Estella Williams
Nu imi pasa daca eram a naibii de enervanta. El cu siguranta avea lucruri mult mai importante de facut decat sa astepte atunci cand m-am intors si am cerut sa-l inlocuiesc pe tatal meu, George. Stiu ca era un pas mare pentru ca Geroge este un om foarte inteligent si responsabil. Inca de cand a divortat de mama mea a devenit tacut si muncitor. Probabil pentru ca dorea sa-mi ofere tot ce aveam nevoie. Eram constienta de asta.
Mi-am bagat bluza alba in fusta gri care era foarte stramta si sexy, dar totusi sofisticata. M-am incaltat cu pantofi cu toc si mi-am luat pe mine un palton crem pentru a completa tinuta. Machiajul meu era natural si perfect aplicat; tus, fond de ten si luciu de buze bej. Chiar imi placea cum imi statea parul azi. Cateva bucle erau mai deschise de la soare, asa ca jumatate din parul meu avea o nuanta aurie si cealalta jumatate era castanie.
Am verificat ceasul pe telefon si m-am grabit. Mestecand guma pentru a avea o respiratie proaspata, mi-am pus ochelarii negrii de soare Aviators si am iesit din apartamentul meu pe strazile insorite ale Londrei.
Zambind usor ca pentru mine, am mers incet de-a lungul holului familiar. Am dat din cap spre receptionista care ma privea atent. Stia deja ca Domnul Styles ma uraste.
"Domnisoara Williams...Biroul tatalui dumneavoastra este chiar aici ." A dat din cap si m-a condus spre biroul cu usa neagra.
"Biroul Domnului Styles este acolo." A spus aratand spre biroul cu usa neagra din centrul salii.
"Multumesc."
"Domnul Styles nu a fost prea incantat dupa ce tatal sau l-a sunat. L-am auzit zbierand. Dar, mult succes de acum." a ridicat din umeri, apoi a plecat.
Mi-am dat ochii peste cap si am descuiat usa biroului tatalui meu si am intrat. Era imens. Biroul era plasat langa geam, cu fata spre peretele alb. Culorile erau clare, maro rosiatic si alb, dar deja il iubeam. Abia asteptam sa incep munca.
Am trecut pe langa cateva plante care erau destul de inalte si am mers in jurul mesei. Punandu-mi geanta pe suprafata mesei, m-am uitat in jur si mi-am dat jos paltonul. Era asa de frumos. Soarele stralucea prin geamuri si ma facea sa zambesc si mai tare.
Am inceput sa ma gandesc la apelul pe care Harry l-a primit. Era de la tatal sau. Dupa incidentul de la companie cand Harry mi-a spus ca nu eram suficient de buna si educata, mi-am sunat tatal si l-am intrebat daca era o gluma sau ceva. Sincer, am crezut ca George isi bate joc de mine, ca Harry nu stia nimic despre mine inlocuindu-l pe George.
Si bineinteles, George l-a informat pe Harry asa ca increzutul si tanarul om de afacere nu a avut alta alegere decat sa ma lase sa lucrez. Eram mana sa dreapta acum.
Un ciocanit in usa m-a speriat si am tresarit din scaun. Chiar ar trebui sa ma concentrez si sa uit de lucrurile care-mi distrageau atentia de la munca.
"Da?"
O fata tanara si micuta, cu un coc strans in varful capului, a intrat. I-am zambit . Era asa de micuta si timida. Nici nu indraznea sa se uite la mine.
"B-Buna dimineata, Domnisoara Williams. Sunt a-asistenta dumneavoastra, daca nu va suparati bininteles..." a spus si s-a uitat la mine, tinand niste dosare strans in brate.
Chicotind, m-am ridicat si am mers in fata ei.
"Buna! Cum te cheama? Cati ani ai?"
Fata s-a uitat la mine cu speranta in ochii sai albastrii."Ma numesc Magdalene. Am douazeci si patru de ani."
Wow. Arata de parca are optsprazece ani.
"Incantata de cunostiinta. Ma cheama Estella. Nu trebuie sa-mi spui Domnisoara Williams." Am zis si a zambit slab.
CITEȘTI
Beautiful,Dirty,Rich
FanfictionHarry Styles este cel mai bogat barbat din Marea Britanie. Numele sau este bine cunoscut in lumea afacerilor. Cu o viata stabila, perfecta si luxoasa, el are tot ce un barbat si-ar putea dori vreodata. Estella este o fata ambitioasa. Viata sa este s...