Πργματικά δεν ενοιωθα τα ποδια μου....ουτε καν δεν ηξερα ποσες ωρες ετρεχα,ισως να ηταν και μερες.Δεν ηξερα που βρισκομουν ,μα ειχα ενα σκοπο να ξεφυγω απο του μπατσους,με μονο στοχο να ξανα ειδωθω με την Χριστινα μου!
Μια ταμπελα παραδιπλα ελεγε ΄΄ΣΕΡΡΕΣ΄΄ ,απο θεσσαλονικη τρεχοντας ως τις σερρες,μαλιστα,ερημια επικρατουσε(μεσανυχτα ηταν) και ομως αντι να χαιρομαι να μη με δει καποιος αυτο ολο και πιο πολυ με τρομαζε....στην αυρα κατι σαν να φωναζε εισαι τελειωμενος...
Τις σκεψεις μου διεκοψε το κινητο μου...αγνωστος αριθμος...αμα ηταν η αστυνομια?Αμα το σηκωνα θα με εντοπιζαν...το αρπαξα και το πεταξα μακρυα μου..δινοντας ενα ηχο στην βουβη πραγματικοτητα.
Περπατησα παλι..1, 1,5 χιλιομετρο μακρυα βρηκα ενα ερημικο παρκο...ηθελα καπου να ξεκουραστο,ειχε παγκακι και μου εφτανε αυτο.
ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ...
ΙΟΥΥΥ ΙΟΥΥΥΥ ιουυυυ
Σειρηνες απο περιπολικα με οπλισμενους αστυνομικους μου ειχαν παρει τα αυτια....,καταδιωγμενος για ακομη μια φορα να τρεχω,να τρεχω για να σωθω ,να τρεχω για την Χριστινα,να τρεχω για τη ζωη μου,να τρεχω για το αυριο μου.
Δεν ηταν ομως υπεραρκετο,πλεον περικυκλωμενος απο πανω απο 15 περιπολικα,αναγκασμενος να παραιτηθω,να αφησω τη ζωη μου πισω και να πιασω τα κρυα σιδερα της φυλακης.Δεν το επελεξα εγω αυτο,ουτε με ρωτησε κανεις,ηταν γραφτο,ηταν γραφτο να μην ζησω τον ερωτα μου,ολα ενα παιχνιδι των ανωτερων δυναμεων με πιονι εμενα,δεν ξερω αν θα αντεξω,τωρα ελπιζω στην αθωωση μου.
Επεσα στα γονατα,σηκωσα το κεφαλι μου στον ουραν και αναφωνησα 'να εισαι δικαιος'δεν ξερω αν με ακουσε ο θεος ,δεν ξερω αν θα με ακουσει η μοιρα το μονο που ξερω ειναι οτι πλεον ειμαικατηγορουμενος για ενα φονο που δεν εφταιγα εγω.
-Ψηλα τα χερια μπασταρδο,ακουστηκε η φωνη του του αστυνομικου
Ακολουθησε σιωπη μεσα στο περιπολικο και η αποδοχη της μοιρας μου συνεχιζοταν ακομα.....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
χευ im back ελπιζω να σας αρεσει το κεφαλαιο μου!!!!!σκληρη η μοιρα για τον αλεξ μας γραψτε κατω στα κομμεντ αν σας αρεσε επιπλεον με βοηθουν τα αστεροκια soo....*
YOU ARE READING
Friends
Teen FictionΆλεξ και Χριστίνα παιδικοί φιλοι,τι θα γίνει ομως όταν αλλάξουν τα συναισθηματά τους?Θα καταφέρουν να είναι μαζί ή όχι; ❌Don't copy my story❌