Frigul din camera mi-a alungat visul placut si m-am trezit incruntata in fata unui perete de sticla. Eram in camera lui Harry, dar el nu era langa mine. Probabil a realizat ca nu vrea o relatie cu mine asa ca s-a strecurat afara, poate si-a inchiriat o alta camera. Nu m-ar surprinde.
Oricum, cand am reusit sa ies din pat, sa ma spal pe fata si pe dinti si sa ma tarasc afara din camera, am auzit niste zgomote venind din bucatarie asa ca am mers intr-acolo. Poate era menajera. Vreau sa spun, Harry nu ar avea de ce sa fie acolo.
Sunetul uleiului incins devenea din ce in ce mai puternic. Am pasit in bucatarie, gresia alba ca perla fiind rece sub talpile mele.
Harry se afla in fata aragazului, injurand in timp ce sari de langa tigaie, dar continuand sa gateasca oricum.
Facea micul dejun?
" Harry" Am zis zambind, din moment ce incercam sa nu rad de el.
El s-a intors pentru o secunda pentru a ma saluta, dupa care a continuat sa sparga cateva oua in tigaie. El chiar incerca sa faca micul dejun.
Am stat in usa, privindu-l cum se invarte prin bucatarie si inchide aragazul, punand mancarea pe doua farfurii. A pus farfuriile pe o masa pe care deja se aflau fructe si bauturi.
" Am facut micul dejun." A spus intr-un final, privindu-ma cu o expresie indescifrabila.
Am zambit si mi-am trantit corpul gol de al sau, tragandu-l in cel mai lung sarut pe care l-am avut. Buzele sale erau fine ca matase si moi, in timp ce isi strecura limba in gura mea si ma saruta pasional.
Degetele mele erau deja in parul sau lung si ciufulit, tragand usor in timp ce imi presam corpul de al sau. Mainile sale mari au coborat pe fundul meu, strangandu-l puternic. Doamne, era asa bun. Era asa greu sa ma opresc din a-l saruta sau din a-l atinge, dar trebuia sa o fac pentru ca aveam o zi incarcata azi.
" Mmm” am murmurat incercand sa rup sarutul. ”Multumesc mult. Foarte dragut din partea ta.” am zambit dulce, facandu-l si pe el sa zambeasca usor si sa-mi dea cateva suvite de par din ochi.
”Cu placere. O sa se raceasca mancarea, hai sa mancam. Trebuie sa-ti cumparam o rochie pentru seara asta.”
Corect, petrecerea. Dupa ce vorbeam ca sa ii impresionez pe cei de la Compania Anderson, pentru a obtine contractul, trebuia sa participam la petrecere.
Harry a spus ca si ei vor fi la petrecere, si ca abilitatile mele de a impresiona oamenii erau minunate. Asta m-a facut sa-mi dau ochii peste cap la spusele lui, dar inca credeam ca pot obtine contractul. Oricum eram o companie buna, chiar excelenta.
M-am pus pe scaun si m-am uitat la fructele, cafeaua, ceaiul, sucul de mere si portocale, si desigur, oua scrob cu salam si branza. Totul arata delicios, si, sa fiu sincera, ma surprins ca Harry stia sa gateasca atat de bine.
”Nu am fost niciodata cu un tip care sa gateasca asa” am bombanit incet in timp ce imi turnam cafea in ceasca, apoi am adaugat niste lapte si zahar.
Harry isi ridica privirea de la farfuria lui si isi ridica o spranceana. ” Nu sunt doar un oricare tip. Am grija de ceea ce e al meu.”
Am dat din cap si mi-am tuguiat buzele sa-i trimit un sarut, si chiar daca el facea tot posibilul sa nu zambeasca, stiam ca este multumit de reactia mea. Omul asta avea un ego imens, iar eu tocmai l-am amplificat. Ei bine, nu era de parca nu merita. El chiar a avut grija de tot.
CITEȘTI
Beautiful,Dirty,Rich
FanficHarry Styles este cel mai bogat barbat din Marea Britanie. Numele sau este bine cunoscut in lumea afacerilor. Cu o viata stabila, perfecta si luxoasa, el are tot ce un barbat si-ar putea dori vreodata. Estella este o fata ambitioasa. Viata sa este s...