Capitolul 7

6K 371 17
                                    

Papilele mele gustative nu mai simteau gustul delicioas de vin; se simtea  amar si puternic, facandu-mi gatul sa se stranga. Ochii frumosi, dar reci ca gheata ai Helenei se holbau la mine cu amuzament, un ranjet diabolic dansnd pe buzele ei perfecte date cu luciu, ca de obicei.

M-am uitat la ce purta si nu am fost deloc surprinsa. Corpul ei slabut arata chiar mai bine in rochia neagra si stramta si purta o pereche, probabil foarte scumpa, de sandale care o faceau si mai inalta. M-am simtit nesigura pe mine in jeansi si sacou din matase.

"Ce surpriza!" Si-a tuguiat buzele si s-a uitat la noi cu o privire judecatoare. Corpul lui Harry era incordat, avea maxilarul inclestat puternic de la imaginea mainii lui Zack pe spatarul scaunului meu.

"Ma bucur ca v-am vazut in aceasta seara. Sper ca aveti o cina placuta." Hary a fortat un zambet din politete si a dat din cap catre noi.

"Multumim, Domnule Styles. Sper ca si dumneavoastra sa va bucurati de cina." A zambit Zack, degetele sale atingandu-mi umarul. Ochii lui Harry s-au indarjit si a aprobat incet, oferindu-i bratul sau lui Helene.

Ea si-a infasurat bratul in jurul sau si a zambit dulce la noi "Bucurati-va de cina voastra." A chicotit, presandu-si palma de umarul lui Harry, facandu-ma sa-mi musc buza pe interior.

"Si voi." Am aprobat din cap cu entuziasm si i-am privit mergand spre masa lor, care era la cativa metrii distanta de a noastra. Minunat.

"Domnul Styles e un om foarte de treaba. Dar nu am placut-o nicioadata pe femeia aia." A comentat Zack in timp ce l-am privit pe Harry tragand scaunul pentru ea, primint un zambet sarmant . A inconjurat masa si s-a pus jos, fiind fata-n fata cu mine. Ochii sai au sclipit atunci cand m-a prins uitandu-ma si obrajii mei au inceput sa arda in timp ce mi-am intors repede capul. Buzele lui Magdalene erau usor despartite in timp ce se holba la mine si la Zack.

"Diamantul de pe inelul ei e de marimea unui mar." A murmurat incet, scuturandu-si capul neincrezatoare.

"Cine e sotul ei?" Am intrebat, luand o gura din pastele mele.

"Oh, Domnul Carter. Evan Carter. A plecat intr-o calatorie de afaceri cu tatal lui Harry si cu domnul Williams. E foarte important in companie." A explicat ea, luand o cura imensa de vin. Arata emotionata.

"Nu stiam..."

" E casatorita cu el de 2 ani deja."

Aproband din cap rapid, am mai luat o gura din mancarea delicioasa si Zack a zambit la mine.

"Nu te-am mai vazut niciodata prin companie. Cum de?"

Am ridicat din umeri, mestecand si ingitind mancarea. "Lucrez in biroul tatalui meu. Ies rar de acolo."

"Bineinteles. Domnul Styles te sufica cu munca."

Un chicot mi-a parasit buzele si i-am zambit gentleman-ului de langa mine. " E un om foarte muncitor. E greu sa-l multumesti."

"Sunt sigur ca esti buna la meseria ta. Prezentarea a fost uimitoare." A flirtat, ocupandu-se de o bucata de carne din farfurie.

"Serios? Ai fost acolo?" Am ridicat din sprancene si el a ridicat usor din umeri.

"Lucrez la etajul inferior. Etajul tau e doar pentru...persoane importante ca domnul Williams sau domnul Carter. Tatal tau si sotul lui Helene."

"Oh." Am dat din cap, terminandu-mi cina incet. Am mai discut putin, ras la glumele uimitoare ale lui Zack si am mai vorbit de ceilalti angajati.  Am simtit o pereche de ochi holbandu-se la mine. Ii simteam facand gauri in partea stanga a capului meu.

Clipind o sata, mi-am mutat ochii pe el si l-am prin uitandu-se fara rusine la mine in timp ce Helene manca si gesticula cu mainele. Ochii sai erau intrunecati si mariti, nervosi si indarjiti. Muschii din maxilarul sau se miscau si ochii sai fugeau ba la Zack ba la mine. Oftand incet, mi-am mutat ochii de la el si mi-am intreptat atentia la prietenii mei. Vorbeau de urmatoare calatorie de afaceri pe care tatal lui Harry, tatal meu si sotul lui Helene aveau sa o faca in New York dupa ce se intorc aici.

Beautiful,Dirty,Rich Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum