asrama bab 7

2.2K 56 10
                                    

Jungkook jalan sorang-sorang. Dia tengok jam tangan. Baru pukul 6.30 petang. Dia sekarang berada dekat tepi padang ragbi. Dia nampak sekumpulan pelajar tengah warm up, ada yang pusing-pusing padang, ada yang just duduk je. Tetiba dia nampak Jimin. Jimin tengah borak-borak dengan kawannya yang lain. Alamak! Ada Jimin la. Ni yang malas nak usha benda apa yang best dekat padang ni.
Sejak kejadian tu, dia seboleh-bolehnya nak mengelakkan diri daripada Jimin sebab dia malu. Gila dia tak malu?! Walaupun Jimin buat benda bangang dekat dia and patutnya mamat tu yang malu sebab buat macam-macam dekat dia, entah kenapa dia sedikit malu dengan apa yang da jadi. Malu ada. Marah pun ada. Sakit hati pun ada. Bengang pun ada and macam-macam lagi la. Dia tak terasa nak report dekat pihak atasan sebab dia bakal merasakan yang dia ni akan dapat malu je. Siapa yang lebih dipercayai? Jungkook seorang budak lelaki yang baru masuk sekolah itu ataupun Jimin dan juga Namjoon yang memang famous amos dekat sekolah tu?
Let's say la kalau pihak sekolah percaya, still cerita tu akan tersebar and sah-sah dia akan dapat malu.
Apa-apa pun, setiap kali dia nampak Jimin atau Namjoon dari jauh, terus dia ubah haluan laluan dia. Dia tak nak jumpa dengan diorang. What? Setiap kali jumpa dorang berdua je, sah-sah ada perkara tak baik terjadi kat dia.
Damn! Jimin tetiba melambai ke arahnya dan pantas menuju ke arahnya sambil tersenyum lebar. Dari jauh Jungkook boleh nampak pergerakan Jimin menuju ke arah dia. Mati la aku! Mati la aku. Mati la aku. Mati la aku. Jungkook damula gelabah.
Jungkook terus belah cepat-cepat dari situ. Dia tak nak jumpa Jimin and dia memang tak nak jumpa mamat tu walau berkurun lamanya. Tetiba dia takut. Dia takut kejadian berulang semula. Dia malas nak hadap muka Jimin dan kenapa pulak Jimin nak jumpa dia balik? Nak baik-baik balik dengan dia. Mesti nak bontot. Macam bangsat!

Jungkook baring atas katil selepas melarikan diri daripada Jimin.Dia prjam mata untuk rehatkan minda and nak lepasakan penat. Tetiba badan dya rasa ditindih. Dia takut sngat..Ntah ntah ni kerja Paan. Terus dia mmbuka mata."hah?"terkejut jungkook. "Kau buat apa ni"soal Jungkook kat Taehyung yang berada ats bdn dia. "shhh"Taehyung suruh Jungkook diam.Gila ke apa Taehyung ni. Taehyung yang bernafsu pun rakus mencium mulut Jungkook. Jungkook terus menolak Taehyung. "Jangan la kasar mcm ni sayang bagi la abg cium kookie"goda Taehyung."Huh jangan lawan"marah taehyung kerana jungkook cuba menendangnya.Taehyung terus memasukkan tangannya kedalam seluar Jungkook dan mengusap batng Jungkook dengan perlahan dan lembut.Inilah cara yag diajar oleh Jimin apabila Jimin mahu Taehyung layannya.

"Sedapnya"ujar Jungkook dengan layan apa yg Taehyung lakukan padanya..ehh pani yang kau kta Jungkook. Jungkook kta kau nk berubah apa ni ttiba kau layan. "Sedapkan..mai abg bagi sedap lagi"ujar Taehyung dengan nada yang menggoda. Taehyung mengusap batang Jungkook sambil mencium tengkak Jungkook. Jungkook yang tetiba sedar dari apa yg berlaku terus mnolak Taehyung hingga jatuh ke lantai." Kau gila la Taehyung" marah Jungkook.Dia pon mengmbil pralatan mandi dah chaw dr bilik tu.

"Ehem." Dehem seseorang.
Jungkook terkesima. Kejap. Macam familiar je deheman itu.
"Kookie." Sapa Jimin.
Jungkook berundur perlahan-lahan nak keluar dari bilik mandi semula.
Jimin pandang Jungkook pelik. "Where are you going? why so suddenly you want to run away from me la?"
"Err, nothing abang Jimin. Nothing." Jungkook geleng-geleng kepala. Jungkook baru je nak lari dari situ, terus dia tergelincir jatuh. Barang-barang mandi dia da bersepah kat atas lantai. Damn la, da kenapa aku tetiba tergelincir jatuh ni? Takkan selipar jamban da haus kot? Jungkook cuba bangun tapi terdengkot-dengkot. Jimin terus datang mendekat and tolong Jungkook bangun. Muka mamat tu sengih-sengih je. Cilaka. Nak gelakkan aku la tu sebab jatuh. Dia memang da tak boleh nak fikir sopan-sopan serta benda baik-baik pada Jimin. Semua benda and semua perkara, dia nak fikir negatif je dekat mamat senior tu. Jungkook betulkan tuala dia daripada melorot jatuh. Its not like dia tak pakai apa-apa pun. Dia still pakai boxer dia cuma macam tak berapa nak selesa je kalau buat aksi gaya half naked depan mamat tu.
"Tu la. Kan da jatuh. Siapa suruh acah-acah nak lari tadi?" Jimin sengih jahat lagi.
"Emm, Kookie balik bilik dulu la."
Jimin angkat kening. "Tak jadi nak mandi da?"
Jungkook geleng-geleng laju. "Tak jadi."
"Baru nak ajak mandi sama. " Jimin cekak pinggang menggoda.
Mamat ni da kenapa? -,- Tolong la berhenti buat aksi menggoda depan aku.
"Nope. Jungkook tak jadi nak mandi."
"I dont care. You are going to take a shower with me." Jimin tarik Jungkook supaya masuk ke dalam bilik mandi.
"What? No!" Jungkook cuba resist tarikan Jimin tu and tolak tangan mamat tu bersungguh.
"Jungkook ni da kenapa? Sebelum ni okay je dengan abang? Yang tetiba tak nak mandi sama ni kenapa?" Jimin buat muka bengang.
"Kita mana pernah mandi sama. Jangan buat kerja gila boleh tak?" Marah Jungkook balik.
"Sebab tak pernah la, kena first time cuba." Jimin cuba pujuk Jungkook. "Mari sayang. I miss you Jungkook." Jimin buat muka memujuk.
Jungkook perlahan-lahan berundur. Jimin rindu aku? Sheriously la? Dia tak tahu dia nak happy ke apa ke sebab dia pun macam rindu.....
"Don't be stupid. Kau nak pergi mana?" Jimin merengus kasar.
Jungkook tersentak dengan reaksi Jimin yang kasar secara tetiba. "Please, please, please. Kenapa abang Jimin selalu buat Jungkook macam ni?"
"Obviously because I like you." Jawab Jimin. "Abang buat apa dekat Jungkook? You are mine. Salah ke abang ajak Kookie mandi? Tak nampak ke abang rindu dengan Kookie? Yang tadi lari masuk dalam bilik tu kenapa? I want to talk to you. Kookie yang lari laju macam kambing biri-biri." Jimin tetiba buat lawak haiwan peliharaan merentas bilik mandi la pulak. Pastu Jimin sengih-sengih comel.
Jungkook tak tahu nak buat reaksi apa. Jimin cakap dia rindu. Tetiba Jungkook rasa nak muntah dengar ayat Jimin. He is so mual la dengar ayat-ayat yang keluar dari mulut Jimin. Si setan ni da kenapa? Buang tabiat?
Jimin suka aku ke? Jimin suka aku? Jimin kata dia rindu aku? Jumgkook geleng-geleng kepala tanda tak nak. "Jungkook..."
Jimin tumbuk muka dia lepas tu sebelum dia jatuh tergolek. "Jangan nak degil boleh tak?!" Marah Jimin tak beragak.
Kepala dia terhentak dekat singki marmar bilik mandi sebelum jatuh terbaring kat atas lantai bilik mandi. Dia da terketar-ketar takut. Jimin datang mendekat dekat dia and dia cepat-cepat nak berdiri bangun untuk lari dari situ. Muka mamat tu nampak icy and tak beriak langsung No no no. Dia tak sanggup kena pukul atau kena liwat ke apa macam kes dulu-dulu. Jimin kata dia sayang aku tapi kenapa dia buat aku macam ni?
Baru je dia nak bangun, Jimin tarik rambut dia sebelum tolak dia masuk ke dalam satu kubikel bilik mandi. Tombol shower terhentak kuat kat belakang badan dia. Jungkook mengerang sakit.
"Wait." Jimin tarik nafas lelah. Budak lelaki tu angkat tangan dia supaya Jimin jangan dekat dengan dia.
Jimin angkat kening tanda pelik dengan reaksi dia secara tetiba. "Kenapa?" Suara Jimin memang beku habis.
"Kita balik bilik boleh?" Pinta Jungkook.
Jimin diam tak beri respons. Jungkook da berdoa dalam hati yang mamat tu setuju yang dorang balik bilik. Dia berharap yang kengkawan bilik dia da balik ke bilik and for sure dia akan selamat lepas tu. There is no way yang mamat tu akan buat something once dia dapat balik ke bilik dia and there is no way yang Jimin akan buat something depan kawan-kawan dia.
"Okay." suara Jimin da jadi lebih tenang.
"Th tha thanks." Jungkook tergagap-gagap ucap terima kasih. And entah kenapa dia perlu ucap terima kasih pun dia tak tahu.
Baru je dia nak keluar dari bilik mandi tu, Jimin tolak dia balik jatuh ke lantai kubikel bilik mandi. Jungkook jatuh terduduk sebelum mengerang sakit. "I dont care, im horny as fuck." Jimin tutup pintu kubikel bilik mandi tu, tanggal baju, tanggal seluar, tanggal boxer and mamat tu tak berpakaian lepas tu.
Jungkook cuba nak lari lepaskan diri tapi Jimin cepat tarik rambut dia and tolak dia kuat kat dinding marmar kubikel. "kau larikan diri, aku suruh Namjoon belasah kau." Ugut Jimin.
"Abang please. Abang cakap abang sayang Jungkook. Kenapa buat macam ni?" Tanya Jungkook perlahan. Mata dia da merah sebab nak nangis.
Jimin rentap tuala Jungkook sebelum gantung dekat pintu bilik mandi tanda ada orang tengah mandi kat dalam kubikel. "Melutut sekarang." Arah Jimin tenang.
Jungkook perlahan-lahan melutut depan Jimin. Kepala tunduk sebab tak nak pandang muka Jimin.Mamat tu tarik rambut dia sampai dia mendongak sakit. Kedua-dua tangan dia pegang lengan Jimin yang kuat tarik rambut dia. Air mata dia meleleh. Dia benci Jimin. Dia benci Jimin buat macam ni dekat dia. Dia suka Jimin. Dan dia ingat Jimin suka dia balik dari apa yang budak lelaki tu cakap. Tapi kenapa Jimin buat dia macam ni?
"Nganga mulut."
Jungkook tak nak mula-mula. Jimin mula nak angkat tangan sambil tunjuk muka geram sebab dia tak ikut arahan, cepat-cepat dia angkat dua dua belah tangan tutup muka dia sambil merayu kat Jimin jangan pukul dia. Perlahan-lahan dia nganga mulut ikut arahan Jimin.
"Macam ni baru sayang lebih." Jimin sengih jahat. "slow..slow..jgn gigit faham"ujar Jimin sambil memegang kepala Jungkook. "urghh..sedapnya, laju sikit"renget Jimin yang keseronokkan
Jungkook mula rasa nk termuntah krna ni first time dya kena hsap btg org..tetiba dya rasa ada cecair yg trpancut dlm mulut dya.Air mani ka?
"Dah telan, aku taknak kau buang air manitu. Telan cepat"marah Jimin
Jungkook pon menelan air mani Jimin tanpa kta apa apa.Apalah nasib aku mcm ni. Celaka punya jantan.
Dan Jungkook menangis semahu-mahunya malam itu.

*sorry post lmbt..cmna ok x story ni..klu suka vote

AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]Where stories live. Discover now