl ublížit, už dávno bych ti ublížil. Vůbec nemá smysl se bát. Proč si pořád myslíš něco divného?" Řekl a hodil přes nás deku.
„Dobře. Díky za všechno. Díky za oblečení." I přes menší strach jsem se na něho usmál. „Nemáš zač. Zítra zajdeme k tobě a vezmeme si tvoje věci. A pak ti všechno vysvětlím, tak se teď neboj. A promiň za Teaho. On...On to neměl v životě moc lehké. Zanechalo to na něm měnší následky, ale je to lepší a lepší. Ale on je ta nejhodnější osoba, kterou znám. A nikomu by neublížil, když pomineme to, že kouše. Nemusíš se o Kooka bát, on mu vážně neublíží." Hoseok se pro sebe usmál
„Dobře. Budu ti věřit." Usmál jsem se na Hoseoka a pak zavřel oči. „Dobrou noc" Řekl jsem a Hoseok vypl světlo. „Dobrou"
Nevím, jestli to bylo strachem nebo čím, ale dlouho mi trvalo, než jsem usnul. Celou dobu jsem přemýšlel nad ním a popravdě jsem se trochu bál. Spát u cizího kluka, který je divní a má ještě divnějšího kamaráda. Ale zajímalo by mě, jakýma věcmi se ten kluk prošel. A celkem by mě zajímal i Hoseok. Po chvíli přemýšlení jsem nakonec usnul.
JungKook
Divní kluk mě dotáhl do jeho pokoje. Ze skříně vytáhl oblečení a začal se převlíkat. Rychle jsem svůj zrak přesunul na něco jiného a lehl si na zem. Nebylo to pohodlné ale lepší než spát pod mostem. Když jsem začal pomalu usínat, přišel ten kluk, vzal mě a hodil mě na postel. Hned si ke mně sednul a tak jsem nemohl utéct. „Jak se jmenuješ?" Zeptal se. „Jeon JungKook" Kluk mě donutil si lehnout na postel a on si lehl vedle mě. „Kdyby Hoseok zjistil, že spíš na zemi, tak mě zabije. A já kvůli tobě nechci spát na zemi, takže si prostě lehni vedle mě a nemluv na mě.
„Tak mi jen řekni svoje jméno."
„Říkej mi pane."
„Hej." Ten kluk nic neříkal, tak jsem se otočil na druhou stranu a zavřel jsem oči. „TaeHyung. Jmenuji se Kim Taehyung." Řekl a rychle zhasnul světlo. Jsem rád, že mi řekl svoje jméno. Víc jsem se zachumlal do peřiny a po chvilce jsem usnul.
ČTEŠ
Haruman
FanfictionPřestoupit na novou školu nikdy není jednoduché. Zvláště, pokud přecházíte z vážného důvodu. Co se ale stane, když na tuto věc přijdou vaší spolužáci? - Boy x Boy