Am luat o mica inghitura din cafeaua firebinte, cu grija sa nu-mi ard limba. Mirosul puternic mi-a invadat narile si m-a trezit imediat. Ochii mei ca de smarald s-au marit in timp ce citeam atent foile din fata mea, incercand sa decid ce ar trebui sa semnez si ce nu.
Hm..ar trebui oare sa incepe o afacere cu o alta companie. In Statele Unite ale Americii? Sunt destul de cunoscuti si instariti. Auzisem cate ceca despre ei. Dar, erau ei suficienti de buni pentru a incepe o afacere cu noi?
Mi-am mijit ochii, murmurand, in timp ce am citit cu grija contractul. Da, vroiam asta. Tatal meu ar fi mandru de mine.
Semnand hartia, mi-am aruncat stiloul pe birou si m-am scufundat in scaunul meu de piele. Imi frecam cu degetul aratator obrazul. Asta era cea mai buna decizie pe care o puteam lua, stiu asta.
Mobilul negru a sunat pe masa mea si am oftat nervos. Eram inca foarte adormit dupa seara petrecuta cu Erica. Femeia era salbatica.
"Styles," am spus in receptor si am ascultat-o pe secretara mea. Cu o voce slaba si emotionata, mi-a spus ca Domnul Williams nu e aici si ca cineva il cauta.
Domnul Williams este cel mai bun prieten al tatalui meu. Lucra de douazeci si cinci de ani in compania noastra si mereu l-am admirat pentru munca sa. Este un om foarte muncitor.
"Alice, poti sa-mi spui unde este?"
"Um, Domnule Styles, a plecat cu tatal dumneavoastra intr-o calatorie de afaceri. Si fiica sa este aici."
Dandu-mi ochii peste cap, mi-am masat tamplele la gandul ca o adolescenta enervanta statea afara, mestecandu-si guma zgomotos si purtand o uniforma scolara cu fusta ridicata mai mult decat este necesar.
"De ce dracu' e aici daca el e plecat? E nebuna sau ceva?"
"Ea tocmai s-a intors din Spania. Probabil nu stie ca tatal ei nu este aici."
"La dracu'! Vin acum."Am tipat si am trantit receptorul jos. Furia fierbea in mine deja si era inca dimineata, la naiba.
M-am ridicat, mi-am fixat cravata de culoarea smaraldului si mi-am desfacut un nasture de la costum, lasandu-mi la vedere camasa neagra. Mansetele mele de la maneci straluceau slab sub lumina soarelui de dimineata in timp ce mergeam prin biroul meu de la ultimul etaj al cladirii. Trecandu-mi mana prin par, am deschis usa neagra a biroului meu si am iesit afara.
Era foarte liniste si nu am auzit pe nimeni mestecand guma. Poate ca manca o acadica.Papucii mei loveau podeaua aurie si stralucitoare. Mi-am bagat mainile in buzunar si m-am indreptat spre receptie.
" Unde e persoana care a venit sa-l viziteze pe Domnul Williams?"
Fata din spatele tejghelei a tresarit si a tusit, aranjandu-si gulerul camasii de culoare rosie. Am zambit.
"Domnule Styles! Ea este,uh, chiar acolo, langa fereastra."a spus secretara, aratand spre peretele mare facut din sticla , din partea dreapta.
Cu un zambet pe fata, mi-am intors capul spre dreapta pentru a vedea o silueta inalta stand acolo si privind orasul. Avea un par frumos, lung si castaniu ce era undulat la varfuri. Fundul ei arata minunat in perechea de jeansi crem. Fata era bronzata, iar tricoul ei largut se asorta cu papucii cu toc din picioarele sale. Tinea in mana o greanta maro din piele. Am observat ca purta de asemenea o pereche de ochelari de soare Aviators de culoare neagra si un lantisor de aur in jurul gatului, ce-i facea pielea sa pare si mai bronzata.
Cred ca ea se gandea cat de bine se potrivea in aceasta companie pentru ca arata foarte profesional. Dar ce nu stia ea este ca imbracamintea sa imi facea sangele sa clocoteasca. Arata asa de bine si inca nu-i vazusem fata.
Picioarele mele lungi m-au tarat pana la peretele de sticla, aproape de ea. M-a vazut in reflectie si s-a intors imediat.
Era evident ca amandoi eram uimiti.
"Pot sa va ajut?" Mi-am mijit ochii la ea, scanandu-i corpul din cap pana-n picioare. Fata a intepenit si si-a curatat gatul.
"Um, sunt aici pentru al vedea pe tatal meu, George Williams."
Ochii mei verzi s-au oprit pe fata ei atunci cand a terminat propozitia. Vroiam sa-si dea jos Aviatorii. Buzele sale erau foarte frumoase; rozalii si pline.
"Domnul Williams? Este intr-o calatorie de afacere in Italia cu tatal meu. As fi incantat sa stiu cine doreste sa-l vada."
In sfarsit, si-a dat Aviatorii jos si s-a uitat la mine ca o felina. Ochi caprui, gene lungi si dese. Ochii sai erau perfect incadrati de un machiaj realizat cu grija. Era asa o puicuta.
"Sunt Estella Williams. Fiica sa."
"Domnisoara Williams. Este o placere sa va cunosc. Sunt Harry, Harry Styles." Am aprobat si mi-am scos mana din buzunar pentru a da mana cu ea. Si-a strecurat mana delicata si bronzata in a mea, strangand-o ferm. Am fost surprins.
"Imi cer scuze. Nu stiam ca este intr-o calatorie."
"Sunt constient de asta," am chicotit "Ar fi trebuit sa sunati."
"Da, stiu. M-am gandit ca va fi aici. Dorea ca eu sa-l inlocuiesc cat este plecat."
Poftim?
"Poftim?" Am repetat intrebarea din capul meu cu voce tare. Ochii mei s-au mijit imediat si am tras o privire rapida spre reflectia mea din geam. Buclele mele ciocolatii avand o nuanta aurie sub razele soarelui.
"Da..." Estella s-a uitat la picioarele sale, lasandu-si parul sa alunece in fata si sa-i ascunda fata. Probabil credea ca am personalitatea unui monstru.
"Domnul Williams nu mi-a spus nimic despre asta."am spus "Nu poti doar sa vii aici cu decizia de a lucra in locul tatalui tau. Ai terminat facultatea macar?
"Sunt studenta la drept. Sunt in ultimul an. Eu, uh, tatal meu- "
"Nici nu vreau sa aud," Am oprit-o " Compania mea nu este pentru studente care se joaca prin jur. Este un loc unde oamenii educati muncesc din greu pentru a trai."
Estella s-a incruntat, sprancenele ei negre unindu-se.
"Vreti sa spuneti ca nu sunt destul de educata?"
"Poate ca asta este exact ce vreau sa spun, fara suparare. Nu ti-ai terminat nici facultatea. Ceea ce inseamna ca inca nu stii destule."
Estella a facut un pas in fata si s-a uitat in ochii mei cu ochii sai caprui si frumosi , provocandu-ma sa continui. Mi-am gasit perechea. Foc pentru foc. Gheata pentru gheata. Avea ceva special in ea.
"Dar putem fi de accord ca stiu suficient incat sa-mi dau seama ca dumneata, Domnule Styles, sunteti cel mai egoist si arogant barbat de pe planeta."
Mi-am lasat capul pe spate de ras, rasul meu rasunand in camera.
"Oh, Domnisoara Williams..nu aveti idee. Probabil ne vom vedea curand. Dar tu cu siguranta nu vei lucra aici inainte sa-ti termii facultatea." Am zambit la ea, stiind ca jocul e al meu. Eram castigatorul.
"Mai vedeam asta,"Estella a zambit inapoi si a trecut pe langa mine, facandu-ma sa ma dau putin in spate. Zambetul meu a disparut. Stiam deja ca o sa am probleme cu ea.
Cartea asta va fi tradusa doar de mine, aka Diana. Sper sa va placa :D
CITEȘTI
Beautiful,Dirty,Rich
FanfictionHarry Styles este cel mai bogat barbat din Marea Britanie. Numele sau este bine cunoscut in lumea afacerilor. Cu o viata stabila, perfecta si luxoasa, el are tot ce un barbat si-ar putea dori vreodata. Estella este o fata ambitioasa. Viata sa este s...