Harry Styles
Ochii mei s-au indreptat catre ea in timp ce m-am rotit pe scaun.Vorbeam despre afaceri, dar ea ma distragea. Estella nici macar nu se uita la mine. Ochii sai erau fixati pe hartiile din fata sa sau pe angajatii Styles Enterprises.
"Doamnelor si domnilor, eu cred ca am rezolvat asta. Alte intrebari?" Am vorbit formal si m-am uitat spre oamenii din fata mea. Niciunul nu a vorbit.
"Excelent. Ne vedem la urmatoarea sedinta. Puteti pleca acum."
Toti s-au ridicat incet si au inceput sa discute intre ei. Ochii mei erau inca atintiti spre ea.
"La revedere, Domnule Styles. Sa aveti o zi buna." m-a salutat unul dintre angajati si am aprobat din cap continuand sa ma uit la ea. Nici nu m-am deranjat sa raspund saluturilor.
Estella si-a adunat dosarele si am realizat ca eram ultimii ramasi in camera. Ridicandu-ma rapid, m-am indreptat spre ea si i-am apucat incheietura, tragand-o inapoi in camera si incuind usa in urma noastra.
"Da, Domnule Styles?" A ridicat o spranceana si s-a uitat in ochii mei, fruntea ei aflanduse la acelasi nivel cu nasul meu.
"Pranzul." I-am reamintit, nefiind sigur de cum arata fata mea la momentul asta.Eram speriat ca o sa-mi observe entuziasmul.
"Imi pare foarte rau, Domnule Styles. Trebuie sa invat. Dumneavoastra nu doriti un angajat needucat in compania dumneavoastra, corect?" Si-a aplecat capul intr-o parte si a zambit de fata mea socata apoi s-a intors si a plecat, lasandu-ma singur in camera.
La naiba. Fata aia avea nevoie de putina disciplina. Urasc faptul ca a crezut ca ma poate controla. Eu sunt singurul care detine controlul. Eu sunt singurul care o poate concedia pe ea si pe tatal ei, eu sunt cel care o poate controla pentru ca lucreaza pentru mine...Am nevoie de control.
Strangand tare din dinti, mi-am apucat dosarul negru si am iesit din camera de conferinta. Holurile erau goale, inafara de secretara care statea si ma privea cu dorinta. A exhalat incet de parca ar fi fostprea cald in camera. Asta m-a facut sa zambesc.
"Cum e munca?" I-am facut cu ochiul, iar ea a inghitit in sec, ridicandu-se si indreptandu-si fusta. Jur, daca Estella s-ar comporta asa, as avea-o imediat.
"Um, bine, Domnule Styles. Multumesc..." a respirat si am aprobat din cap usor decizand sa o las in pace.
Biroul meu era foarte luminos cand am intrat. Mintea imi fugea la ea. Nu puteam sa nu ma gandesc la acel dracusor, la fundul ei splendid si la formele ei frumoase...O vroiam. Si era greu de obtinut, dar asta ma facea sa o vreau si mai mult.
M-am asezat pe scaun si am trantit dosarul pe masa, intorcandu-ma in timp ce ma gandeam cum sa ma apropii de ea. Estella era o fata despre care vroiam sa stiu mai multe. O doream atat de mult, nu era normal.Fostele mele prietene nu erau deloc ca Estella. Ele erau diferite...
Am incetat sa ma mai gandesc atunci cand am auzit un ciocanit in usa. Ridicandu-mi privirea, am murmurat un "Intra"si Magdalene a intrat.
"Domnule Styles, Domnisoara Williams mi-a spus sa va trimit aceste..."aproape a soptit in timp ce s-a apropiat de masa mea, punand contractul in fata mea cu mainile sale slabe.
"Ea insasi ar fi trebuit sa vina si sa le aduca."
"S-stiu ,Domnule Styles, dar ea m-a trimis.."
Fata aia e nebuna daca crede ca se poate juca cu mine. Se insela al naibii de mult.
Impigandu-mi in spate scaunul, m-am ridicat si am iesit val- vartej din birou. Nici nu m-am obosit sa bat la usa biroului ei, pur si simplu am intrat. S-a uitat la mine surprinsa.
CITEȘTI
Beautiful,Dirty,Rich
FanfictionHarry Styles este cel mai bogat barbat din Marea Britanie. Numele sau este bine cunoscut in lumea afacerilor. Cu o viata stabila, perfecta si luxoasa, el are tot ce un barbat si-ar putea dori vreodata. Estella este o fata ambitioasa. Viata sa este s...