A doua zi,pe la ora 8 ,David se trezeşte şi merge în bucătărie.
Eu mă duc să văd ce face, era cam trist...
Stau şi ascult ptin crăpătura mică a uşii.-mamă, tată... Ce mă fac eu?! D.... #David se opreşte pentru că am strănutat.
-neaţa! #zic eu
-hei! #răspunde David trist
-de ce eşti supărat?
-Kim, uite.... Eu... Nu, eu nu am părinţi. Au m.. Murit, intr-un accident....de aceea v-am chemat de sărbători la mine... =( #îmi explică David, plângând........
Eu mă întristez.
-şi eu nu mai am părinţi, i-am pierdut... Când m-a luat de pe lume un monstru... Apoi, am căzut de acolo, şi am ajuns aici....eu o am doar pe Elena.=( #zic eu.
-păi, se pare că avem ceva în comun... =|
Eu îl îmbrăţişez.Ceasul sună ora 10 . Elena vine şi ea la bucătărie şi bem impreună cafeaua.
-să mergem la un restaurant... Este a doua zi de Crăciun! #zice David.
-Da ,ar fi o idee bună #zice Elena
După trei ore
Suntem gata, ne-am pregătit pentru plecare.
Maya stă pe canapea liniştită. Ea nu vrea să vină.
Ieşim şi luăm un taxi. Zăpada era mare, însă şoseaua era curată.
Ajungem la Restaurant Esplanada
Intrăm şi comand o ciocolată caldă, cartofi prăjiţi, o pizza mică, prajituri şi trei sucuri.Am mâncat ,şi am plecat la cinematograf.
.
.
.
.
..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Acolo, ne-am ales filmul.
Trebuia să intrăm peste 10 minute.Filmul este despre: doi copii care fug de acasă pentru iubirea lor. Părinţii sunt foarte alertaţi. Ei mereu şi-au aşteptat copilul care fugise cu o colegă. După 20 de ani, au ramas doar ei doi ,prietenii şi dragostea. S-au hotărât să facă nuntă . La nunta lor, au venit doar câţiva prieteni, nu aveau părinţi ,care să îi sprijine.....
După încă 10 ani, ei au o frumoasă familie în vila din Grecia. SFÂRŞIT! (Filmul pe scurt)
CITEȘTI
Totul e doar razboi !
مغامرةHei, eu sunt Kim! Sunt o fata scunda, blonda , cu ochii albastrii , inaltine de 1,39. Eu vin din Canada, dar m-am mutat acum 4 ani intr-un sat din Romania numit Evalmor! Pe mama o cheama Kirra,iar pe tata Adrian. Ne-am mutat in Romania deoarece...