Det tar ungefär tjugo minuter att åka till tågstationen. När vi kommer fram tar jag av mig hjälmen och ger den till Felix. Vi går mot perrongen där Mias och Carros tåg ska anlända. Det kommer fram ett par foooers, lite då och då, och tar kort med Felix. Felix pussar dom på kinden och det gör mig lite svartsjuk... När han har tagit kort med alla kommer han fram till mig.
"Jag vet att du inte gillar när jag pussar dom på kinderna, men jag sparar ju det bästa till dig" säger han och kysser mig. Det går över till strul och vi märker inte ens att tåget har kommit. Helt plötsligt knackar någon på min rygg. Jag släpper kyssen och vänder mig om. Bakom mig står Mia och Carro.
"Carro, Mia, åhh vad jag har saknat er.." Säger jag och sveper in dom i en gruppkram.
"Vi har saknat dig med" säger båda samtidigt.
Vi släpper kramen och bådas blickar fastnar på Felix.
"Ska ni hälsa eller?" Frågar jag och skrattar.
Felix skrattar också och sen kommer dem fram. De hälsar på Felix och kramar honom. Det märks att dem är foooers..... Felix fick ett sms om att han skulle till studion. Han ger mig en hejdå puss och åker sen iväg.
"OMG" ropar båda samtidigt när Felix har gått.
"Vad?" Frågar jag, även fast jag visst varför.
"Jag kramade Felix Sandman" säger Mia.
"Ni vet att han är min va!?" Säger jag.
"Ja vi vet"
Jag visste att de verkligen ville träffa resten av killarna. Så jag skickade ett sms till Oscar.
Jag: Snälla, söta, rara du, kan inte jag och mina kompisar få komma till studion?❤️
Oscar: Okej, ta bakvägen❤️
Jag: Visst, älskar dig brorsan❤️
Oscar: Älskar dig med❤️
Jag brukar avsluta med 'jag älskar dig' för då blir de så snälla. Haha. Vi börjar gå mot studion, men Mia och Carro vet inte vart vi är på väg.. Medans vi går pratar vi om allt mellan himmel och jord. När vi börjar närma oss studion reagerar inte Mia och Carro alls. De vet inte ens hur studion ser ut och så tar vi ju bakvägen. Jag slår in koden som Oscar har gett mig och öppnar dörren.
"Bor du här?" Frågar Carro.
"Nej" svarar jag.
"Vart är vi då?" Frågar Mia.
"Det får ni se" svarar jag och vi går mot dörren till deras rum. Hoppas de inte tränar dans... Jag öppnar dörren och vi går in. Killarna sitter i soffan och spelar fifa. Men inte Felix, han spelar väll in eller nått..
"Hej" säger jag.
De pausar matchen och reser sig upp.
"Hej" säger dom och ger mig varsin kram.
"Hej" säger Mia och Carro tyst.
"Foooers?" Frågar Omar mig med ett leende.
Jag nickar som svar. Killarna ger Mia och Carro varsin kram. Jag står och kollar på och någon plötsligt kramar mig bakifrån. Jag vänder mig om och ser in i Felix blåa ögon. Han böjer sig fram och kysser mig. Mina händer åker upp runt hans nacke och hans händer är runt min midja. Det går över till strul. Vi står där och strular ett tag innan killarna, Mia och Carro harklar sig.
"Ska vi gå till dansträningen?" Frågar Ogge.
De skrattar lite men vi kollar lite smått irriterat på dem. Felix nickade som svar efter en stund. Vi började gå men Felix stoppade mig. Han kollade in i mina ögon och jag i hans. Åhh han har så fina ögon...
"Vi hann ju inte avsluta det vi påbörjade förut..." Säger Felix och böjer sig framåt.
Våra läppar möts i en kyss och det går snabbt över till strul. Jag lägger armarna runt hans nacke och han placerar sina händer runt min midja.
Oscars perspektiv:
Vi börjar gå till danslokalen. När vi är framme har inte Felix och Sarah kommit än.
"Jag ska bara gå och kolla om Felix och Sarah kommer..." Säger jag och går ut.
Jag har inget problem med att Felix är tillsammans med min syrra. Jag litar på Felix, han skulle inte såra henne. När jag kommer in i rummet står Felix och Sarah och strular. Kom igen..!? Jag tar upp min mobil och fotar dom. Jag lägger snabbt upp det på instagram.
"Eyy, skulle ni komma eller?" Frågar jag och skrattar lite.
"Varför ska alltid någon förstöra?" Frågar Felix lite surt.
Felix och Sarah flätar ihop sina händer och följer med till danslokalen.
Felix perspektiv:
Jag och Sarah går med våra händer ihop flätade mot danslokalen.
"Varför tog det så lång tid?" Frågar Omar och ler ett peddosmile.
"Käften" svarar jag surt.
Sarah, Mia och Carro sätter sig mot väggen och småpratar med varandra. Jag och killarna börjar öva på dansen till 'Fridays are forever'.
Sarahs perspektiv:
"Ni är så gulliga tillsammans" säger Mia.
"Vi vet" säger jag och skrattar lite.
Mia och Carro sitter och stirrar när killarna tränar. Jag tar upp min mobil och kollar instagram lite snabbt. Plötsligt ser jag en bild på mig och Felix när vi strular... Det är Oscar som har lagt upp den. 'Finaste syrran och bästa brooor❤️' skrev han under bilden. Jag gillar bilden och kommenterar 'lav jo❤️'. Låten slutar och jag hör att killarna ropar att de ska byta om. Jag nickar lite eftersom jag fastnat i att kolla Twitter. Killarna kommer ut och går fram till oss.
"Vill ni följa med hem till mig och kolla på film eller nåt?" Frågar Felix.
"Visst" svarar vi.
Vi går ut mot killarnas moppar. Jag sitter bakom Felix, Mia bakom Ogge och Carro bakom Oscar. Omar som visst hade cyklat hit, tog den och cyklade till Felix.
ESTÁS LEYENDO
Utan dig är jag inget
FanficSarah har precis fått reda på att hon är adopterad. Hon ska flytta upp till sin riktiga familj, i Stockholm. Men hennes bror är inte vem som helst.