asrama bab 14

1.9K 39 2
                                    

[JUNGKOOK]

Sesungguhnya..aku mmg tak sangka diri aku dilakukan bgini..dri suci brsih mnjdi kotor..kotoran yg tak boleh hlg wlaupun hdup berabad abad pon..sngguh pdih derita yg aku tanggung..'GAY'..sdh sinonim ngn aku lps kjadian aku dihenyak Jimin kli prtama..aku nk pndh sklah..aku taknak dah sekolah ni..aku mnderita telalu bnyk..tpi mcm biasa kputusan omma dan appa..."sekolah tu bgus..elok utk kookie..skolah tu skolah trbaik"..bg aq trbaik la sngt..tu skolah setan..sekolah drjna..skolah mksiat...hurghhh aku dah tak tahan..smpai bila aku nk jdi bgini..skrg aku mla trtrik dgn gay..aku taknak gay..aku nk normal..tp how to chnge myself to be a normal person..how how...Jimin knpa kau slalu seksa aku..aku tak prnh kcau kau..klu nk kta. Tak hormat aku hormat kau..apa mslah kau sbnrnya..smpai bila aku nk mndrita..aku dh tak thn dgn keadaan mcm ni..please lah dunia,jgn buat aku mcmni..aku sdh ltih nk tanggung..punggung aku bknnya alat mainan nk tojoh kluar masuk..ingat x sakit ka..mstilah skit..lpstu ingt mka aku ni apa..mka tmpt tmpias air mani..brpa liter dh air mani singgah kt muka aku..ntah la aku pon tak tau brpa liter..aku rsa mcm hna ja mka aku ni..mulut aku ni..tmpt mkn ngn mnun..skrg ni tmpt mnum air lain dri yg lain..air mani..sng crita aku tlan sperm or sperma..bnih laki tu yg nk bwa msuk dlm fraj bini tu..gbung ngn ovum..sperm tu lah aku tln...herhh sperm tu nk brgbung ngn apa pon aku taktau..sbrlah kookie..nsib kau mcm ni..mube ada lagi trok dri kau kookie..aku msti kuat..

[TAEHYUNG]

Hurmm..aku rsa si Jungkook tu kgi best dr Jimin..look la jungkook face...arghh so cute klh jmin..aku suka jungkook..nk kawen ngn Jungkook lah..tp mcm biasa,aku prlu ada plan nk prgkap Jungkook..aku akn brsaing ngn kau Jimin..aku tkkn biarkan bdk tu jtuh kat tgn kau..aku akn buat kau cri aku blik Jimin..kau tgok aku buat kau mrgkak cri aku bknnya Jungkook..asyik nfsu Jungkook ja dia lyn..hbstu nafsu aku mcm mna..spa nk layan haa..bkn nk mlncap stiap hri sbb nk piaskan nfsu..aku nk kpuasan yg lbih..stkt mlncap tu apa dia..aku nk btg msuk dlm punggung aku..aku nk yg tu sja..yg tu sja Jimin..ssh sngat ka Jimin kau nk bg..kau kn nfsu kuda..hnyk bknnya prlhn tp laju..aku pon mlu nk sruh kau hnyak aku..nmpk sngt aku ni sngap batang..lpstu klu aku tak mngaku smpai bila aku nk tnggu kau Jimin..sdgkan nfsu aku mula naik..aku syg kau Jimin..tp syh aku mcm tak dilayan..tiada tindak blas..jntan apa jnis kau ni Jimin..prmain kan prasaaan aku..Aku slalu innt kta kta kau yag kau syg aku..tp kata kata tu dh hlg..hlg shlgnya..x prnh dgar dh..look la Jimin

[BAEKHYUN]

Perlukah aku bntu Taehyung yg gilakan Jungkook tu..klu aku tolong aku khianat kookie..klu aku tak tolong nnti aku kena...kena

~BILIK KOSONG~

"Taehyung,Taehyung"..pnggil baekhyun

"Ya..kau dh buat tgsn yg aku sruh buat tu..klu sdh kau bleh ckp ngn aku..tp klau blom kau blah cpt"..kata Taehyung..

"Bukannya cmtulah Taehyungg"..Baekhyun mmperlahankan suaranya..

"Lpstu apa..kau nk kata yg kau tu tak boleh buat...kau jgn cbar aku Baekhyun"..Taehyung mula naik angin krana prmntaannya mcm dipermainkan shja..

"Aku tak snggup la..dia kwn baik aku..lgpon dia slalu bntu aku"..Baekhyun mnundukkan mkanya krna takut nk lht mka Taehyung..

"Apa!kau kta tak sanggup..kau ni bodoh ka pa haa.."..Taehyung mngkong Baekhyun..

Taehyung mnumbuk mka Baekhyun shngga hdung baekhyun brdrh..."kau dgar sini..kau ingt blik spa tolong kau wktu ssh dlu..wktu kau kna hnyak ngn si durjana Jimin tu..aku snggup tolong kau tau tak"..Taehyung mla mnyepak bdn Baekhyun krna trlalu grm..

{FLASHBACK}

"Baekhyun mari sini"..pnggil Jimin
"Knapa abg Jimin"..tnya Baekhyun
"Boleh tolong abg tak"
"Boleh knpa..nk sruh sya tlong apa"
"Mari sini duduk ats ktil abg"

Baekhyun mlgkh kaki nya ke arh katil Jimin..dan duduk ats katil Jimin.."ada apa abg"

"Tgok mka abg"..kata Jimin dgn nada lmbut smbil mmblai kpla Baekhyun..

Baekhyun mlihat mka Jimin..mmg tak tipu Baekhyun nmpk mka Jimin amt comel..dhla sado..sicpack pon brktul ktul..mmg Jimin ni idola dia lah..

Jimin mrpatkan mkanya ke arh Baekhyun dn mmbisik di tlinga Baekhyun.."jgn bgtau spa spa tau apa yg abg buat ni"..kata Jimin dgn nada goda..

"Abg nk buat apa"..tanya Naejhyun..sbb dia plik knpa prlu bisik bagai ni..dhla belai paha dia..

"Abg nk buat Baekhyun rsa seronok yg tramat"

"Ouhh..kita nk main ka"

"Ya kita nk main..tp jgn gtau org ya"

"Baiklah saya tak bagitau..tp nk maon apa"

"Skrg kita nk main.."..Jimin mmbuka sluar Baekhyun prlhn lhn..

"Abg abg jimin nk buat apa ni"..tnya Baekhyun dgn glabh..sbb Jimin nk bka sluarnya..

"Shh diam ja..duduk diam ja..biar abg bg sronok Baekhyun"..

"Tapikan..."..tak smpat Baekhyun nk hbskan aytnya,stu kucupan mlkt di bibirnya yg merah..mkin lama kucupan tu mkin rnck..Jimin mghisap bibir mrh Baekhyun..Jimin mghisap bibir Baekhyun shingga mmbuat Baekhyun trkaku..

Baekhyun tidakk tahu nak buat apa sbb Jimin suruh dia diam..dia mmbiarkan shja Jimim mghisap bibirnya..dia dpt rsa tngn Jimin mla mmasuki sluarnya dn mraba raba btgnya dgn prlhn..usapan yg pnuh lmbut itu mmbuat kn btg Baekhyun mkin mngrs..dia sdh trnsg tramat..dia tak tahu nk kata apa..btul ckp Jimin..dia rsa sronok sgt..

Jimin mnrik Baekhyun kdlm dakapannya..Baekhyun hnya mmbiarkan shja..Jimin mlpskan kcupan itu dn mlihat ke dlm mata Baekhyun..

"Skrg ni ikut sja apa yg abg nk buat.."..kata Jimin smbil snyum kearh Baekhyun..Baekhyun hnya mgangguk sja..

Jimin mnyuruh Baekhyun buay gaya doggie..Baekhyun hnya mngikut shja..Jimin yg tidk dpt tahn trus mnjilat pnggung Baekhyun dn mnjioat skliling lbg pynggung Baekhyun krna disitu trget jolokannya..

"Tahan sikit ya..yg ni tak sakit"..kata Jimin smbil mngsap kpla Baekhyun..Jimin mmasukkan btgnya kdlm lbg punggung Baekhyun..

"Arggghhh..abg abg Jimin stop sya skit ni..pnggung sya pdih.."..jrit Baejhyun smbil nngis..

Jimin tidak mmpdulikan jritan itu..dia ttp memasukkan btgnya ke dlm..mkin lma mkin dlm..Jimin mmprlahnkan dulu jolokannya..

"Aaabbang Jimin..sya mryu sya skit btul btul ni..tolongla stop"..mryu Baekhyun smbil nngis..skit tramat..

"Rilekslah..stgi bru rsa sronok..mla mla skit sikit ja"..Jimin mmbuat nada goda..dia mljukan jolokannya..plap plap plap..bnyi jolokon kian kuat..

"Arghhh arghh skit skit"..Baekhyun jrit ksakitan..tpi sia sia sja sbb Jimin tak endahkan jritannya..

Bang!...pintu bilik Jimin ttuba shja dibuka seorang..dn org itu ialah Taehyung..

BERSAMBUNG

*Firstly bae mnta maaf ssngt sbb mgkir jnji..bae bkn sngja x nk uodate tp sibuk sikit..ni pon baetrlibat d lakonan drama bi..sorry skli lagi..nnti bae upload bab strusnya..

AKU BUKAN GAY~JUNGKOOK +[bts+baekhyun]Where stories live. Discover now