Capitolul 12

4.5K 301 26
                                    


"Imi pare atat de rau." Am spus dupa cateva minute in care am asteptat sa-mi limpezesc mintea.


" Nici nu pomeni de asta, Estella, inteleg." A zambit Peter cald.


Dupa ce i-am dat adresa hotelului, Peter si cu mine nu am mai scos un cuvant, dar simteam ca e urat din partea mea sa stau aici fara sa spun nimic. Imi facea un favor imens ducandu-ma departe de locul ala oribil. Departe de Harry si tarfa aia.


Cateodata simteam ca cei doi au avut un trecut impreuna, un trecut de care eu nu stiam. Si aveam dreptate pentru ca oamenii care nu au avut un trecut impreuna, nu impartasesc saruturi asa patimase.


Inchizandu-mi ochii, am oftat nervoasa si mi-am fortat afara imaginile alea dezgustatoare din mintea mea. Deschizandu-mi ochii, am fost intampinata de luminile stralucitoare ale hotelului la care eram cazata. Alaturi de Harry.


"Poti sa... Vrei sa ma ajuti sa-mi strang lucrurile? Stau in penthouse-ul lui Harry si am deja acces la el, dar nu vreau sa mai stau acolo. Si el poate veni oricand. Te rog?" Am soptit, simtindu-ma atat de disperata si patetica incat imi doream ca pamantul sa ma inghita cu totul.

"Bineinteles. Hai sa ne grabim, atunci." Peter a oprit motorul si a iesit din masina alaturi de mine, nesinchisindu-se sa incuie masina din moment ce securitatea de aici era foarte buna. Am fugit pana in hotel, apoi am luat liftul si am apasat butonul catre penthouse-ul lui Harry.


Il puteam simti pe Peter privindu-ma din cand in cand, dar am refuzat sa-i intalnesc privirea, stiind ca voi bufni in lacrimi chiar acolo, in fata lui. Am fost puternica tot timpul, nearatand ca inima mea era rupta-n bucati. Nu am lasat pe nimeni sa stie ca am fost inselata, tradata, mintita... Harry si Helene nu aveau sa-mi ia mandria.


Ajunsi acolo, am mers spre usa si am batut un cod. Am intrat, luminile erau stinse asa ca le-am aprins repede in timp ce mergeam spre dormitor, facandu-i semn lui Peter sa ma urmeze.


Din moment ce nu aveam prea mult timp, am luat o valiza si am inceput sa-mi arunc hainele din dulap in ea, gentuta cu machiaje si alte lucruri ce imi apartineau si care doar colectau praf printre lucrurile lui Harry. Nu insemnau nimic, erau invizibile pentru el, la fel ca mine.


Peter m-a ajutat  sa-mi adun pantofii si geanta pentru laptop, cateva hartii de la munca, la fel si alte lucruri ce erau ale mele. Dupa cateva minute, valiza mea era plina si inchisa. Chiar atunci am auzit usa trantindu-se, stiind ca el a ajuns.


"Estella! La naiba..." Mi-a strigat numele, apoi a mormait restul propozitiei pe un ton trist. Pasii lui se apropiau in timp ce Peter si cu mine ne holbam unul la altul cu ocni mari.


Harry a aparut in tocul usii, gata sa ofteze usurat cand m-a vazut, asta pana ce a realizat ca Peter se afla cu mine. Fata sa s-a inegrit, pieptul i se ridica si ii cobora cu fiecare rasuflare, in timp ce ia aruncat o privire amenintatoare.


"Ce face el aici? De ce e cu tine?" A spus, inclestandu-si pumnii.


" A venit ca sa ma ajute. Plec."

Intr-un sfarsit, a incetat sa fie asa furios, ochii sai s-au marit si pareau disperati in timp ce se uita la mine parca gata sa cada in genunchi si sa ma implore sa raman.

Beautiful,Dirty,Rich Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum