Chapter 15

684 27 2
                                    

"Yahhhh!!! Jimin! Pakai baju la... Awak ni! Mata virgin saya dah tengok benda tak suci~~" Hara menekup mukanya dengan bantal. Comel betul wife aku ni.

"Waeyo Chagiya? Melting?" Aku menghampiri sengaja untuk mengusik.

"Ke-kenapa sa-saya nak tergugat?" Hara masih lagi seperti tadi.

"Sebab badan saya yang hot ni..." Aku menarik bantal dari tangannya.

***Hara's P.O.V***

Apa dia buat ni? Saja nak buat aku cair. Aku ni dah memang melting habis dah dengan dia.

Ehh... Dia tarik bantal ni pulak. "Awak nak apa ni? Nak tu ke?" Soalku.

"Nak tu apa? Oppa tak faham la..." ooo~ kau belum tahu ni Hara lah... Nak sangat sakat aku. Tunggu kau Jimin.

"Oppa tak faham?" Soalku sekali lagi. "Hara bagi tahu la 'tu' tu apa?" Usiknya lagi.

"Tu tu la...." aku lihat ke dalam matanya dengan pandangan yang menggoda. (Cewah~~)

"Do you really want that?" Jimin menyoalku. Aku diam, aku bangun dan berdiri dengan lututku, memandang tepat ke dalam matanya. "No, I am not the one to be asked, it's you who supposed to be asked, do you really want this?" Aku terus mendekatinya, semakin dekat, hidung dan dahi aku dan Jimin bersentuhan. Aku menolaknya ke atas katil. "Oppa..." Aku menyentuh dadanya dengan lembut. "N-nae?" Tengok... kan dah gugup. Hahahaha. Evil laugh. Aku berbisik di telinganya, "Oppa, don't you ever seduce me again, cause I'll seduce you, even more than you did." Aku turun dari katil. Belum sempat aku melangkah, Jimin memegang pergelangan tanganku.

*Bersambung*

My Byuntae HusbandWhere stories live. Discover now