KISAH 1 :
Macamni..boleh x author istilahkan diri author Bae(*brngn muka mcm baekhyun)..ok cmni..ritu Bae ada promote buku Bae kt kwn bae kt kg..Bae gtau tjuk buku Bae adalh 'aku bkn gay'..lpstu dia pndg bae len mcm..dia tnya bae.."hg ni gay ka kat asrama"..cra dia tnya mcm serius jgk..so Bae mcm tkut la sbb cra ckp dia yg sntai tba tba brbh..sblum bae gitau..km crta ttg kpop la..sbb bae kn bru blik dr hostel ..mklumlh lama x tau ttg kpop..so bae suh dya crta kt bae ttg brta korea trkini..ok smbung blik..bae ckp kt dia yg bae ni bkn gay..tp dia x cya kt bae..lpstu dia bg crmh kt bae ttg kaum luth..dia tnya bae, nk jd ka mcm kaum lut..Bae pun naik brg..dh knpa dia ni kn..so Bae pon bwa kluar hdis ttg ftnh..lpstu dia kta cmni.."mnusia klu smbunyi akn kntoi gak..spndai pndai tpai mlmpat akhirnya jtuh jga"..so bae pon mls nk kta Pa...lpstu bila dia bgun nk blik ..bae kta kt dya yg bae ni gay..so bae pon tmpaq punggung dia..x psl psl bae kna ejek gay..mnysal gila bae pi tmpaq punggung dia..lpstu lani dia x pnggil bae gay dh..dia pnghil bae awek..claka btoi kwn bae tu..bila bae nk blik asraama dia kta kt bae.."jga leklok bird dlm sluar..jgn smpai drmpas jntn len..klu pompuan x pala.."..so bae heran knpa ayt dia prlu ada prktaan jntn len..awt x sbut jntn ja..bae tnya dia knpa kn..so dia kata bae ni dok smpn jntn dlm dorm kt asrama..ok mcmnilah bae gitau smua reader..bae seorg lelaki normal ok..x gay x lesbian..x transgender..or biosexual....author bkn lgbt..or bnda apa yg seankatan ok..tujuan bae tlis crta aku bkn gay ni sbb..sbb..sbb dia ada kt kisah dua..
KISAH 2 :
crta ni brlaku taun lps..bae ngn kezen bae ni gatai trlbih nk tlong mklang km kt rmh knduri..taun lps bae umor 15 thn..ting 3 la..jezen bae pon sma umor..km pon pi rmh knduri..smpai ja kt rmh knduri..besalah laki..ckp kncg tp x brjln pon..km dok kt meja luaq men fon..lpstu km dgaq suara mklang km "tu pi brkwn dgn depa..ru ank mnkn lang tu"..ayt tu lbh krg cmtu..mklang bwa lh sirg bdak lki suh kwn ngn kmi sbb bdk tu pon ikut mk dia..dia x da kwn..so dia sesorg jlh dlm rmh tu kt kitchen..bae ngn kezen duk kt luaq..dia pon mai duk dpn km..time tu kriik kriik lagila sbb x prnh knl pon mmt tu ..lpstu bdk tu slm km dua ..dia pun prknlkn nma dia..nma dia alif..dia pon sma umuq gak ngn km..lpstu krik krik lagi..lpstu dia mnta no fon km dua...
<skip dua mnggu kmudian>
alif ada msej bae..dia tnya bae..dia x pnggil la bae ni bae..dia pnggil nma bae yg btoi..klu bae gtau nma stgi u olls cri kt fb..insta..nnti x pasai psai uols kcm bae ok..abaikan ja..dia tnya bae " bae ada kt kg x"
"aku ada ja kt kg..kt umh tok aku"
"jom mkn laksa kt kdai pk man"wktu tu bae mls nk kluaq rmh sbb dok bca novel..lgi 100 mka srt nk hbs..tp bae pon kluaq la jgk ..trngn plk nk mkn lksa..bae pon bwa la rm 15..kedai ala ala kg..kcik ja kdai tu..klau wktu mlm mmg rmai..
"ok ok jmpa kt sna"
😁😁kedai pk man😀😀
"awt lama sngt" dia tnya bae
"ada kerja sikit"..bae bhg ja dia..mls nk jwb..bkn pnting pon..lpstu pkcik man bg kt km dua mgkuk lksa..
"bnyknya kau mkn..tp krus mcm tu gak" ..bae heran la..kurus tp mkn bnyk..
"mnada satu utk aq..satu utk hg..aq byr dh"
"ooo..ingtkn kau pnya..tq sbb blnja"
suasana time tu krik krik..lpstu dia pon mlakan prbualan
"aku ada bnda nk gtau"~alif
"apa dia..gitau la"~bae
"klu bnda ni prntaan boleh"~alif
"hmm ..prmntaan Pa..gtau la"~bae
"boleh x klu aku nk pgg kote hg(*sorrry bhsa ksr..bae type brdsrkn ayt yg kluaq dr mlut si alif drjna tu)"hg gila ka..hg ada hg pnya sntuh la hg pnya..ni glk nk sntuh orf pnya..hg x da ka..or hg ni pompuan"..bae mmg mcm nk mrh dia tu..sbb biadap..ckp bnda mrpu wktu mkn lksa plk tu..
"lekla jgn mrh..aku mnta bnda simple ja"
dia kata simple ja...sah mmg gila pnya org.."dhla ..mls nk lyn hh*..bae trs bgn nk dn blah..lpstu dia pon trjrit jrit srh tnggu..
<skip>
Dia pi umh bae ptg tu..bae pon kluaq la pi tgok alif..klu x kluaq nnti mak bae kta apa plk..sbb kwn nk jmpa..bae pon brdiri dpn dia.."hg nk apa"
"nk mnta maaf psl tdi"
"ok..aq maafkan dh"korg tau x dia buat apa..dia raba bae lpstu dia lari and blah cmtu ja..x dn nk marh dya..bae pon mla mncrut dlm hati..gila x mncrut
<skip>
bae jmpak dia kt knduri td..dia snyum ja kt bae..tp bae buat mka mnymph..ok ada stu lagi ksh and ksh ni jd pnbb bae buat crta gay ni kt asramaKISAH 3 :
bae dr f1 smpai skrg f4 duk asrma..so mcm mcm tlatah bae nmpk dgn mta mata bae..kisah ni brlaku tahun lps ..bae ting 3..and time bln puasa..lps slt subuh rmai org lpk kt sraula sbb dwn mkn x bkk dh puasa kn..ada yg tido..bca quran. tsbih..smbg..kcuali bae..bae slalu usha skliling srau..bae akn usya bdk f2..sbb bae ada dgaq gsip ada 3 org bdk suka men kmluan sesama depa 3 org tula..so bae ni usya la skliling..tiba tiba bae trnmpk klkuan aneh bdk f2..bae x nk sbut nma tkut kwn bae tau plk..so ada tiga irh bdk iaitu bdk A, bdk B..bdkC..budak A ni dia duk mlnjur kaki..lpstu bdk B ni pgg paha bdk A..lpstu Bdk A ni buat x tau ja..(*bdk A ni mmg comel..lncn ja mka..mka bae ada jrwt)..and then. bdk C ni angkat sluaq bdk A..ni lbh sng bkk sdikit sluaq bdk A lpstu dia usya kmaluan bdk A lakan..hbstu bkk sluar bkk nk tgok mka kot sbb mata dia dok tgok dlm sluaq bdj A..tgok kmaluan la tu..lpstu bdk B ni mmasukkan tngnnya dlm sluaq bdk A..bygkn ada bdk junior..bdk f1 tgk depa brtiga..x mlu ka..depa ni buat derk ja..bdk B tu pon pnyalah main kmluan bdk A..lpstu bdk B tu hbaq yg bdak A tu kmluannya mngrs..bdk f1 pon glkla..dlm srau pon bleh jd..mnusia oo mnusia..so trbitla idea bae utk buat crta ttf gay di asrama..yg tu ja kisah bae..msti bsan kn ..sbb x da unsur lch..bae phm prasaan korg..klu crta lch msti korg mnnti part lch toi x..bye..nnti bae update bab asrama strusnya..bye..ayg snsd..syg bts
YOU ARE READING
AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]
Fanfiction"apa kau tengok tu?" tegur Jimin . Dia menghampiri Jungkook. Jungkook menundukkan pandangannya.Kini Jimin berada di hadapan jungkook budak form 1 yg baru masuk asrama. Jimin tetiba menanggalkan bajunya dan seluarnya.Tinggal boxer koko je.Jungkook da...