*wktu bab 11..crta ttg kt tmpt boling..so bae mls nk crta kt tmpt boling...mreka main boling abd trus blik hostel..so bae skip smpai ke hostel
<SKIP>
Jungkook masuk dorm..sehari dia main boling..mmg letih tak trkata..tp best main boling..cuma dia tak suka ja Jimin asyik mnenung dia..hmm nk.wat cmna..nseb ko Jungkook..
Krekk..pintu dorm bilik Jungkook trbuka..Jungkook melihat Baekhyun kwn baik nya msuk dengn muka yg ltih..
"Kau ok tak"..tnya Jungkook
"Aku ok ja..ni baekhyun la"
"Kenapa kau nmpk letih"
"Biasalah letih kookie..mnada org tak letih dlm dunia ni"
"Engkau ada sorok sesuatu dr aku kan"..Jungkook brtnya bgitu krna Baekhyun nmpk letih lain mcm..mmg plikla..Baekhyun trsntk dgn prtanyaan Jungkook.."betulla tak da apa..yg kau menyebok knapa"
"Ok..lpsni aku takkan amik tahu kat kau dh"..kata Jungkook dgn nada hmpa..tak sgka baekhyun snggup mmbiarkan dia..
Tiba tiba taehyung msk dlm bilik.."Baekhyun ingt esok fhm tak"
"Ya ya..aku fhm la"..blas Baekhyun dgn nada sdikit naik..
Taehyung mmrhati Jungkook yg duduk di atas katilnya smbil mmbaca komik..Dia mghmpiri Jungkook dan duduk sbelah Jungkook.."Kau buat apa"..tanya Taehyung smbil mngsap rmbut Jungkook..
"Hurmm baca komik"..balas Jungkook simple..dia tak suka Taehyung mngsap rmbutnya..dhla dia sikat rmbut leklok dh..lpstu mai si taehyuung ni main rmbutnya..Jungkook trsntak bila Taehyung memasukkan tngnnya ke dlam sluar Jungkook..
"Shh diam ja..aku nk kau layan..klu tak kau pilih tngn atau kaki..fhm"..bisik taehyung..
Jungkook trkaku..dia mcm trkena rnjtn elktrik..bila Taehyung bisik begitu..trdpt aura yg mmpu mlmpuhkan nfsunya..ptulah org mgglrkn Taehyung ni placur highschool..sbb skli godaannya mmpu mnglhkn godaan lima org wanita..*dasyatkn author bohong*..
Taehyung mngusap btgnya dgn lmbut dan sdp skli..usapan ini lain dri jimin..Taehyung yg mngsap btgnyabpnuh dgn ksdpn..Jungkook tiba tiba mula rsa nikmat dan seronok..dia seolh tlh jtuh ke dlm alam lain..dirinya seopah olah dikawal taehyung..dia tidak thu nk buat mcm mna sbb dia sdh jtuh dlm prgkp nkmt Taehyung..Jungkook trus mmluk Taehyung dan mmbisik "aku syg kau Taehyung"
Taehyung hnya trsnuum.."akhirnya kau jtuh Jungkook..welcome to my syurga ksdpn..aku akn biay kau rsa lbh sronok smpai kau leka Jungkook..skrg kau lena dulu dlm buaian ksdpn yg aku sdiakan..bila kau bngun dri lena kau..kau lihat..aku akn jtuhkan kau dlm lbg kesakitan hati..kau tinggu Jungkook..aku akn rosakkan hidup kau sbb kau bls Jimin dr aku..you see and wait Jeon Jungkook"...kata hati Taehyung yg pnuh grm dkt Jungkook..
Jungkook mmbuka seluar Taehyung prlahan lahan..Taehyung mmbiarkan shja Jungkook mmbuka seluarnya..dia nk lihat sjauh mna Jungkook sdh jatuh cnta dekatnya..Jungkook mmbringkn Taehying yg sdh bogel tnpa sbrg pakaian..
Jungkook mngusap prlhn lhn btg Taehyung.."urghh sdpnya..nk lagi kookie"..renget Taehyubg dgn suara mnja..Jungkook bgai dipukul dgnnaura yg mmbuat htinya tidak sdr..tnpa disedari..Jungkook mghsapbbtg Taehyung tnpa disuruh..Taehyung hnya mlihat gelagat Jungkook..
Jungkook mnjilat skliling kpla btg taehyung.."arghh"..rengek taehyung krana kegelian bila kpla btgnya djilat Jungkook..Jungkook rsa gmbira sngt..ntah sbb apa dia rasa sronok bila mghsap btg org..Jungkook yrus mghsap btg Taehyung.."kookie laju laju lagi..I rsa seronok"..Taehung mla mrengek mcm placur yg dijilat kmaluannya...Jungkook mljukan hisapannya dpn blkg dpn blkg smbil brmain puting Taehyung..Tarhyung mla tidak thn bila ptingnya dimain Jungkook..Batang Taehyung mla tidak tahn...
Jungkook dpt rasa air mani Taehyung mnrjah ke dlm mulutnya..klu sblom ini dia mmbuang air mani itu..tpi kli ini tidak dia trus mnln ksmua air mani Taehyung..
Taehyung mla kcungpn pnt tpi sronok..Jungkook baring disebelah Taehyung..Taehyung mmgg btg Jungkook trus mlncap Jungkook.."stop Taehyung aku nk trpncut"..Taehyung tidak pduli dgn apa yg dicakp Jungkook..dia trus mljukan lancpannya..akhirnya air mani Jungkook trsmbur ke ats mka Taehyung..Taehyung mnjilat air mani Jungkook..skrg mereka sdh ltih dn trtido dlm keadaan bogel..
<SKIP>
"woi korg bngun!bngun"..jrit Jimin bila mlht Jungkook dn Taehyung yg tido berbogel dan sling brplukan..
Jungkook dan Taehyung trkjut dgn jrtn Jimin trus bgun..mreka brdua rsa amt tkut sbb kntoi dgn Jimin..
"Apa yg korg buat haa!"jerit jimin.."skrg aku nk korg pakai bju sluar korg and dtg dorm aku skrg!"..Jimin mnengking mereka dn trus blah..
Jungkook mla mmaki dirinya krna trtwas dgn godaan Taehyung..dia tkut ditumbuk atau dihenyak oleh Jimin sbb Jimin dh bg warning jgn buat bnda tu ngn sapa spa.dia mnyesal sngt..klau la dirinya tido setiap jri di dorm Jin psti takkan jd bgini..
Taehyung pon bgitu jgk..dia rsa amt tkut..dia tkut klu dia ditumbuk atau disepak brtubi tubi di bdnnya..dia tgh brfikir mcm mna nk lpskan diri dn mnyalahkanm Jungkook..
Jungkook dan Taehyung brjln ke arh bilik Jimin..skrg mreka brdiri di hdpn bilik Jimin..Jungkook mnundukkan mkanya..
"Woi masukla tunggu apa lagi kt luar tu!"..jerit Namjoon dgn kuat..Taehyung dan Jungkook brjln msuk ke dlm bilik Jimin..
Namjoon pergi ke arh Jungkook dan mggkt mka Jungkook.yg sdg tnduk.."pndai plk kau malu ..wkyu buat tak reti malu"..sindir Namjoon...pangg stu tmprn hnggp di pipi Jungkook..Jungkook mnhan air mta yg hmpir mnitis..
"Yg kau plk..knpa kau tmpias nfsu kau kt bdk f1 haa..klu ya pon..mai la kt aku..aku kasi hnyak ja kau ni..hrp ja f2.."marah nmjoon kt Taehyung..Pang satu tmprn hggap di mka Taehyung..
Skrg bru Jungkook prasan..ada rmai senior senior dlm dorm Jimin trmsuk Jin..Jin mmndgnya dgn mka yg hmpa..seolah olah sdh mluat dgn dirinya..dia amt mlu dkt Jin skrg..
"Tak sgka kau mcm ni Jungkook..buay bnda songsang"..sindir Jin..smbil mrnung Jungkook..
"Saya tak buat lah Jin..prcayalah saya.."..mmngis juga Jungkook akhirnya..
"Hey apa mnngis nngis ni haa!..jntn la sikit..telur ada kn..atau tlur kau hlg kna mkn ngn Taehyung ha"..sindir seorg senior brnma Heechul..
Tiba tiba..Jungkook trasa skit diblkgnya..rpa rpa nya dia ditendg oleh......olehh....olehh..
~BERSAMBUNG~
*sorry bae lmbt uodatenand trdpt bnyk typo..please support ff bae ni..jgn lupa vote..klmrin bae sibuk..sbb tu lambt update..nnti bae akn update..x pasti sma ada hri ini or esok..tunggu utk update strusnya
YOU ARE READING
AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]
Fanfic"apa kau tengok tu?" tegur Jimin . Dia menghampiri Jungkook. Jungkook menundukkan pandangannya.Kini Jimin berada di hadapan jungkook budak form 1 yg baru masuk asrama. Jimin tetiba menanggalkan bajunya dan seluarnya.Tinggal boxer koko je.Jungkook da...