Capitolul 9

6.1K 361 24
                                    

A/N: Imi cer scuze daca unele propozitii nu au sens. Ma uitam la un film in timp ce traduceam deci...ahm, da. Spor la citit.

Abia am putut sa inchid fermuarul valizei mele. Am impachetat o multime de rochite si panofi pentru ca stiu ca o sa trebuiasca sa iau parte la o multime de intalniri, cine si petreceri. Trebuie sa fiu pregatita, dar faptul ca am impachetat mai multe rochii si fuste decat blugi ma deranjeaza. Nu ma simt comod fara blugi, dar trbuie sa arat profesionala in jurul acelor oameni.

Ace isi freca capul urias de piciorul meu si m-am uitat in jos, simtindu-ma trista imediat. Ingenunchiind in fata lui, i-am coplesit capul de sarutari si l-am strans puternic in brate.

"Te iubesc, babe. Te rog sa fii bine. O sa ma intorc."

"Frumoasa mea Estella, ai terminat de impachetat? A spus tatal meu din tocul usii si m-am intors pentru a vedea barbatul chel ce ma privea cu ochii sai patrunzatori si albastrii. Imi doresc sa fi avut ochii lui, nu pe cei ai mamei.

"Da, tata. Sunt gata. Trebuie sa plec acum pentru ca nu vreau sa intarzii." M-am grabit, pupandu-l pe Ace pentru ultima data inainte sa ma ridic  si sa-mi iau geanta si valiza de pe pat. Tatal meu a luat-o in locul meu si m-a urmat catre masina sa. 

"Te rog sa ai grija de Ace. Mananca mult, dar trebuie sa-l si scoti afara pentru a alerga." Am explicat, punandu-mi centura  si uitandu-ma pe fereastra. E o zi asa de frumoasa; deja insorita; desi e sapte dimineata.

"Desigur, draga. O sa am grija de el, nu-ti face griji. Doar concentreaza-te pe munca. "Aproband din cap, mi-am impreunat mainile in poala si m-am lasat pe spate, admirand orasul din care trebuia sa plec in patruzeci si cinci de minute. Tatal meu a condus rapid, iar traficul nu a fost prea rau.  Sunt atat de bucuroasa ca am vorbit noapte trecuta cand s-a intors din excursia de afaceri, chiar daca doream mai mult timp cu el, m-am multmimt cu o noapte. Dupa ce am vorbit pana tarziu m-am simtit prost ca l-am facut sa stea treaz pana la doa dimineata. Nu doar pentru el, si pentru mine de asemenea. Amandoi eram obositi.

"Am ajuns, draga."

Mi-am desprins centura si am sarit afara din masina, luand valiza si tarand-o dupa mine spre avionul privat al lui Harry. Aerul era rece in ciuda faptului ca soarele stralucea pe cerul albastru. Aveam sentimentul ca un zbor bun si calm ma astepta.

"Harry, fiule. Ce mai faci?" A zambit tatal meu in timp ce ne apropiam de avion. 

Un barbat imbracat intr-un costum albastru inchis mi-a luat valiza si a dus-o in  avion fara sa spuna vreun cuvant. Am stat acolo ca o proasta in timp ce tatal meu il imbratisa pe Harry si il batea pe spate.Nu puteam sa ma abtin sa nu ma simt putin socata cand am vazut vestimentatia lui Harry. Un pulover urias gri, o pereche de blugi skinny si cizme negre. Wow. Nu-mi venea sa cred ca putea purta haine obisnuite. Arata de fapt foarte dragalas, in special cu fesul negru ce ii acoperea buclele ravasite.

"George, ma bucur sa te vad." A ranjit Harry si s-a retras. Deci, vorbeau de parca erau din familie. Alta surpriza.

"Estella e asa de incantata sa mearga cu tine. Asa-i, draga? Vino aici." Tatal meu s-a intors si mi-a facut semn sa ma apropii. Asa am facut.

"Da, sunt. Va multumesc pentru aceasta oportunitate, Domnule Styles."Am zambit uitandu-ma la papucii mei Converse. Erau putin uzati, dar ii ador.

""Abia astept sa lucrezi cu oameni noi. Asta o sa fie bine pentru tine."

"Asa sper." am mormait, uitantdu-ma in dreapta pentru a o vedea pe Helena apropiindu-se, purtand o pereche de pantaloni de matase superbi si o bluza de un albastru pal. La naiba.Arata mult mai bine ca mine, mult mai matura. Ma simteam ca un nenorocit de copil, in special datorita faptului ca atat Helene cat si Harry erau mai mari ca mine.

Beautiful,Dirty,Rich Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum