"Ce?" Am ras, incruntandu-ma la el confuza.
Harry si-a lasat capul pe o parte si si-a muscat buza, asteptanu-mi raspunsul.
"De ce?"
S-a ridicat si si-a trecut o mana prin par, mergand spre fereastra. "Pentru ca vreau. Doar vreau sa te cunosc mai bine. Ce spui? Pot dormi pe canapea."
Am facut o pauza,m-am holbat la el cu buzele intredeschise si ochi mari. El vorbea serios. Nenorocitul meu de sef vroia sa doarma in apartamentul meu. Dar nu puteam sa mint; vroiam sa il cunosc mai bine.
"Bine. Bine."Am aprobat, dand la o parte cearceafurile si ridicandu-ma in picioare. L-am privit cum isi da jos sacoul alb si il arunca pe scaunul de langa fereastra. Muschii spatelui sau ieseau in evidenta prin materialul negru al camasii sale in timp ce se uita pe fereastra, desfacandu-si butonii de la maneci. Si- suflecat manecile si m-amgasit holbandu-ma la bicepsii lui ce voiau sa iasa afara din camasa stramta. Fundul sau arata minunat...puternic si perfect sculptat si-
"Vreau sa mananc ceva dulce...Ce crezi?"S-a intors, ochii sai sclipind in lumina slaba.
"Uhh, da, sigur. Am o palcinta cu mere si niste inchetata de ciocolata."
"Placinta cu mere, sa fie."
Am dat din cap si am iesit din camera, cu Harry pe urmele mele. Ace a sarit de pe canapea in secunda in care ne-a vazut trecand si ne-a urmarit pana in bucatarie. Apartamentul meu nu era urias sau special, dar iubeam felul in care arata bucataria, doar lemn inchis si detlii negre.
Deschizand frigiderul, am scos placinta cu mere si am asezat-o pe tejghea. Harry s-a intors si incerca sa isi dea seama unde sa gaseasca farfuriile. In loc sa il las sa le gaseasca singur, am deschis unul dintre dulapuri si am scos doua farfurii de sticla. Apucand un cutit, am taiat o felie pentru el si una pentru mine, inmanandu-i o furculita.
"Sa-mi spui ce crezi." Am zambit, luand o gura. Eu am facut-o. Scortisoara si merele delicioase erau dulci si doar putin acre pe limba mea. Perfect.
"Mmm" A murmurat Harry, aproband din cap si mai luand o gura. "E buna"
"Nu-ti distruge pantaloni." Am aratat spre pantalonii sai albi ca zabada, facandu-l pe el sa ridice din umeri nepasator.
Am continuat sa mancam in liniste, privindu-l pe Ace mergand prin bucatarie si lasandu-ne singuri. Ochii lui Harry au fost pe mine tot timpul.
"A fost buna."Mi-a lins buzele, curatand farfuria si punand placinta inapoi in frigider.
"Sunde accord."A dat Harry din cap afirmativ, curatandu-si farfuria si stergandu-si mainile cu prosop.
Liniste.
"Um, esti obosit?"
A lasat prosopu langa chiuveta si si pus mainile pe marginea tejghelei. "Putin. Nu vrei sa vorbim?"
"Putem vorbi maine. Stai, cum mergem maine la munca?"
Harry si-a scuturat capul "Fara munca pentru noi maine. Trebuie sa ne pregatim pentru calatorie. Am uitat sa-ti spun ca..."
"Cand plecam. Magdalen mi-a spus despre ea."
"In doua zile."
M-am uitat in jos la picioarele mele goale si reci. "Vine si Helene?"
"A luat o gura de aer, facand un pas in fata si infasurandu-si mainile in jurul incheieturilor mele. Uitandu-ma la el, m-am gasit hipnotizata de privirea blanda din ochii sai.
"Nu-ti fa griji, Estella. Doar ai incredere in mine."
Aproband,i-am luat una dintre maini in a mea si am mers catre dormitor. I-amgasit o perna curata, un cearceaf si o patura. A iesit afara din camera si m-a lasat sa ma pregatesc de culcare.
CITEȘTI
Beautiful,Dirty,Rich
FanfictionHarry Styles este cel mai bogat barbat din Marea Britanie. Numele sau este bine cunoscut in lumea afacerilor. Cu o viata stabila, perfecta si luxoasa, el are tot ce un barbat si-ar putea dori vreodata. Estella este o fata ambitioasa. Viata sa este s...