Aveam o prezentare in aceasta dimineata. Mainile imi tremurau, acoperite de un strat de transpiratie. Nu puteam sa ma calmez. Aceasta era sansa mea de a demonstra tuturor celor din aceasta companie, in special lui Harry, ca sunt o persoana muncitoare si serioasa.
Respirand adanc, m-am admirat in oglinda. Da, aratam bine, trebuie sa recunosc. Parul meu saten deschis era undulat si mi-am ales cea mai buna rochie albastra Diane von Furstenberg de matase. Am asortat-o cu sacou crem si sandale de piele si satin. Pentru a-mi completa tinuta, am ales si un colier din perle de fildes, un ceas alb si o geanta cu cateva nuante mai inchisa decat rochia mea.
La dracu'. Speram sa nu fie prea mult.. Ma gandesc ca nu e. Rochia mea era suficient de lunga, pana la genunchi si era stramta. Ar trebui sa mearga.
"Esti bine? Esti pregatita? Totul e la locul lui, asa cum ai vrut." Mi-a zambit Magdalene din usa baii si i-am raspuns dand din cap.
"Hai sa tabacim niste funduri." Am expirat si am iesit.
Camera de conferinta era imensa, cu o masa lunga din lem de cires ce stralucea sub lumina soarelui. Geamuri mari acopereau peretii si aveam o priveliste amanuntita asupra Londrei. Fiecare persoana importanta din aceasta companie era aici, incluzand-ul si pe Harry care statea in capul mesei. O femeie frumoasa cu par negru ca abanosul si ochii albastrii ca gheata statea langa el, privindu-ma intrand.
"Buna dimineata." I-am salutat si mi-am inceput prezenstare.
Angajatii ma ascultau linistiti si cu interes. M-am simtit puternica. Increderea mea a crestea in timp ce vorbeam si ii vedem pe toti dand din cap afirmativ, fiind de accord cu mine.
"...Multumesc foarte mult pentru timpul vostru." Am dat din cap la audienta mica, dar importanta. Am primit un rand de aplauze de la colegii mei.
"Felicitari, Domnisoara Williams. Domnul Williams va fi mandru." Un om in varsta a dat mana cu mine si a plecat. Am dat mana cu alti cativa oameni care m-au felicitat.
"Felicitari. Trebuie sa spun ca sunt impresionata. Credeam ca esti doar o... fetita prostuta care isi inlocuieste tatal." Femeia care statuse langa Harry tot timpul, a vorbit, dandu-si peste umar parul.
Mi-am mijit ochii din cauza cuvintelor sale dure, da am decis sa ma comport frumos. Era doar geloasa.
"Multumesc..,ah?"
"Domnisoara Helene CArter." A zambit rece, oferindu-mi o strangere de mana si i-am putut vedea inelul cu diamant de pe deget.
La dracu'. Asta era Helene. Harry nu mi-a spus ca era o femeie de afaceri. Nu mi-a spus nimic despre ea, de fapt... Stiam doar ca e fosta lui prietena.
Am urmarit-o iesind gratios din camera, parul ei stralucitor ii ajungea pana la jumatatea spatelui. M-am oprit din a ma holba la ea si m-am intors petnru a-l vedea pe Harry in picoare, indreptandu-si camasa bleu. Mi-am pierdut respirati atunci cand l-am vazut; purta o pereche de pantaloni negri si o pereche de pantofi negrii luciosi. Avea o cravata neagra din matase si se uita la mine o sclipire ciudata in ochi.
In timp ce venea usor spre mine, cu mainile in buzunar, mi-am strans dosarele mai tare la piep si am asteptat sa se apropie, pentur a spune ceva.
"Felicitari...Domnisoara Williams." A accentuat 'domnisoara' si stomacul meu s-a invartit incomfortabil. M-am uitat la mainile mele, strangand folderele si am inghitit in sec.
"Multumesc...Domnule Styles." A respuns, adunandu-mi lucrurile, gata sa ies din camera. Dar desigur, Inaltimea sa a pasit in fata mea si si-a infasurat pratul in jurul taliei mele, inclestandu-si degetele in soldul meu.
CITEȘTI
Beautiful,Dirty,Rich
FanfictionHarry Styles este cel mai bogat barbat din Marea Britanie. Numele sau este bine cunoscut in lumea afacerilor. Cu o viata stabila, perfecta si luxoasa, el are tot ce un barbat si-ar putea dori vreodata. Estella este o fata ambitioasa. Viata sa este s...