"Taeh..taeh..taehyung knapa dgn awk". Jungkook mngigil slps mliht taehyung yg brkeadaan bogel yg rakus memeluknya. Dia rasa hairan knpa mnusia sprti taehyung ni ska bogel dpn dia and napa mamat ni slalu pluk dia..
"aku cintakan kau kookie..aku pon nak apa yang kau slalu dpt". Taehyug mnngis smbil mmeluk jubgkook.
"heyy taehyung! kau dh knapa..kau waras ke x..laki mna boleh cinta sama laki..kau tak belajar ka". Jungkook marah taehyung..ya mmh jungkook mrh sbb mmat tu tak betol. Jungkook melepaskan pelukan Taehyung dan melihat Taehyung dgn prasaan marah. "Apa yg kau nak"
"Aku nk kau kookie..aku tak tahan dh!" marah Taehyung. Taehyung yg sblom ni dianggap sebagai periang dorm kookie tlh brubh 100% mnjdi pmarah..Sebenarnya Taehyung dh lama menyimpan prasaan suka dekat Jungkook.. Dia nk apa yg jungkook dpt..Dia stiap hari mnnti jimin untk mmangilnya. Ya dia mnnti trlalu lma.. Dia nk jimin lyn dia sprti wktu f1 dulu..mlyan dia hngga dia sndiri brsa seronok..tpi skrg itu dh lnyap..Adanya si Jungkook ni,dia dh x dilayan oleh Jimin..tiap hari nafsunya mmncak tpi dia x dptmuaskan nfsunya dgn org yg dia pling cnta iaitu Jimin dan sbb dia hlg cnta trhdp jimin adlh sbb Jungkook..dia amt mrh trhdp jungkook krna mrmps kebahagiannya.. dia pon nk jgk rsa nkmat..ya nikmat mem fuck org yg dia rasa...well org tu sllu mghlg nya..dia jugak masih mrh trhdp jimin krna jimin kata dia syg taehyung smpai mati and tak akn syg org lain...bg dia smua laki pndusta..dpt yg baru tnggl yg lma..siap mlekehnya lagi dgn ejekan longgar..dia sdr yg dia tlh difuck org dgn jmlh yg rmai shngga dia tidak ktt mcm dulu lagi..
~ THROWBACK TIME TAEHYUNG DENGAN JIMIN~
"nama adik siapa" soal jimin dengan riang krna budak yg ada di dpnnya bkl mnjadi ank ikan..dia akn dptkn bdk di hadapnnya itu..cute and masih lagy fresh ni..mmg tak boleh lpskan pluang..
"nama saya taehyung"ringkas shja jwpn taehyung..Tak sngka yang dia skrg brckp dgn senior yg pling sado and hensem..Taehyung mnyimpn hasrat utk jadi brgaya mcm jimin..angan angan ja lbih whai encik taehyung..
"malam ni adik mai tidur bilik abg tau..sbb abg ada bnda best nk bgtau adik..ingt jgn lpa mlm ni"ajak jimin dgn lmbut dan sopan..tpi sbliknya setan..Jimin dpt tahu dari kawan taehyung yang si budak tu jdikn dia idola..so why dia prlu mlpskn pluang..sntapan nfsunya sdh sedia hnya get ready dia pnya btg yg pnjg untuk masuk ke tempt yg masih lagi fresh tnpa disentuh mna mna jntan and pling penting KETAT! KETAT! KETAT!...lubang ketat aka Taehyung..
😁waktu malam dorm jimin😁
Taehyung sekarang duduk brsila di ats katil jimin..dia sdg mmrhati glgt jimin mmbuka baju...auhhh mereciks hawau..trlalu sado dgn sixpacknya mnonjol..sixpack jimin tu lah yg mnjdi sntapan mtanya..dia suka sixpack jimin (*time ni taehyung tak gay and takda lagi nfsu trhdp laki..dia hnya nk sixpack ja)..
Jimin baru prasan yg si taehyung ni dok usha dia pnya six pack..jimin mula rsa nfsu..btgnya mula brgoyang nk lbg ketat-ketat..Jimin mnanggalkan dia pnya seluar dengn gaya mnggoda..dan kini jimij hanya berboxer shja..jimin mla prgu mnuju ke sntapan btgnya sbntr lagy..Jimin duduk bersila di hadapan taehyung.
Taehyung seakan akan tidak prcya yg jimin hnya berboxer..klu dia, dia pon mku gak nk berboxer depn org..dia dpt rasa nafas jimin di hdpnnya..dia hnya mlihat mka jimin. .
"mai dekat kt abg"arh jungkook lmbut dn mnggoda..Taehyung mkin rpt dgn Jimin..Jimin mla mmbuka btg baju taehyung dan mnanggalkan bju taehyung..Jimin mmbaringkan taehyung dgn lmbut..Jimin mmulakan misinya dengan mghisap puting Taehyung dan mnjilat puting hingga mmbuatkan taehyung mrengek ksdpn..Jimin prlhn lhn mnjilat tengkak Taehyung dan mmbuat love bite...taehyung makin rasa kseronokkn..Taehyung hnya mmbiarkan dirinya disantap oleh Jimin..Jimin rakus mncium bibir taehyung dan brmula mghisap bibir taehyung dengan lmbut..Taehyung juga mmbls dgn mghsap bibir jimin..klu brcium x sah klu x da babak main lidah..apa lagy..jimin bramain lidah dgn taehyung..
Sesungguhnya nikmat itu kian mrasa...Taehyung seronok skli.."Apa abg buat ni". Soal taehyung bila jimin mula mmbuka sluarnya dgn prlahan..
"shh".Jimin mmbuat isyrat spya taehyung diam. "Abg nk adik enjoy apa yg abg buat..layan sja apa yg abg buat ok". Jimin telah mnngglkn sluar taehyung dan trnmpk btg taehyung yg kian mngrs.
Taehyung hnya mgangguk faham..dan mmbiarkan dirinya diratah ileh jimin..
Jimin mmulakan misinya dengan............
~BERSAMBUNG~
*HAHA...sorry..author rasa lengah tgn utk type...stgi ptg author smbung blik ya..truskan mmbca utk bab 10 di mna untuk mngthui apakah yg dilakukan ileh jimin trhdp taehyung ktika taehyung f1...mohon sabar ya wahai reader kesayangan..
YOU ARE READING
AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]
Fanfiction"apa kau tengok tu?" tegur Jimin . Dia menghampiri Jungkook. Jungkook menundukkan pandangannya.Kini Jimin berada di hadapan jungkook budak form 1 yg baru masuk asrama. Jimin tetiba menanggalkan bajunya dan seluarnya.Tinggal boxer koko je.Jungkook da...