asrama bab 10

2.1K 44 0
                                    

Jimin mula mngusap punggung Taehyung dgn lmbut skli..Tarhyung mulai rasa dirinya disayangi.sumpah Taehyung suka diperlakukan begitu..Jimin memasukkan batangnya perlahan lahan ke dlam punggung Taehyung.."ahhh..skit abg" rengek taehyung krana ni 1 time dya kna fuck..skit mmg x trhingga..tpi krna syg dekat Jimin dya snggup mmbuat apa shja.

Jimin mula mljukan joloknnya (*posisi doggie)."arghh ".Jimin rsa kesedpan dpt fuck lbg yg ktt..lbg idamannya.."Abang laju lagi..saya nk lagy" ujar Taehyung yang kian seronok brmain dgn jimin..1 time rsa seronok..

"arghh".Jerit Jimin apabila air maninya mula mmncut ke dlm lubg ktt Taehyung

Taehyung trasa ada air yg masuk ke flm punggungnya..dan air itu ialah air mani..air mani mula meleleh di jubur Taehyung..Taehyung jatuh rebah kerana tidak larat

Jimin mengambil tmpat tido sebelah Taehyung dan mncium dahi Taehyung.."seronok tak tadi". Bisik Jimin..

"Seronok"balas jimin Taehyung dengan ringkas..lalu kedua duanya tertido

😚😚😚😚skip😚😚😚😚

"urmmm...aku kat mna ni". Bisik hati Taehyung. Dia mmbuka matanya prlahan lahan dan mmrhati sekeliling..Dia terlihat Jimin di sebelahnya..Baru dia teringat semalam dia kena fuck..seronok btoi.. dia tersenyum memikir hal semalam..
klau boleh dya nk begini stiap hari..ada yg melayannya dgn baik..mmbuatkan hatinya seronok..Taehyung turun dari katil jimin utk mmkai bju dan sluar mmndangkan  dia sdg brbogel..dia nk pergi mndi utk brsihkn bdn..

"Nak pergi mna tu" Jimin menanya Taehyung dengan suara serak..dia sedar yg taehyung nk kluar dri biliknya..

"Nk prgi mndi..dh lwt dh ni". Blas taehyung dgn mimik muka yg comel..

"ouhh..ingat jgn bgitahu prkara yg trjadi smlm dan ingt kau tu milik aku smpai mati..jgn bg org lain srntuh kau fhm tak..aq syg kau..".Jimin mmberi amaran.

"Baiklah abg..syg abg jgk"..Taehyung pergi ke aeh jimin yg msih trbring dn mncium pipi Jimin..dia tak sangka yg dirinya disayangi..

"syg mndi leklok..jgn smpai adik junior dlm seluar tu disentuh org".Gelak Jimin sendirian

"Ya abg..saya ni hnya milik abg seorg ja..takkan saya nk buat mcm tu". Taehyung mmbuat mimik mrajuk and mningglkan Jimin yg msih mamai di ats katil

😑😑throwback dh hbis..smbung blik time jungkook dlm bilik air😑😑

"kau tau tak dah lama aku mnunggu utk diri aku dilayan tpi engkau adlh pghlgnya..aku nk kau lyn aku mcm mna Jimin layan kau!". Taehyung amt mrh dn mnngis dia mngmbil tngn Jungkook dan meletakkanya dia ats btg nya.."please buat utk aku..aku merayu sngt..aku prlukan nikmat"

Jungkook terkaku apabila mendengar apa yg dikata Taehyung..dirinya mula dibelengui dgn prasaan mrh kerana dirinya trlibat dgn bnda bnda yg tak berdaedah.."apa yg aku buat..aku tak buat apa apa pon dengan jimin..kau yg slah faham". Jungkook menarik tngannya dri mmgang batg Taehyung..

"ingt aku tak tahu yg Jimin slalu fuck kau..setiap malam aku intip bilik Jimin sbb aku nk tau apa yang dia buat..rpa rpanya kerja fuck org..seronok dpt kena fuck haa". Taehyung mnngis x hnti hnti. "Sekarang aku tak kira, aku nk kau layan aku!".Taehyung merentap rmbut jungkook dan mnmpar pipi jungkook.. " kau fhm tak"

"arghh skitlah".Jungkook mengerang mnahan skit..dia tak sangka itu prngai taehyung..dia tak sngka krna dia Taehyung jadi bgitu..dia rasa dirinya mula bbn..dia dh bnci ngn semua org.

Taehyung mngeluarkan batngnya yg putih fan mnggalkan boxernya. "sekarang aku nak kau mlutut!"Taehyung mngarah Jungkook

"please aku taknak semua ni"...pangg satu tmparan kuat mngnai kplanya..dia mula mnngis krna skit..Taehyung mnmpr kplanya..

"aku kata melutut melutut la..ssg sngt ka..atau kau nk kna kaki plk" uhut taehyung dgn keras skli..

Jungkook mula melutut di hadapan Taehyung..dia tahu apa yg bakal berlaku..Taehyung mghmpiri jungkook dan mnggkt muka jungkook.."cptla hisap..diam buat apa"
tengking taehyung.

Jungkook mula mnhgusap btg Taehyung sebelum mghisapnya..Jungkook mula mnjilat kpla zakar taehyung dgn lmbut skli.."urghh sedpnya"..gumam Taehyung keseronokkan..sdh lama dia nk bnda ni..akhirnya trmkbul jgk..Jungkook mula mghisap batang Taehyung dan mnjilat batabg Taehyung prlahan lahan..dia amt geli utuk mnbuat demikian..Jungkook mghisap batg Taehyung hingga menjilat telur Taehyung dgn prlahan lahan..dia mnggunakan cara mhhisap batang oleh Jimin..Jimin pernah mngajar Jungkook cara cara mghisap batang dgn brmula mnjilat kepala zakar..

Jungkook mneruskan hisapannya..dri prlahan hngga mnjdi laju.."arggh..lagi lagi"rengek Taehyung yg sronok...Taehyung mmncutkan air mani kedalam mulut jungkook.

Jungkook dpt mrasa ada cecair dlam mulutnya..dia tidak tahu nk buat apa..dia terasa dirinya bodoh..air matanya mula mnglir..dia meludah semua air mani taehyung dlam mulut nya...

"Bestnya..len kali aku nak kau buat cmni lagi dkt aku fhm"..Taehyung mmbuat senyuman goda kearah jungkook..dia rasa puas krna bnda yg diingininya sdh trcapai..dia mmakai boxernya dn mninggalkan jungkook keseorgn dlm bilik mndi..

Jungkook mnngis smahu mahubya..dia dh tak thn dgn smua bnda yg mngrut ni..dia sdh ltih utk mghadapinya..

*smpai situ sja..esok authir akn update...ksian taehyung dia tnggu ksih syg jimin trlalu lma..apa pa pon esok mybe authir akn update ttg jungkook ,jin dan nmjoon..mcm sepi ja wtk ni..sorry klu x best sbb authir trus tlis lps bljaq math tam ngn kezen td..so srbut sikit..klu part lch tu krg mrnsgkan...reader boleh cdgkn part part lch kt author..sbb author mls nk fikir ttg part lch..yg authir tau fuck. doggie..hisap hisap. cium cium..klu reader ada part aksi lch yg mmpu mncairkan hati boleh cdgkn kat author..sharing is caring..haha..btw reader smua tgok dh mv 2ne1 yg bru tjuk goodbye..sdih authir tgok..org kta tu lagu trakhir 2ne1..hope tu bkn lagu trakhir krna author mnt gk 2ne1 sikit..yg tu je kot...jmpa esok

AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]Where stories live. Discover now