asrama bab 16

1.9K 39 0
                                    

Jungkook rasa letih sngt hisap batang Baekhyun...dia dapat jngkakan apa yg akn brlaku...Baekhyun mmncut dia ats muka nya..wtfish..air mani baekhyun yg pns dn sgr mla mleleh di mka Jungkook..

"Bagus kau ni..x sia sia aku slmtkn kau..mntp..lpsni boleh aku layn kau",.. Kata taehyung sdikit sronok sbb baek masuk prgkpnya

Baekhyun bgun dan melihat Jungkook yang lemah..Jungkook mmg rasa lemah sngt skrg ni..dya tak larat nk bgun..

" Dahla jom blik"..kata Baekhyun dekat taehyung yg bermain btg Jungkook yg mulai lembik..

"Rileklah dulu..punggung dia ni aku tak henjut lagi..mna leh..nnti btg aku tak leh tidur mlm".. Kata Taehyun dgn nada mggoda bil mngsap prut Jungkook...Taehyung mndkti mka Jungkook dan mnjilat semua air mani baekhyun dn trus mngucup mulut Jungkook..taehyung mghsap bibir munggil jungkook dan mngigit bibir bawah Jungkook..

Taehyung tak mahu lengahkan masa bgun dan mnjolok punggung Jungkook dgn psisi kaki jungkook di ats bahu Taehyung(*mna x phm posisi ni..korg phm phm lah sndiri..klu x fhm buat lah apa apa yg ptut smpai korg fhm..klu x phm gak..buat buat fhm..klu x phn lagi ni kira brt ahh)..

Taehyung mamsukkan da mngluarkan btg nya dgn laju..

" Ahh aku sakit Taehyung..tolong jgn buat cmni..aku tak larat dh ni"..kata Jungkook hngga meleleh air mata..

Taehyung buat tk kisah..yg pnting nfsu dpt dtunai dn btgnya dpt karononkkan..Taehyung mghnjut btgnya dlm punggung Jungkook dgn lju..hngga Jungkook lmbik dn tak bermaya..

"Baek tlong aku ..kau kan kwn aku".. Kata jungkook dgn nda mryu

" tolong kau ka..boleh ja"..kata Baekhyun slmba..Baekhyun prgi ke arh Jungkook dn mlncap btgnya hingga air mani trpncut di mka Jungkook..

"Ahhh..fuck..apa ni..kau pnipu"..marah Jungkook..

Baekhyun mnyapu smua air maninya di mka Jungkook hngga sluruh mka Jungkook pnuh air mani.." Kita mekup sikit nahh..bg elok skit mka kau ni..nnti bru cmel..sng nk bg lagi kau ni.."gelak baekhyun .

"Dahla Taehyung..aku mmg x lart sngt ni".. Rayu jungkook

" alah sikit lagi ni..jap jap skit"...skli hnjutan yg kuat Taehyung trpncut dlm punggung Jungkook..Taehyung mnrik kluar btg nya dn sndr di dinding krna kpntn yg tak trhngga..

Jungkook masih trlntr ats lntai ..dia x brmaya nk bngun

"Dhla jom".. Kata Baekhyun..Taehyung dan Baekhyun mmakai sluar dan bju mreka..sblom kluar..taehyung ke arh Jungkook.." Ni hdiah aku whai prmps"..Taehyung menyepak paha Jungkook sbnyak 3 kli..

Jungkook hnya mmpu mraung kskitan shja..Jungkook dh smpaj sranah dh dlm hti dia...Jungkook dapat lihat langkah Baekhyun and Taehyung kluar dr bilik kosong ni..

•JUNGKOOK POV•

Arghh skitnya bdn aku...b*toh btulla dua ekoq tu.mingt aq ni apa mainan..hbis rsa sronok tnggl...kot la nk bntu aq blik..ni tak , blah cmtu shja..Srsly mmg aq skit bdn..kaki aq jga rsa skit..Aku gagah lan diriku untuk bngun..Aku mngmbil baju and sgala gla pkaian dan pakai cpt cpt..Aku jaln prlhn lahn krna skit kat kaki aku belum pulih lagi..sebelum aku trun blil bilik aq mmbasuh muka aku..look ada air mani yg trlkt kat mka aq..cabai betoi..mmg mak pak tak ajaq ka...men jolok org ska hti ja..lpstu dhla pncut kt mka aku..aq mmg grm ngn kau Baek..smpai hti buat aku cmni..pncut kt mka aku..mmg claka gila kau tunghu..aku akan pastikan kau dan Taehyung x dak kat sekolah ni..wait shja..

•END POV•

Jungkook brjln prlhn lhn ke dormnya..dia mgintai dulu sebelom masuk tkut kna fuck lagi..dia hnya mlihat Baekhyun sorg ja..and.Taeh x dak..dianbalkan mka and buat endah x endah masuk ke dlm biliknya..

Jungkook baring atas katilnya kerana letih..klu boleh dia nk tido sja spnjg masa..
"Kookie".. Pnggil baek di tmptnya..Tiada blasan suara dri Jungkook..Jungkook hnya mndiamkan diri mcm batu..dia mls nk lyn mnusia yg cilanat mcm Baekhyun..dpn baik blkg setannirajjjjjjjim...tudia..." Kookie"..pnggil skli lagi Baekhyun dgn nada yg lgi lmbut..nmun jwpn nya sma..msih krik krik lagi..hnya dgr bunyi kipas shja.."kau mrhkan aq lagi ka kookie"

•JUNGKOOK POV•

What? Aq slap dgr ka..dia bleh tnya aku..aku mrhkn dia ke x..gila ka..mruah hlg la bodoh sbb tu aq mrh..bygkn klu korg ni jnis mnjga mruah ttiba ada org raba or buat something byuntae..agk agk aq mrh x..gila x mrh..kot la aq ni placur...mmg x arhh..jolok la smpai trkluar pla bna pon..msti seorg plcur sronok
X trhingga..klu bleh nk kna jlok msti nk..trgdik gdik nk btg...hurghh ssr plcur..ttpi mslahnya aku bukannya pelacur skrg ni..."Aku tak marh aku rasa seronok"..balas aku ngn perli..
"Betul engkau x mrh".. Tnya Baekhyun ngn truja..wlau aq x tengok mka dia..aq tau dia truja sbb aq x mrh dia.." Betulla..aq rsa SERONOK"..aq tkn sikit kat prkataab seronok tu.."klu cmtu..boleh x len kli kita buat lagi?" Tnya baek ngn ggap..jgkaanku mleset..ingtkn truja aq x mrh dia..rpanya truja nk buat bnda tak snonoh ni..celaka punya bdk..aq mls nk lyn dia..tido lbih bgus..

•END POV•

[Bilik Namjoon dan Jimin]

"Mna duitnya" tanya Taehyung kat Nmjoon..sbb Namjoon bli dia sbgai placur slama 1 jam..Namjoon kna byr kt dia RM 80..

"Duit apa plk ni"tnya Namjoon smbil hsap rokok.

" Duit sbb bli badan sya la..saya dh lyn abg ngn bdn saya..saya dh srh bdn saya kt abg..abg dh jnji nk bayr..mna byrnnya.." tanya Taehyung ngn nada kcewa..dh jmji nk byr tp x nk byr..hbis sperma la cmni

"Aku taknak bayar..hlal ja bdn kautu..dh longgar..brpa bnyk lbg kau jd sksi btg msuk...ha..aq rasa bkn stkt 10..lbih dri tu".. Sindir Namjoon dgn mlpskan asp rkoknya di mka Taehyung

" Abg jgn nk kuajaq dgn saya sngt..dg puas x nk byr..lpstu sdp sdp maki saya mcm mcm..ingt sya ni ank ptung ka..diam ja..biar orf buat sya.." Tgking Taehyung..

"Kau jgn biadap ngn aq..skrg spa senior kau..kau nk mkn penerajang dgn aq ka ..ka nk kna mcm dulu smpai kau mnngis x brlagu...(*flashback Taehyung kna jolok smpai mnngis tu..bae akn ltk wktu bab bab nk hbis..bru bae ltk sbb ada wtk someone yg prlu bae rhsiakan)..

" Kau nk kna ngn aq plk ka?" Kta seseorg dpn bilik Namjoon

Taehyung hnya diam..dn trus jln kluar..dia mmg tkut dkt mamat yg duk dpn pntu tu..dia mmg x brni nk mlwn..drpda dia jd mcm dlu baik dia blah skrg..

Laki mystery tu hnya senyih shja mliht tgkh laku bdk tu..

B.E.R.S.A.M.B.U.N.G

*OK TAK? SORRY KLAU BORING SBB BAE MMG SIBUK DGN KRJA YG NK KNA BNTG LPS CTI NI..LPSTU NN KNDRI DPN RMH LAGI..BAE TOLONG JA JIRAN TU..MIANHAE.

AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]Where stories live. Discover now