Capitolul 10

5.2K 350 31
                                    

Dupa ce am facut un dus, fara Harry, m-am imbracat intr-o rochie mulata neagra cu alb si cu o pereche de sandale cu toc albe. Desi urasc sa fac asta mi-am uscat parul si l-am indreptat cu grija. Cand am terminat avea acel aspect fals si elegant, si am fost multumita de rezultat. Machiajul meu era unul lejer- doar putin tus, mascara, corector si fard bronzant. Mi-am terminat look-ul cu un luciu de buze nude si eram gata de plecare.

Harrt ma astepta in sufrageria apartamentului sau, imbracat intr-un costum negru de designer si o camasa albastra. Parul sau era dat pe spate si mi-am strans degetele de ce mult voiam sa mi le trec prin parul sau.

Un ranjet ii decora fata frumoasa atunci cand m-a vazut. Inconjurandu-si bratele in jurul taliei mele, m-a tras mai aproape si a inceput sa se joace cu cercelul meu. Ridicandu-ma pe varfuri, mi-am trecut degetele peste buzele sale si m-am aplecat in fata pentru a-mi presa buzele de ale sale.

"Arati minunat. Sa mergem." A zambit in sarut, frecandu-si varful nasului de a meu. Era surprinzator, o miscare foarte dulce venita din partea unu barbat ca el. Un barbat care nu stia definitia cuvantului "dulce".

Prinzandu-ma de mana,  m-a tras spre usa si am iesit. Tocurile mele rasunau pe podeaua lucioasa din hol si era singurul sunet ce umplea linistea confortabila. Eram ok cu linistea.

"Helena ne asteapta in restaurant." A murmurat odata de am pasit in lift, privirea sa fiind fixata pe usile de metal din fata noastra.

"Okay." Am oftat, nemultumita cu ideea de a o avea pe femeia aia oribila pin preajma. Era dracu' imbracat in haine de firma, acel tip de drac ce zambea si radea dulce, dar voia cei mai rau pentru tine.

Tarfa.

"Imi pare rau pentru sotul ei." Am spus, simtindu-l pe Harry incordandu-se langa mine. Usa s-a deschis si el mi-a luat mana in a lui, iesind din lift.  Am mers spre lift si am zambit datorita privelistii. Era imens, dar calduros si romantic.

"De ce?"

"Dumnezeu stie cu cati oameni si-a tras-o pe la spatele lui." Am ridicat din umeri, simtind cum mana sa se strange in jurul mainii mele. Ne-am plimbat prin jurul meselor pana am gasit-o pe Helena stand si jucandu-se cu lantul ei cu perle, purtand un zambet pe fata. Nu e de bine. Nu e de bine deloc.

In acel moment, mi-am dat seama ca nu o sa o las pe aceasta femeie sa-mi strice calatoria.

Experienta din New York se presupunea sa fie amuzanta, si o sa fie, daca incep sa joc dupa regulile mele. Aceasta scorpie nu are idee ce face.

"Helene." A salutat-o Harry, tragand un scaun pentru mine. Helena s-a uitat la el, un zambet crescand pe buzele ei rosii ca si capsunile, iar ochii ei s-au plimbat pe corpul sau. El s-a asezat langa mine, evitandu-i ochii reci ca gheata.

In sfarit, Helena s-a uitat la mine. "Arati minunat, Estella. Iti ador rochia."

"Multumesc." Am spus dulce, surprinzand-o. "Si mie imi place rochia ta."

Dand usor din cap, a repirat usurata si a ridicat din sprancenele ei perfect conturate. O chelnerta s-a oprit la masa noastra si ne-a luat comanda, iar eu u am putut sa ma abtin sa nu zambesc atunci cand Harry mi-a facut cu ochiul si a ranjit slab. Doamne, ador cand e asa. Cand flirteaza si e increzator si obraznic. Era cu siguranta atragator.

Helene si-a dres gatul, facandu-ne sa ne uitam la ea. Si-a mascat jena cu un zambet.

"Uh, am comandat o sticla de vin. Harry, incearca-l. Amandoi stim ca esti bun la alesul lucrurilor de calitate." A spus cu o voce ragusita, uitandu-se repede la mine pentru a-mi prinde reactia. Purtam cel mai fericit zambet, iar Harry ma privea in timp ce gusta vinul.

Beautiful,Dirty,Rich Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum