Esok kelas berjalan seperti biasa.
Tapi, setiap kali dia nak duduk, mesti dia rasa tak selesa sangat. Punggungnya terasa sakit sangat and kepala dia pun dah pening. Dia asyik urut pelipis dia je. Semua nampak berbalam. Gosh. Dia da telan 2 biji panadol sebelum pergi sarapan tadi kat Dewan Makan. Pagi tadi, masa dia nak mandi, dia intai dulu kat bilik mandi sama ada Jungkook atau Namjoon bermaharajalela dekat bilik mandi tu ataupun tak. Kalau ada, memang wasalam la kalau dia mandi dekat situ. Serius sekarang ni dia takut dengan budak berdua tu.
Dan dia lega, dua ekor manusia tu takde kat dalam bilik mandi. Dia mandi dengan kadar laju sangat-sangat sebab dia takut Jimin atau Namjoon akan masuk ke dalam bilik mandi juga masa dia tengah mandi. Masa mandi, masa dia nak bersihkan part-part yang dia kena rogol malam tadi (walaupun dia da bersihkan jam 330 pagi tadi, still dia rasa nak bersihkan diri dia!), memang menggigil dia kat dalam shower room. Bukan menggigil sebab mandi pada waktu pagi, tapi menggigil sebab terlampau sakit.
Sakit dia, Masya Allah, memang tuhan je la yang tahu. Kau tak pernah kena liwat, tak pernah kena rogol, tak payah nak sembang macam kau pernah rasa sama macam apa yang aku rasa pulak.
Dia terasa menyesal mengikut cakap emak dan ayahnya masuk ke sekolah asrama ni. Menyesal sebab setuju ikut masuk daftar ke sekolah ini. Menyesal batuk masa dalam bilik meeting semalam. Menyesal tak lawan bersungguh semalam. Menyesal segala-galanya yang terjadi pada dia.
Masa dia mandi pagi tu jugak, dia duduk atas lantai sambil termenung. Air pancuran dari shower turun laju je kena pada kepada dia and badan dia. Jungkook genggam rambut dia stres.
Dia menangis lagi masa mandi pagi tu.
Tuhan nak uji kau Jungkook. Tabah Jungkook. Tabah.Kelas dah tamat untuk hari ni. Jungkook berjalan sorang-sorang je naik ke biliknya yang terletak kat aras 4 blok 4. Semua budak-budak tengah melantak dekat Dewan Makan macam apa je. Dia pulak memang takde mood nak makan sebab kepala dia lagi perlukan perhatian dari perut dia sekarang ni. And kalau dia paksa makan sekalipun, for sure, dia akan termuntah balik lepas tu. Pelipis dia berdenyut macam nak meletup da sekarang ni. Apa yang dia nak buat sekarang ialah terbang ke atas katil dia and tidur berpuluh ratus jam tanpa ada sesiapa kacau dia.
Mata memang wasalam dah tak larat nak bukak. Tadi pun masa belajar Fizik, memang dia dah melayang entah ke mana entah. Dia dah tak paham sepatah haram da apa yang cikgu cakap kat depan pasal Acceleration. Budak yang duduk sebelah dia pun, tanya macam-macam and nak beramah mesra dengan dia, dia buat boo tak layan.
Sah da kena cop sebagai budak paling poyo di dunia ini sebab sombong nak mampus.
Baru dia nak naik tangga, dia terjelopok jatuh. Semua nampak berbalam dan semakin lama semakin kelam. Dia tak sedarkan diri.Jungkook buka mata perlahan. Dia baring terlentang hadap siling. Matanya sudah sepet benar sebab matanya sakit tahap tera gaban monkey magic punya sakit.
Mata sakit.
Kepala sakit.
Pelipis dia sakit.
Dahi dia sakit.
Tulang belakang dia sakit.
Punggung dia sakit rasa berdenyut.
Nafas dia panas.
Dan sekarang dia rasa tak selesa sungguh.
Apa yang dia tahu, dia sudah terbaring atas katil. Angin siling dari kipas menderu laju ke arahnya. Kemudian, ada seseorang datang pastu tutup badannya dengan selimut. Ah dia pun da tak pasti dia tengah berbaju ke tak ni. Badan dia rasa numb. Dia tak dapat tangkap wajah siapa yang baik hati sangat tu ala-ala angel sebab tolong selimutkan dia. Serasa dia, last tadi dia kat tangga and lepas tu tetiba dia rasa pandangan mata dia gelap macam baru kena tutup.
Tapi kan. Bila perhati dalam-dalam, ini bukan bilik dia. Bilik ni ada dua katil je. Maknanya ni bilik ketua blok. Air matanya tak semena-mena meleleh jatuh. Dia bukan nak menangis ke apa. Tapi mungkin sebab dia terlampau panas kot. Demam. Dia kalau demam memang kadang-kadang air mata akan meleleh masa dia tengah baring. Pelik. Ye pelik tapi benar. Dia teringat pasal malam tadi. Ah babi. Semuanya macam babi. Kenapa aku yang jadi mangsa?
Jangan cakap ni bilik Jimin. Dia tak nak. Dia sakit.
"Kenapa ni?" Bisik seseorang. Dia sekali lagi tak dapat nak menangkap wajah yang bercakap itu. Matanya berbalam. Tapi suara tu tak sekasar Jimin mahupun Namjoon. Sesorang itu duduk di tepi katil. Siapa la makhluk ni? Like sheriously, sekarang mata dia tak dapat nak fokus muka siapa depan mata dia ni.
Seseorang itu memegang dahinya sebelum meletakkan kain basah kat dahi dia. "Panas dahi. Demam ni kot." Seseorang itu mengusap-usap rambutnya perlahan. "Dah. Tidur dulu. Nanti dah okay baru bangun." Kata seseorang itu perlahan.
Dan Jungkook, matanya makin lama makin kecil dan gelap sepenuhnya selepas itu apabila dia lalai dengan usapan di kepala.
YOU ARE READING
AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]
Fanfiction"apa kau tengok tu?" tegur Jimin . Dia menghampiri Jungkook. Jungkook menundukkan pandangannya.Kini Jimin berada di hadapan jungkook budak form 1 yg baru masuk asrama. Jimin tetiba menanggalkan bajunya dan seluarnya.Tinggal boxer koko je.Jungkook da...