Capitolul 5

7.1K 395 21
                                    

A/N: Imi pare rau daca exista greseli sau daca unele proprozitii nu au sens.

Rochia rosie de pe trupul meu era fermecatoare; maneci lungi, stramta si pana deasupra genunchilor. Am asortat-o cu o pereche de pantofi cu toc negrii si o geanta mare si neagra, plina de documente si dosare de la servici.

Secretara Styles Enterprises mi-a aruncat o privire de tarfa geloasa.  Dandu-mi parul lung si carliontat pe spate, i-am facut cu mana si m-am intreptat spre biroul tatalui meu.

Soarele aproape m-a orbit atunci cand am intrat in camera si mi-am ridicat mana la ochi pentru a bloca razele solare si a ma uita in jur. Biroul mirosea a flori de primavara,iar podeaua si suprafetele de lemn straluceau ca si cum au fost recent lustruite.  Cineva a facut curata foarte bine.

"Domnisoara Williams,um, Estella! Buna dimineata." A spus Magdalene, arenjandu-si fusta cea neagra. Iesi de la baie.

"Imi pare rau ca am folosit toaleta. Sper sa nu te superi. Voi pleca acum. "

"Nu,nu! E in regula, Magdalene. E in regula." Am zambit si mi-am pus geanta pe masa. A dat rapid din cap  si s-a invartit prin birou pentru a lua cateva foi de pe cealalta masa. Chiar vroiam sa fiu prietena cu ea, dar era asa de timida.

"Magdalene, vrei sa luam micul dejun impreuna?"

"Sigur! Multumesc Chiar trebuie sa lucrez acum." A zambit larg si a parasit camera. Era tare ciudata.

Telefonul mi-a sunat in geanta si am raspuns rapid, expresia fetei mele trecand de la confuza la socata.

"Mama? Buna?"

"Buna, scumpo. Ce mai faci?" A  vorbit entuziasmata.

"Um, minunat! Minunat!"

"Si...Domnul Styles...?" Imi puteam da seama ca zambeste.

"Bine,cred. Ce-i cu el?"

" Am vazut pozele! Oh Doamne! Voi doi va potriviti perfect!" A tipat, facandu-ma sa tresar.

"Mama, nu se exi-"

"Nu-mi spune asta. Exista ceva intre voi doi. Ah, abia astept sa-l intalnesc."

Ochii mei s-au marit si m-am asezat pe scaun incercand sa ma calmez. "Mama! El nu e prietenul meu. E seful meu!"

"Da..da, continua sa te minti singura. Voi doi o sa fiti impreuna. Crede-ma!"

N-am timp de asta.. "Mama,uite, trebuie sa plec. Vorbim mai incolo,da?

"Okay, dulceata. Te iubesc!"

"Si eu te iubesc..." Am oftat si am inchis telefonul.

Oh Dumnezeule. Deja aveam o migrena. Tamplele au inceput sa-mi pulseze si mi-am adus degetele la tampla, masand in cerc.

Telefonul a sunat din nou. Cel de la serviciu, de data asta.

"La naiba!" A suspinat si am apucat receptorul.

"Styles Enterprises,Estella Williams la telefon."

"Asa de nervoasa," A chicotit ragusit si brusc migrena mea a disparut.

"Mama mea a sunat..."

"Si?"

"Crede ca suntem impreuna. Vroia sa te cunoasca inainte sa-i spun ca nu suntem impreuna."

Harry era tacut, dar ii puteam auzi repiratia greoaie prin receptor. "Oh, ce dragut."

"Nu fi speriat, Styles." mi-am dat ochii peste cap, " Esti seful meu."

Beautiful,Dirty,Rich Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum