asrama bab 15

2K 42 3
                                    

"What the fuck of this"Taehyung trbliak mlht aksi jimin yg tgh fuck Baekhyun.."apa smua ni..npa prlu Baekhyun ha syg..syg tak ska sya dh ka..ha!!!"..Taehyung tak sgka Jimin mmfuck org len..seolah olah diri dia tak laku..

"Apa yg syg buat ni..syg lmbt sngt dtg..abg tak thn dah"..Jimin mngluarkan btgnya dn mnuju ke arh Taehyung.."jgn mcm ni..mari abg lyn syg"..Jimin mngsap kpla Taehung..

Hati mna tak cair bila kna pjuk..Taehyung trus mngikut Jimin ke ats katilnya..

"Kau bleh blah dh skrg..nah bju skuar ko"..kata Jimin dgn nada mghlau Baekhyun..Baekhyun hnya mngikut arhn Jimin

- end flashback-

"Sekarang aku tak kira..kau kna buat..klu tak lagi trok kau kna dgn aku fhm"..Taehyung mnyepak bdn Baekhyun yg trbring ats lntai..

~DORM JUNGKOOK~

Baekhyun masuk ke dlm dorm..dia lihat Jungkook tgh baca komik..dia duduk sblh Jungkook.."kookie esok tmn aku nak?"

"Tmn pi mna"
"Pergi jejalan satu skolah ni"
"Bosanlah bknnya ada pon..taknlrt nk ronda"
"Klu cmtu jom pi bilik kosong kt tgkt ats..please"
"Buat apa..just bilik kosong..baik dok bilik sndiri"
"Taklah ..kt ats boleh tgok pmndgn..snyi..bru la amn sikit"
"Hurmm tgoklah dulu cmna.."

S.K.I.P

Baekhyun brjln brsma Jungkook mnuju ke blik ksong yg disuruh oleh Taehyung..

"sampai pon..nilah bilik dya..jomlah masuk"..pelawa Baekhyun..Jungkook mmndg skliling bilik kosong itu dia..dia rsa krg selesa sbb ada prltn prltn plik mcm tali krs (*bae x tau nma tli tu..sorry..tli yg boleh ikat org)..

"kenapa bilik ni selerak sngat"..tNya BJungkook ragu ragu..bilik kosong yang lain ok sja cma brhbuk ja..

"nthla aku pon tak thu..tba tba hti aku rsa mcm nk mai"..kata Baekhyun

"jomlah balik"..Jungkook mnarik tgn baekhyun untuk kluar

"nntilah duduklah dulu kt sini"..Baekhyun menahn Jungkook dri kluar

"aku taknak duduk sini aku nak blik"..Jungkook mla mnolak Baekhyun

"engkau nak blik mna hah?..kau kna blik kt btg aku blik"..kata seseorang yg hnya berboxer shja..

"Taehyung! apa awk buat disini"..Tanya Jungkook yg mula ragu ragu apabila mlihat Taehyung Yang berbixer dh..dri sgi yg dia lht dia nmpk yg btg dlm boxer Taehyung mla naik..kini rsa tkutnya mula mnebal..

"aku mai cri lbg..lbg yg boleh dpt nikmat..lbg yg ktt ktt..boleh puaskan nfsu aku..sbb tu aku dtg sini..kau tak suka aku dtg sini"

"Blah la dri sini aku nk blik..jom Baek kita blik"..Jungkook mnarik tgn Baekhyun..tp Baekhyun brkrs nk duduk situ..

"cptlah blik..Taehyung ni gay"..ajak Jungkook..

"baguslah klu dia gay..aku mmg bwa kau kt sini nk sruh gay dgn dia.."kata baekhyun dgn snyuman mggoda..Jungkook trsntak bla kwnnya kta bgitu..dia tk sgka baekhyun jd jarum dlm dging..

"look kwn kau nk tgok kau gay ngn aku..tnggu apa lagi bogel la cpt..trhegeh hegeh apa lagi"..kata Taehyung dgn tgas

"Baek kata yg smua ni slh..kau tak trlibat kan"..kata Jungkook dgn cms..dia tak tahu nk lari cmna..bkn nk trjun bgunn kot

Jungkook mnngis dn trsgkur bula Baekhyun mgangguk prtanyannya..nmpk sngt baekhyun ni x bleu buat kwn..knpa smua org nk khiant aku...dh tak thn dh ni..tolongla sesapa tolong..Jungkook hnya mmpu mnngis sja..

Taehyung mmgg tgn Jungkook dn ikat gna tli..Jungkook tak da kuasa untuk hlg lagi..dia rasa mnysal krna ikut Baekhyun..

Baekhyun melondeh sikit sikit sluar jungkook.." Baekhyun jgn..aku ryu jgn londeh..aku malu.." raung jungkook..

Baekhyun trus mlndeh tnpa mghrau rayuan Jungkook..skrg Jungkook hnya berboxer shja..bjunya direntap oleh Taehyung.."Teruskan Baek..jgn hnti"..kta Taehyung yg mlihat Baekhyun yg blum londeh boxer Jugkook..

Akhirnya, Jungkook berbogel..tiada sbenang pon pkaian di bdnnya...Baekhyun trsngih mlihat btg Jungkook yg ptih tu..Baekhyun mncium btg jungkook dn trus mnjilat pting Jungkook..

Taehyung hnya brdiri dan senyum sja..puas hti dia sbb dpt lht Jungkook terseksa..pduli apa..dia pon trseksa sbb si jungkook ni pnya angkara..

Taehyung mmbuka bjunya dn trliht bdan taehyung yg sado.." heii baekhyun buka sluar aku" kata Taehyung .

Baekhyun hnya mngikut shja. dia mmbuka sluar Taehyung dn mmbuka boxer Taehyung..Kini Taehyung pla yg bogel..

Taehyung duduk ats bdn Jungkook dn mla mmasukkan btgnya ke dlm mlut Jungkook..jungkook mla mmusing kpalanya krna tidak mhu hisap btg Jungkook..

pappp..stu tmprn hggap kt mka Jungkook..Jungkook yg tak mhu ka pr trus mmbuka mlutnya dn mghisap batang Jungkook...

"Arghh sdpnya..kau ni bguslah Jungkook cmni lah aku ska..nikmat btul la cmni...lju sikit"

Baekhyun hnya brdiri mlihat prbuatan Taehyung..dirinya skrg diselubngi rsa brslah sbb khianat Jungkook..kdua dia pon rsa mcm nk fuck sja si Jungkook tu..tp dia hnya sbar shaja mlihat aksi yg sronok..

"wey baek..kau nk jgk kn..prfi hsap btg dia ..stgi turn kau plk dia hsp btg kau.."..baekhyun tesntk bila Taehying kata mcm tu..seolah olah Taehyung tahu apa isi dlm htinya..

Baekhyun mlgkh prgi ke arh Jungkook..dn mghsap btg Jungkook..Baekhyun mnjilat skliling kpla btg Jungkook..Jungkook mggrakkan bdnnya krna gli..ttpi Baekhyun ttp jgk mnjilat kpla btg Jungkook..Baekhyun dpt rsa nkmat yg brgnda..Baekhyun trus mndlmkan jungkook pnya btg kdlm mulutnya..mkin laju Baekhyun hisap..mkin gns Jungkook mgrakkan bdnnya krana geli dn trasa nk trpncut..Baekhyun trus mghisap btg Jungkook dgn laju hngga mmbuatkn btg Jungkook btul btul tgg..Jungkook dh x thn..dia mla rsa klimaks..akhirnya Jungkook trpncut dlm Baekhyun..Baekhyun hnya trsngih dn mnln smua air mni Jungkook..

"hoi Baek giliran kau plk"..Taehyung prgi ke arh Baekhyun dn mmbka sluar Baekhyun..Baekhyun prgi ke arh Jungkook yg pnt tu dgn snyuman mggoda..Jungkook mnutup mta nya..krana dia tak snggup utk hisap lagi..tpi apa dya dia nk mlpskan diri..

Baekhyun duduk ats bdn Jungkook dn mla mmasukkan btg nya ke dlm mulut Jungkook..Jungkook mnjilat btg Baekhyun yg msih lmbik..mkin lma btg Baekhyun mla mngang dgn krs..Jungkook mggkt kplanya yg sdh lengih untuk hsap btg Baekhyun..

B.E.R.S.A.M.B.U.N.G

AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]Where stories live. Discover now