"arghhh sakit lah"..raung Jungkook bila dia ditendang oleh Jimin di belakangnya..
"Klau nk..mnngis lagi..sekuat kuat hati kau.."marah Jimin..
Jungkook trus brhnti mnngis..dia taknak ditendang lagi..mmg skit btoi bknnya main main..
"Sekarang ni aku nk korg brdua bogel..cpt"..arah Jimin..
"Tapi abg Jimin..saya mlu la dpn smua senior"..kata Jungkook dgn trktr ktr..
"Kau fhm tak ..aku kta bogel skrg..kau tgok Taehyung skjp ja dia dh bogel..yg kau ni ssh sngt knpa"..Jimin mnolak kpla Jungkook..
Jungkook trpksa bogel krna tiada jln lain lgi..sblom dia di apa apa kn baik dia bogel..Jungkook mmbuka bjunya dan sleuarnya..tpi dia tidak mnangglkn boxernya..
"Wehh..kau fhm tak..aku kta bogel..bila bogel..takda bju dan sluar..tu pon tak faham lagi ka bodoh"..jimin mnmpar kpla Jungkook..Jungkook msih kaku..Jimin yg grm teus mlondeh boxer Jungkook.."kau ni bodo la..suka bg aku mrh"..tmpik Jimin..
"Kenapa kau tutup btg kau..aku nk tgn di sisi"..kata namjoon..Jungkook mltkkn tngnnya di sisi..
"Sdh la Jimin..tak payah la engkau hkmn trok trok..srh mrka brlari di pdg 20 round" ..kata Jin
"Yg kau nk bekup knpa..skrg ni asrma ..aku ktua asrma..kau ktua pngws...tgs ko kat skolah..bknnya asrama..skrg ni hak aku nk hkum org fhm"..kata Jimin dgn tgs..
"Kesian la kat mreka sama..kau ni kna tnjuk baik la sikit.."..tegur Jin
"Apa masalh kau ha"..jimin mnolak Jin ke dndg.."kau skli lg bising ngn kau kau aku bogelkn.."kata jimin nada ugut..
"Klau kau nk hkum org jgn hkum Jungkook hukum saja Taehyung..kau tau kn taehyung yg slah"..kata Jin..
"Bodohla kau ni..aku tak sruh kau msuk cmpur kn..lntk aku la..dh dua dua buat gay.."kata Jimin..Jin snyp taka kta apa apa..
"Jungkook aku nk kau pumping 20 kali..aku tknk batg kau sntuh lntai..klau kna siap kau"..arh jimin..senior senior lain kla brsorak..dh riuh rndh blik Jimin..Jungkook mla mmrhti Jin utk mraih smpti Jin..Jin hnya mmpu mlht..
Jungkook mla pumping..wktu ke 18..btg Jungkook trsntuh lntai krana dia sdh ltih pumping..
"Hoi hoi kau ni la..aku kta jgn bg kna lntai kn..awt knaj jgk haa"..jimin mla bngun dri ktilnya dn mmijak blkg jungkook..
"Taehyung sini"pnggil Jimin..
"Kenapa abg"..balas taehyung.
"Aku nk Jungkook hsp btg kau"
"Ok"Jimin mggkt Jungkook dn mltkkn Jungkook di hdon btg Taehyung.."hisap! Hisap! Hisap!.."..sorakan dr senior mla kdngrn..Jungkook rasa mlu sngt..please Jin slmtkn aku..
"Jimin stop! Lpskn jungkook!"..jrit Jin..suasana bilik Jimin snyap..smua mta trtmpu pda Jin trmasuk Jungkook..
Jimin mla naik berang..Jimin dan namjoon pergi ke arh Jin..Nmjoon mla menyepak Jin shingga jyuh..hbs lbm lbm pnuh di muka Jin..Jimin mngoyak bju Jin shngga trnmpk sixpacknya..bukan yg tu sja..Jimin mmbuka sleuar Jin shngga mngglkn boxer shaja..
"Buka sja boxer Jin tu"..arh Namjoon
"Tolong jangn..jngn la buat cmni kt aku.."..Jin mua mraung mmnta prtolongn..ttpi tiada spa tolong Jin...Jimin trus mnggalkn Boxer Jin shingga mnmpkkn batang Jin yg ptih..skrg Jin dlk keadaan bogel tnpa pakaian..
"Sekrang aku nk kau hsap btg Jungkook..Taehyung kau tepi"..arh Namjoon..Namjoon mnolk bdn Jin hgga mkanya trsntuh btg Jungkook..smua senior dlm bilik Jimin snyapp..krna tkut dibelsah Namjoon dan Jimin..
"Cptla hisap..td trgdik gdik bekup sngt Jungkook kn"..mrh Jimin..Jimin mnyepak punggung Jin dgn kuat shingga lbm..
Jin trus mghisap btg Jungkook.."laju la sikit hsap tu"..kata Jimin bila mnyedari Jungkook yg mngerg ksdpdn...Jin mljukan hsapannya....Jungkook mmgg kpla Jin tnda brhnti..Jin brhnti mghsap..
YOU ARE READING
AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]
Fanfiction"apa kau tengok tu?" tegur Jimin . Dia menghampiri Jungkook. Jungkook menundukkan pandangannya.Kini Jimin berada di hadapan jungkook budak form 1 yg baru masuk asrama. Jimin tetiba menanggalkan bajunya dan seluarnya.Tinggal boxer koko je.Jungkook da...