*firstly bae lupa dh kat mna smbgn dia..so bae hntam k..jgn mrh nnt bae kiss bru tau*
"hei plcur sni"jimin mmggil taehyung..smbil mmbuat muka hina dekat taehyung..
"hergh..nk apa lg..nk lbg ka mlm ni"prli taehyung
"hahaha..nk lbg kau..biar btul..ko pon brpa jntn dh kna tbuk..dh la longgar..ada hti nk offer..murahan"
"celaka punya sial..jntn x gna"..taehyung lari tngglkan jmin
😗😗😗😗😗😗SKIP😗😗😗😗😗😗😗
"Jin..kookie mnta maaf"
"Hurmm"..jawab acuh tak acuh
"Jin..jgn la mcm ni..kookie mnta maaf psal kookie nn baekhyun ritu.."
"Hurmm"
"Kookie tau jin x kn maafkan"..kookie mula mnitiskan air mata..arghh org yg pling dia syg tlh marah dsbbkn prbuatan bodohnya
"Mcm mna kookie tahu??" Soal jin tanpa mlihat kookie..pristiwa kookie nn baekhyun tu buatkan dia rsa skit hati sngt..smpai skrg dia trfkir..adakh kookie ni seorg gay atau kurg ksih syg..sdgkn dia sntiasa mnjga kookie dgn spnuh hati..
"Ya la..kookie thu..jin lnsung x pndg muka kookie..jin bnci kookie kan?"
Jin bgun dri katilnya dn kluar tinggalkan jungkook yg msih mnngis dlm bliknya..bg dia koomie dh mlmpau..dia fkir kookie yg kna pksa buat seks..tp len plk..koomie jga mnt nk buat sex juga..bedebah pnya bdk..arghh fuck..aq syg kau kookie..npa la kau buat cmni kat aq..
Jungkook hnya mmrhti shja jin kluar..bg dia..dia mnysal tramat..smua ni salah baekhyun..klu baekhyum x wat hingga dia trnsg mst x kn jd cmni pnya..sial baekhyun
😗😗😗😗😗😗😗SKIP😗😗😗😗😗😗
"Jungkook sni"..pggil jimin selamba
'Arggghh mati la aku..mst jntn ni nk hnyak aq..sial la jimin sorg ni..igt x skit ke kna tbuk'
"Ada apa abg jimin"..soal jungkook
"Kau nmpk x spa ats katil aq tu"..jimin mnunjukkan seseorg yg tgh bogel ats ktilnya
"Nmpk..Taehyung..npa dia bogel"sumpah dlm hti jungkook mula rasa tkut..aduhh abg jimin ni dh knpa dok bogelkn ank org..sdgkn mak bapak tarjyung x prnh bogelkn si jimin ni..ssuka hati dia ja nk bogellan ank org..
"Hoi masuk dlm blik aq cpt.. x yh nk trcgat kt situ"
Jungkook masih brdiri..dia dpt agk dh apa yg akan brlaku..klau sboleh bolehnya dia nk lari..tp mlu fikirkn blik nnt dia kna lgi truk..arghh srbut kpla fikir..shit..
"Sial cpt la..Lambat sangat lah kau ni." Jungkook melangkah masuk ke dlm dorm jimin..blik ni prnh mnjadi saksi dia kna jolok nn btg jimin yg bsar tu..kt sni lah tmpt dia kna dera..boleh dikatakan bilik paling lahant thun 2018 ialah bilik jimin..
"Kau jgn nk mlwan apa yg aq buat..skli kau mlwn masak kau nn aq..fhm tak " jungkook hnya mngangguk..dia tidak brni mmbnth..ckiplah sblom ni dia kna dera..takkan nk kna lagi..dia relakan shja..
Jimin mnolak jungkook ke ats katil..jungkook hnya mndiamkan diri shja..dia baring mcm biasa.. "Taehyung buat tgas yang aq katakan"..jimin mgarah Yaehyung..Taehyung hnya snyum shja dkt jumgkook..dlam hti jungkook mmg mnymph tgok si Taehyun..sronokla dpt hbuan prcma..celaka..
"Bogel cpt"..arah jimin..jungkook masih mndiamkan dri..dia x snggup nk jd hmba seks utk dua ekoq lahanat ni.."bosoh la kau ni...aq kata bogelkan..apa ssah sngt"..jimin menyepak hngga jungkook trjtuh.. "kau nk bogel ke tak"..tnya jimin dgn kasaq
"Ya saya bogel skrg"..jungkook mmbuka bju tshort supreme..dgn jelas dpt lihat sixpaxk jungkook melucutkan seluar dia hgga trnmpk btgnya yg putih gebu..batang jimin mula meronta nk lubang..Lepas tu Taehyung menyapukan minyak di badan jungkook .Taehyung mnypu smua mnyk plincir tu sampaikan jimin nak pegang batang jungkook pun susah sebab licin.
Jimin mengarahkan jungkook utk melakukan posisi doggie. Jungkook pun buat jelah. Lepas tu jimin peluk jungkook dengan kuat dari belakang. Jungkook trsntk krna dapat rasakan batang jimin yang panas, besar dan keras kat punggung dia sambil menggosok-gosokkan kat lurah punggung Jungkook. Jungkook yang dah stim giler masa tu cuma boleh biarkan je. Taehyung pulak tengah sibuk melancapkan batang jungkook dgn lmbut skli.
Jungkook tak nafi memang dia rasa geli sangat time taehyung mlncap btgnya yg nk mula keras. Taehyung terus melancapkan batang jungkook dgn laju. Jimin pulak masih lagi main gosok-gosok batangnya kat belakang jungkook yang licin dengan minyak plincir tu. Jimin hnya trsnyum..sdh lma tak rasa lubang jungkook akhidnya dia dpt rasa jgk.
"Dah Taehyung, aq nak pancut dah ni," Taehyung tak endhkan suara junkook..dia terus melancapkan je batang jungkook tanpa menghiraukan apa yang jungkook cakap sampailah akhirnya jungkook memancutkan air mani dia ke arah dinding bilik jimim tu. Tapi taehyung masih tetap tak nak berhenti melancapkan batang jungkook. Menggigil jungkook menahan kegelian dan kesedapan yang teramat sangat. Jungkook mintak dia berhenti tapi dia tak nak jugak sebab dia cakap dia belum puas lagi menyeksa jungkook.. Taehyung puas bila dpt lunaskan gian dia trhdp jungkook slps cntanya ditolak jungkook. Jungkook terus lancapkan bafang jungkook sampailah batang jungkook jadi lembik semula barulah dia nak berhenti. Tak dapat jungkook nak terangkan macam mana keadaannya tapi memang seronok kena buat macam tu. Taehyung mmsukkan batang jungkook yg lmbik ke dlm mulutnya..dia mghsal kpala zakar jungkook dgn lhap mcm org lapaq nasi x mkn 10 hari..
Sekarang sampailah masanya Jimin nak menikam jungkook dari belakang. Berdebar rasanya jungkook masa tu. Takut tapi tak leh wat apa..dia msih tringat lgi kskitan dia punggung dia..arghh dia x snggup..dia igt lagi mcm mna air mani meleleh kluar dri pnggungnya wktu hri kedua di asrma yg mcm cibai ni..dia x mmpu fkir dgn waras..dia tkut utk kna jolok..bg dia tu lah prkara pling mnyeksa dlm hdup dia..nmun sgalanya ttp akn brlku jgak yg punggung dia bkl mnrma knjgn msra batang jimin..dia msih brhrp jimin mmbtlkan prtmuan diantara lubang punggun dgn btg konek..
Jimin mula menyapukan minyak pulak kat batang dia. Nak bagi lebih senang masuk katanya. Sambil dia buat camtu dia cakap ntah apa-apa je pun Jungkook tak fhm
Taehyung tu tengok je apa yang jungkook nak kena . Tanpa sebarang amaran, Jimin cuba memasukkan batangnya ke dalam lubang jungkook. Memang susah nak masuk. Batang jimin besar amat pulak. Sedikit demi sedikit jimin masukkan batangnya ke dalam. Terasa sakit akibat benda keras tu menziarahi lubang jungkook..
Jungkook ingatkan lama sangat tapi rupanya kejap je dia buat macam tu. Jimin mula menarik keluar batangnya dan menolak batangnya yang seakan-akan kayu keras tu. Mula-mula perlahan je dia buat tapi lama-lama bila dah kesedapan, hayunannya semakin lama semakin laju.
"Ahh... ahh... ahh..." jungkook mula mendesah ksedapan wlapun masih rsa skit. Taehyubg agaknya dah tak tahan tengok jimin buat camtu dia pun bangun dan menghalakan batangnya ke arah mulut jungkook yang tengah ternganga menahan sedap walaupun sakit kena tujah macam orang gila tu.
Jimin akan kilas tangan jungkook sampai jungkook tak dapat tahan sakit. Kalau jungkook tak bagi maksudnya dia akan buat macam tu kat tangan jungkook, jadi terpaksalah jungkook bukak mulut besar-besar untuk masukkan batang taehyung yang besar giler tu.
BERSAMBUNG😁😁😁
*p/s : firstly..bae nk mnta maaf kt reader yg dok tnggu smbngn crta ni
Second..slmat hari raya dri bae..brhti hti pd bln syawal..jgn main mrcun..nnt ptus tgn
Bae jujur sbnrnya lupa kt mna nk smbung crta..dan lupa jln crta..tp dont worry syg syg sklian..bae akn cba igtkan smula..dan bae akn ambung crta ni scpt mgkin dn tmtkn crta ni scpt mgkin..mlas gila kot nk type weyhh..btw korg tgok dh ka blom mv du ddu du ddu by blackpink..best siott..tp yg bestnya taeyeon kluarkan lgu solo dia rini..huhuhu...jmpa lgi
YOU ARE READING
AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]
Fanfiction"apa kau tengok tu?" tegur Jimin . Dia menghampiri Jungkook. Jungkook menundukkan pandangannya.Kini Jimin berada di hadapan jungkook budak form 1 yg baru masuk asrama. Jimin tetiba menanggalkan bajunya dan seluarnya.Tinggal boxer koko je.Jungkook da...