L-am urmarit cum conducea, ochii sai fiind concentrati asupra drumului. El e cel mai frumos barbat pe care l-am vazut vreodata in viata mea. Eram complet convisa ca ma putea hipnotiza cu ochii aia verzi ce straluceau ca diamantele. Adoram felul in care-si lingea buzele pline atunci cand se gandea la ceva. Singurul lucru pe care doream sa-l stiu este ce il deranjeaza. Ce-l facea pe barbatul asta frumos sa se incrunte tot timpul. Poate erau afacerile, familia...la dracu', poate are o iubita. Iar eu nu stiu.
"La ce te gandesti?" Am distrus linistea, iar apoi mi-am curatat rapid gatul, golbandu-ma la frumusetea lui.
Colturile gurii sale s-au ridicat si a zambit slab, continuand sa se uite la drum.
"La tine." asoptit, marind viteza. Am privit luminile de pe strada reflectandu-se in ochii lui, hipnotizata si incapabila sa-mi mut privirea.
"La ce anume despre mine?" I-am oferit un zambet slab.
"La tot. Esti asa de..." a oftat " atragatoare."
Muscandu-mi buza inferioara usor, mi-am indreptat privirea spre fereastra pentru a-mi distrage atentia de la el si pentru a ma gandi la tot.
In primul rand, era seful meu. Frumosul,posesivul,indraznetul meu sef. Cel care era un magar din cand in cand, si tot acela care era un dulce, tot acela care ma privea visator cu dorinta. Ma facea sa ma simt nervoasa,infierbantata si nemultumita. Ma facea sa vreau un barbat doar pentru mine. Nu puteam sa ma opresc sa nu ma gandesc la felul in care m-a atins in timpul mesei. La felul in care s-a intins peste masa pentru a-mi lua mana in a sa, la felul in care mi-a sarutat incheietura si le-a aratat celorlalti barbati ca el e singurul care ma poate avea. M-am topit la acest gand.
"Estella, am ajuns." Harry mi-a indepartat gandurile si m-a facut sa tresar foarte usor. Dand rapid din cap,mi-am desfacut centura si mi-am luat poseta. Harry mi-a deschis usa si apoi a inchis-o in urma mea. In timp ce mergeam spre apartamentul meu, puteam auzi sunetul pantofilor sai lovind asfaltul acoperit cu mici pietricele. M-a urmarit pana la lift si a asteptat sa apas pe buton. Can l-am apasat in sfarsit, m-am intors si m-am uitat la el. Bratele sale erau incrucisate in timp ce se uita la mine intens.
"De ce esti atat de tacut? " A vorbit, ridicand din sprancene. Am ingitit in sec si m-am uitat ezitand in ochii sai.
"Nu sunt."
"Ba da esti. Nu te uiti la mine si te joci cu getele tale." Mi-am desnodat degetele imediat si i-am aruncat o privire urata. S-a miscat putin,dar mi-a mentinut privirea.Si-a incordat maxilarul. Usile liftului s-au deschis.
"Trebuie sa plec, Domnule Styles. M-am simtit bine, multumesc."Am spus si m-am intors, intrand in lift.
Doar pentru a fi urmata de el.
Usile s-au inchis in urma noastra,iar el a apasat pe butonul de stop, aplecandu-se si rezamandu-se de usa.
"Domnisoara Williams, asa vorbiti cu seful dumneavoastra." A zambit la mine, iar eu am pastrat o distanta intre mine si barbatul ademenitor.
"Da, asa vorbesc." Am replicat, muscandu-mi interiorul obrazului si implorandu-l sa apese butonul si sa permita liftului sa se miste.
"Poti apasa butonul? Ace ma asteapta. Probabil ii e foame." Am spus facandu-l sa se incrunte.
"Ace?"
"Da, Ace. Numele va ramane acelasi,oricat de mult l-ai repeta. Acum te rog, butonul." Am aratat spre panoul de control, iar el si-a trantit degetul sau lung de buton, facand liftul sa se miste.
Am inceput sa tremur in timp ce el se uita la mine cu oochii sai intunecati. Ochii mei se invarteau prin lift, uitandu-se la peretii grii si in oglinzi. Inca ii puteam simti ochii furiosi in mintea mea.
CITEȘTI
Beautiful,Dirty,Rich
ФанфикHarry Styles este cel mai bogat barbat din Marea Britanie. Numele sau este bine cunoscut in lumea afacerilor. Cu o viata stabila, perfecta si luxoasa, el are tot ce un barbat si-ar putea dori vreodata. Estella este o fata ambitioasa. Viata sa este s...