Jungkook masuk ke dalam bilik mandi sambil menguap. Ni memang mengantuk tahap lembu bertanduk empat. Dia boleh bet yang ayam jantan pun tak bangun lagi sekarang ni. Baru jam 5 pagi tapi entah kenapa dia dah tercegat kat dalam bilik mandi sekarang ni . Tadi dia dah terjaga pukul 4.45 pagi dan lepas tu baru dia sedar yang masih awal lagi untuk dia mandi dan solat subuh.
Lepas tu, dia cuba untuk tidur balik, tapi malangnya mata dia tetap degil tak mahu nak tutup jugak. Dan jantungnya juga berdegup kencang. Mungkin sebab hari ni ialah hari permulaan sesi pembelajaran baru. Jadi, tu yang sebabnya jantung dia berdegup laju macam kuda.Kuda ku lari gagah berani!!~~~
Eh? Ketua blok dia pun ada dalam bilik mandi rupanya. Jungkook senyum nipis pada Jimin si ketua blok sebelum letakkan bakul alatan mandinya pada sinki marmar.
"Hai," Tegur Jimin. "cepat bangun." Budak lelaki itu baru lepas basuh muka nak buang kantuk di mata. Si Jimin tu pun boleh tahan tengah pakai tuala je sekarang ni. Tapi apa nak dihairankan sangat. Sah-sah la pakai tuala je bila masuk bilik mandi, takkan nak pakai kemeja plus bow tie pulak kan? Tapi kan Jimin, why you are so sexy right now? Urghh. Jungkook mengerang dalam hati.
Dan Jungkook tak tahu kenapa, jantungnya makin laju berdegup. Ah fuck. Semalam jantung dia pam darah laju laju sebab Jin. Hari ni sebab Jimin pulak. What happen to him right now?
Stop Jungkook. Stop. Kata nak berubah ke arah yang lebih baik. Takkan ujian mendatang macam ni yang Allah kasi, kau da mula nak gelabah tetek.
Jungkook tersenyum untuk menutup gubranya. "Tak dapat tidur."
Jimin terangguk-angguk. Budak lelaki itu capai Garnier Light lalu disapu lembut pada tangan sebelum disapu pada muka. Mukanya mula bersalut dengan pencuci muka. "Apa nama kau?"
"Jungkook. Panggil kookie ja. Emm, abang ni ketua blok kan? Abang Jimin kan?"
Jimin berhenti sapu mukanya dengan pencuci muka. Dia berpaling pandang Jungkook. "Yap. Nasib baik kau ingat. Aku ingat tadi baru nak tanya, kenal aku ke tidak. Kalau tak kenal, memang kena denda la." Jimin tergelak kecil. "Takde la aku gurau je."
Jungkook tersenyum. Dia pandang cermin dekat depan dia. Bayangan budak lelaki yang sememeh pandang dia balik. Jungkook kecikkan matanya tengok cermin depan mata dia ni. Apesal la dia tak boleh nak jadi kacak bergaya macam Jin and Jimin? Aku rasa, aku dup dap dup dap laju semalam and tadi tu sebab dia jealous dia takde rupa paras yang macam dorang berdua ni kot. Kan bagus kalau aku ni kacak bergaya macam mamat senior ni. Dibuka pili air dan mula tadah tangan. Dia hendak membasuh muka untuk hilangkan kantuk di mata.
"Macam mana kat sini? Best?" Tanya Jimin.
Jungkook pandang Jimin. Wajahnya basah dan rambutnya terjuntai sedikit. Jungkook angkat bahu. "Entah. Baru second day kat sini. Tak tahu lagi."
"Selamat mengutip tanda tangan la nanti ye." Kata Jimin tetiba. Mamat tu tersenyum lagi sebelum masuk ke dalam bilik mandi. "Jangan risau la. Bukan susah sangat pun nak dapatkan tanda tangan tu." Kata Jimin dari dalam bilik mandi.👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣SKIP👣👣
Dan ternyata Jimin adalah penipu besar. Kepala otak dia senang. Setakat ni, senior memang mintak kaki darinya. Tak habis dengan penat kuliah, ni pulak senior dah buat macam-macam. Kalau nak tandatangan daripada diorang, kena basuhkan baju la, tolong jawabkan soalan math la, kena urutkan badan la, kena basuhkan kasut la apa la itu la ini la bla bla bla yadaa yadaa and the list is continue. Memang la sekarang ni da rasa macam jadi maid je.
Sesungguhnya sekarang ini saya ialah seorang maid yang berjaya.
Jungkook tengok jam tangan. Dah pukul enam petang. Ades. Ada tiga lagi tanda tangan yang dia tidak dapat. Malam ni meeting pukul 10 malam. Matilah aku. Jungkook da mula gelisah. Budak lelaki tu terus masuk ke dalam biliknya lepas tu. Dia letih. Dia baru disuruh menyanyi dalam bilik salah seorang senior tu. Malunya memang kau tak payah cakap la.
"Kau dah dapat semua tanda tangan?" Tanya Barkhyun. Budak lelaki itu tengah duduk kat atas katil dia masa tegur Jungkook. Jungkook duduk di atas katil pastu terus tanggalkan bajunya. Panas!
Jungkook muram. "Belum lagi." Dia termenung. "Kau dah?" Tanyanya pada Baekhyun.
"Belum jugak." Baekhyun cuak juga. "macam mana ni weh?"
"Aku tak tahu. Matilah kita malam ni." Cuak dua kali ganda. "Err kau kena apa je tadi masa nak mintak tanda tangan senior?" Tanya Jungkook ingin tahu.
Muka Baekhyum terus blushing tetiba. Da kenapa budak ni tetiba nak blushing dengan aku. "Errmm. Mel..cap...."
Lepas tu Baekhyun ada menggumam something yang tak berapa nak dengar dekat telinga dia. "Apa dia? Ulang balik. Aku tak dengar la Bae." Jungkook mintak roommate dia ulang sekali lagi apa yang dia cakap tadi.
"Melancap."
"What??"
"Ok la tu, sekurang kurangnya tak kena yang teruk lagi"sapa taehyung tiba tiba
Baekhyun dan Jungkook berpandangan
👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣👣SKIP👣👣
Dan ya. Memang mereka bakal mati malam tu.
"Siapa yang tak cukup tanda tangan?" Tanya Jimin si ketua blok. "Korang semua bergerak ke sebelah kanan. Yang dah cukup tanda tangan gerak sebelah kiri. Terus duduk, tak payah nak berdiri."
Jungkook mula bergerak ke sebelah kanan and grouping dengan bebudak lain yang tak cukup tandatangan jugak. Cuak weh. Siapa yang tak cuak gila? Dia dah tak dapat bayangkan apa yang si Jimin ni nak buat. Kalau nak mintak tanda tangan pun dah kena buat benda pelik-pelik. Lagi la kalau kena denda macam ni. Huarghh!!
Bilik meeting blok 4 itu mula dipenuhi dengan senior. Jimin kira bilangan junior yang habiskan tugasan yang diberi semalam. "Serious la guys?" Jimin da buat muka tak puas hati. "Dua orang je? Yang lain apasal hina sangat tak dapat tanda tangan?" Jimin pandang sekeliling bilik meeting tu. Jungkook dah cuak habisan.
Mahunya dia tak cuak. Pagi tadi Jimin nampak baik je. Sopan-sopan je cakap dengan dia. Semalam pun nampak baik. Pakai kain pelikat bagai semua. Tapi malam ni, da kenapa budak lelaki tu nampak macam menyeramkan semacam je?
Kalau tengok appearance Jimin sekarang, just pakai seluar pendek je. Lepas tu pakai singlet putih dan hisap rokok non stop macam rokok tu nyawa dia. Lepas tu ikat rambut dia yang sedikit panjang. Sekali tengok, memang Jimin sekarang ni memang bukan Jimin semalam atau pagi tadi.
Jimin yang ni sangat menakutkan. -,-
"Yang dah dapat semua tanda tangan keluar." Dua orang pelajar yang dapat full tanda tangan mula berjalan keluar secara perlahan-lahan. "Namjoon, tutup pintu." Arah Jimin. Budak lelaki tu sedut lagi rokok dia dalam-dalam sebelum hembus kasar keluar.
Jungkook terus terbatuk-batuk. Aduii. Aku ni dah la ada alahan kalau ada asap rokok. Jimin tegang pandang wajah dia. Matilah aku. Matilah aku. Matilah aku.
Dia dah cuak habis.
Aku batuk pun salah ke?
Jimin melangkah mendekati Jungkook sebelum bertinggung depan dia. Bebudak lain dah menekur pandangan ke bawah. Jimin sedut rokok lagi. Budak lelaki tu genggam and tarik rambut Jungkook ke belakang kasar. Jungkook tersentak ke belakang sambil mengerang sakit. Tangan dia cuba pegang tangan Jimin yang genggam kuat rambut dia.
Jimin hembus asap rokok ke muka Jungkook lepas tu. Jungkook terus terbatuk-batuk.
"Menyampah la aku dengan kau." Jimin menolak kepala Jungkook kasar. Jimin bangun dan berdiri dekat depan. "Kau ikut aku. Aku akan lanyak kau habis-habis sampai kau pandai eja perkataan hormat." Arah Jimin. Budak lelaki tu hisap rokok lagi. "Namjoon kejap lagi kau datang. Aku nak buat budak ni menyesal sebab tak siapkan tugasan yang aku bagi. Kau urus dulu budak yang lain ni"
Jungkook terus tunjuk muka cuak.
Matilah aku.
Matilah aku.
Matilah aku.
Jungkook da menyumpah dalam hati. Jimin datang dan berdiri tepi dia. "Bangun cepat." Arah Jimin dengan kasar.
Jungkook teguk liur sebelum bangun mengikut arahan Jimin. Jimin tarik lengan dia kasar sebelum dia terdorong mengikut langkah laju Jimin keluar dari bilik meeting blok 4 itu. Jimin mengheret dia dan menolak dia masuk ke dalam bilik ketua aras. Jimin bukak lampu dan merenung tajam ke arah dia sebelum tutup pintu bilik.
Jungkook tenung bilik itu dalam-dalam. Jadi, inilah bilik Jimin. Dan semua bilik ketua aras memang besar macam ni ke?
"Kau tengok apa?" Tegur Jimin. Dia menghampiri Jungkook. Jungkook da gelabah sekali lagi. Takkan nak pandang keliling bilik ni pun tak boleh?
"Takde apa-apa bang." Jungkook tergagap-gagap jawab sebelum tundukkan pandangan.
Jimin berdiri depan dia. Jungkook pandang Jimin sebelum tunduk perlahan-lahan cepat-cepat sekali lagi. Jungkook main jari gelisah lepas tu. Da tu? Kau nak suruh aku gelak ketawa sebab berjaya keluar dari bilik meeting tu? Gosh. Sabar Jungkook. Sabar. Tetiba dia terfikir, apa je la kengkawan dia kena denda kat dalam bilik meeting tu oleh Namjoon dan bebudak senior yang lain.
Jimin menanggalkan bajunya perlahan lahan sebelum campak ke atas katil. Tinggal seluar seluar sukan merah je. Jimin cekak pinggang tengok dia.
Dia mendongak memandang Jimin pelik. "Ke ken kenapa?" Gagap.
Jimin lurutkan seluar sukan dia sebelum tendang ke tepi. Jimin senyum sinis tengok Jungkook depan mata dia. Mamat tu tinggal pakai boxer koko je.
"A....abang Jimin..." Lagi la dia gelabah bila tengok Jimin buat aksi seksi depan mata dia.
Limit Jungkook.Limit.
Kau cakap nak berubah ke arah yang lebih baik.
Sabar Jungkook.
Jimin pegang dagu dia. "Aku nak malam ni kau layan aku." Kata Jimin perlahan.
Jungkook dah gelabah. "Layan? layan apa ni? Apa ni?"
Jimin tolak dia ke atas katil. Dia cuba bangun lepas tu tapi Jimin laju je tindih badan dia. Jimin da awal-awal genggam kedua-dua pergelangan tangan dia.
Jimin senyum makin sinis.
"Tolong, tolong. Apa ni abang Jimin?" Jungkook meronta-ronta nak lepaskan diri. "Please, abang jimin! What the heck are you doing to me?" Marah Jungkook. Jimin cekak leher Jungkook. "Kau diam. Kalau tak nahas kau aku pukul kau." Ugut budak lelaki tu.
Jungkook meronta-ronta makin kuat untuk lepaskan diri. "Tolong abang Jimin. Please, please, please." Rayu Jungkook.
Muka Jimin nampak geram lepas tu. Terus di tampar pipi lembut Jungkook sekuat-kuat hatinya. Pastu tarik kasar rambut Jungkook. "Kau memang bangsat. Aku dah suruh diam tu diam je la bodoh!" Jimin tolak kepala Jungkook kasar pada tilam.
Pipi Jungkook sakit. Jimin nak angkat tangan lagi untuk tampar sekali lagi. Jungkook terus tutup muka dengan tangan "Aabang Jimin... Jangan.. Jangan.." Jungkook merayu. Dia mula teresak-esak sikit.
"Tolong jangan apa?" bisik Jimin. Jimin menarik kasar rambut Jungkook sekali lagi. Jungkook mengerang sakit. Kedua-dua tangan dia pegang tangan Jimin dengan harapan budak lelaki tu lepaskan rambut dia.
Pintu bilik terbuka serta merta. Jungkook mengharapkan ada yang akan membantunya. Namjoon masuk. "Abang namjoon.... tolong."
Namjoon terus datang ke arahnya, tolak Jimin ke tepi sebelum tumbuk perut dia. Jungkook terus berguling sakit. Tangan pegang perut sebab terasa senak yang amat. Memang sakit gila woi. Ni kena tumbuk dengan apa ni? Tangan ke batu? Ah sial.
"Bodoh la Jimin. Apesal tak lanyak je terus. Kau nak tunggu sampai bila baru nak lanyak budak ni."
Jungkook da seram sejuk bila dengar perkataan lanyak.
Jimin sengih. "mia la namjoon.Chill. Aku bernafsu la bila tengok budak ni meronta-ronta tadi." Jimin pandang buas ke arah Jungkook. "Apa lagi. Jom la rasmikan budak ni. Adik aku dah meronta-ronta dalam boxer nak lubang malam ni."
Namjoon sengih. "Kau memang nafsu kuda la. Baru pagi tadi kau lanyak Taehyung. Sekarang pun nak lagi?"
Jimin gelak-gelak. "Wooo! Lain wo. Taehyung tu yang serah diri kat aku. Tapi tak sedap mana pun. Lubang pun macam longgar. Tapi aku jamin budak ni mesti ketat gila."
Jungkook makin takut dengar perbualan diorang berdua. Dia cuba bangun untuk selamatkan diri tetapi Namjoon tendang perut dia kuat-kuat. Dia berguling sakit sambil tangan pegang perut dia. Dahi da berkerut dahi.
"Kau fikir kau boleh lari ke mana?" Namjoon menghempap Jungkook dan cengkam tangan pada leher Jungkook sampai budak lelaki tu terasa susah nak bernafas. Tangan Jungkook da berkali-kali cuba tolak Namjoon ke belakang tapi usaha tu macam sia-sia je. Namjoon tanggalkan seluar dia kasar lepas tu.
"No, no, no." Rayu Jungkook. "Tak nakk." Jungkook meronta-ronta nak lepaskan diri.
Lepas tu dia kena tumbuk lagi sekali dengan Namjoon. Jungkook terus berguling mengerang sakit. Tangan Jungkook genggam cadar sakit.
Jimin pergi dan bisik kat telinga Jungkook sambil tarik rambut dia kasar. Jungkook pejamkan mata sebab terlampau pedih. "Kalau kau rasa tak nak kena jolok kasar-kasar, baik kau diam."
Jungkook terasa sakit yang amat sangat! Namjoon Cuma tersengih sinis je tengok Jungkook struggle nak lepaskan diri daripada Jimin. Jimin duduk atas peha dia lepas tu terus kasar koyakkan bajunya.
"Apa ni abang Jimin?" Jungkook dah takut and lepas tu meronta-ronta lagi. Ah sial!! Dia tak nak kena liwat! Dia kini hanya ber boxer sahaja. Yang ni memang betul-betul takut.
Jimin bergumam perlahan. "Aku tahu kau suka aku kan?" Lepas tu selamba je mamat tu menghidu Jungkook rakus dari telinga ke leher lepas tu menggigit leher budak tu.
Jungkook meronta-ronta. Babi apa! Dia buat love bite. Kepala otak dia aku suka dia. Dia ni meroyan berangan sorang-sorang ke apa? Jungkook cuba tolak Jimin ke belakang. This is madness!
"Kau ni macam budak perempuan la, asyik menangis je." Lepas tu Jimin genggam tangan nak tumbuk muka dia pulak.
Jungkook terus halang muka dia dengan tangan. "Please, please. Sakit." Rayu Jungkook
"Apa lagi weh. Cepatlah lanyak budak ni." Gesa Namjoon. "Kalau kau tak nak, aku lanyak je dulu budak ni. Kau ni banyak hal la Jimin. Tak payah nak foreplay sangat. Tadi pandai cakap aku. Kau pun sama je." Namjoon gelak.
"Woo! Sabar la." Jimin terus bangun. Jungkook terus amik chance nak lepaskan diri.
"Woi! Kau nak ke mana?!" Jerit Jimin .S.K.I.P
Jungkook menggigil sakit. Dia terbaring meniarap mengerekot sakit kat atas katil tu. Jimin mendengus puas sebelum berdiri and pakai boxer dia semula. Mata Jungkook da merah sebab asyik menangis. Tangan genggam cadar kuat sebab sakit yang teramat. Sepanjang 30 minit sebelum tu, dia hanya mampu mengerang sakit dan badannya asyik tersentak-sentak ke depan setiap kali Jimin and juga Namjoon kerjakan dia.
"Nah baju kau." Namjoon baling kat muka dia. "Ni pun da koyak. Boleh la kau buang nanti kat dalam tong sampah. Da berambus cepat." Halau Namjoon. "Lepas tu pergi belah masuk bilik kau. Kalau aku tahu cerita ni bocor. Tahu la apa yang aku nak buat dekat kau." Ugut Namjoon .Senior dia tu ketap gigi kuat tanda dia serius tak main-main bagi amaran dekat dia.
"Dah la Namjoon. Matikan lampu. Aku nak tidur ni." Rungut Jimin. "Aku penat henjut budak ni. Esok ada latihan taekwando lagi." Rungut Jimin perlahan sebelum tenggelam tidur.
"Cepat la pakai baju kau." Namjoon menolak kepala Jungkook lagi. "Aku nak tidur dah ni."
Jungkook mencapai bajunya sebelum matanya merah memakai boxer, seluar dan bajunya. Bajunya da wasalam koyak rabak tak dapat diselamatkan.
"Dah keluar." Namjoon tolak Jungkook kasar keluar dari bilik sampai jatuh sebelum budak lelaki tu menutup pintu bilik tanpa mempedulikan Jungkook yang terjatuh.
Jungkook cuba bangun perlahan-lahan. Kakinya memang lenguh habis. Dah tak larat nak jalan. Dia terdengkot-dengkot berjalan ke bilik dia. Kalau orang nampak keadaan dia sekarang macam mana? Dia nak jawab apa? Macam ni ke perasaan orang kena rogol? Sakitnya tuhan je la yang tahu.
Dia bukak pintu bilik dia perlahan-lahan.
Semua roommate dia da wasalam tidur. Bagus jugak roommate dia semuanya da tidur. Takde la dorang tanya dia macam-macam. And dia pun tak terasa nak bercerita dekat dorang. And actually dalam 1000 ribu tahun sekali pun dia memang tak akan terasa nak bercerita pada sesiapa apa yang terjadi pada dia malam ini. Gila ke apa nak bukak aib sendiri?
Tetiba dia berharap yang dia tak batuk dalam bilik meeting tadi.
Tetiba dia berharap yang dia kena denda sama-sama dengan roommate dia tadi dekat dalam bilik meeting.
Tetiba dia benci mak dengan ayah dia sebab paksa dia masuk ke sini.
Semasa dia hendak menuju ke katilnya, dia terasa ada cairan meleleh dalam seluar dia.
Air mani.
Mata Jungkook mula merah. Dia baring perlahan-lahan dekat katil dia. Roommate dia yang lain da selamat ke alam mimpi bagai.
Kenapa aku yang kena hadap semua benda ni?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Why?
Soalan tu berpuing-puing dalam kepala otak dia. Air mata leleh terus jatuh dekat bantal. Lepas tu dia nangis teresak-esak sampai mata sembab. Badan da terhinggut-hinggut sebab tak tahan nak menangis. Jungkook terasa ada yang sedang memeluknya ketika dia tengah baring. Taehyung?. Tangan Taehyung meraba raba batang Jungkook. Jungkook yang tak bermaya membiarkan.Tidur.Abaikan ja si Taehyung ni.
330 pagi. Dia terjaga dari tidur. Pergi ke toilet untuk bersihkan segala bagai diri dia. Jungkook berdiri depan cermin. Muka sembap pandang dia semula. Mata merah. Hidung pun merah sebab banyak sangat menangis.
Jungkook menangis semula lepas tu.
I hate my life.*Sorry lambat update..ok tak cerita ni..kalu ok jgn lupa vote..bye...slmt mlm..mimpi jungkook tau
YOU ARE READING
AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]
Fanfiction"apa kau tengok tu?" tegur Jimin . Dia menghampiri Jungkook. Jungkook menundukkan pandangannya.Kini Jimin berada di hadapan jungkook budak form 1 yg baru masuk asrama. Jimin tetiba menanggalkan bajunya dan seluarnya.Tinggal boxer koko je.Jungkook da...