Τρέξαμε πανικόβλητοι προς την μηχανή ....οδήγησα τόσο γρήγορα όσο δεν έχω έχω τρέξει ποτέ στη ζωή μου.
Παρκάρα στο πάρκινγκ και έτρεξα...πανικοβλητος.Ετρεξα στη ρεσεψιόν και ρώτησα απότομα.
-Η Χριστίνα Δούμα σε ποιο δωμάτιο βρίσκεται τωρα;
-Μισο λεπτό κύριε.
-Στο 278
Δεν την ευχαρίστησα καν και ετρεξα στο δωμάτιο.
Από εξω είδα την μαμά της με δάκρυα στα μάτια.
-Κυρια Μαρια;Είπα βουρκωμενος.
-Αλεξ αγόρι μου;
Της έδωσα μια αγκαλιά.
-Πως είναι ;Ρώτησα με αγωνία.
-Περιμενουμε αγόρι μου να βγουν οι γιατροί.
-Μα πως έγινε.Ρωτησε ο Γιάννης και τοποθέτησε το χέρι του στον ώμο της κυρίας Μαρίας για συμπαράσταση.
-Δεν ξέρω...θα ερχόταν για φαγητό.Μετα με πήραν τηλέφωνο και με ενημέρωσαν πως τράκαρε.
Εκείνη τη στιγμή βγήκαν οι γιατροί έξω.Ετρεξα κατευθείαν προς το μέρος τους.
-Πως είναι;;Είναι καλα.;
-Ειστε συγγενής της;
-Εμ..το αγόρι της.
-Λυπαμαι πολύ κύριε... υπέστη σοβαρό σοκ και οι επιπτώσεις του ήταν να μείνει τυφλή.
-Τι;
Εκείνη την ώρα ήρθε και η μαμά της.
-πως είναι γιατρέ η κορούλα μου;
-Δυστηχως κυρία μου οι εκπτώσεις του σοκ που υπέστη την έκανα να παραμείνει τυφλή.
Η μαμά της δε το άντεξε και λιποθύμησε .
Την πήραν οι νοσοκόμες και της παρείχαν τις πρώτες βοήθειες.
-Μαλακα έμεινε τυφλή.Ειπα και σωριάστηκε στην καρέκλα απ έξω από το δωμάτιο της.
-Μου κάνεις πλάκα.Απαντησε ο Γιάννης.
-Οχι ρε φίλε...δε της άξιζε κάτι τέτοιο.
-Δεν μπορεί να γίνει κάποιο χειρουργείο για να επανέλθει η όραση της;;.
-Δεν ξέρω....ότι ξέρω ξέρεις.Απαντησα ξερά και βυθισμένος στις σκέψεις μου.
Ο γιατρός ξανά βγήκε από το γραφείο του και ζήτησε να δει ξανά τους συγγενείς της Χριστίνας.
Ήρθε προς το μέρος μας και μας ανακοίνωσε.
-Υπαρχουν δύο περιπτώσεις εγχειρήσεις ,στις οποίες θα καταβληθούν προσπάθειες για να επαναφέρει η όραση της.Η μία ή εγχείρηση είναι υποχρεωτική και η δεύτερη προαιρετική ,παίρνοντας όμως ένα τεράστιο ρίσκο,αυτό σημαίνει ότι μπορεί να μην είναι επιτυχής.
-Μαλιστα.Μποτουμε να δούμε την Χριστίνα και θα σας ενημερώσουμε εάν θα γίνουν οι επεμβασεις.
-Ναι φυσικά και μπορείτε.Αλλα μην κάτσετε πολύ,χρειάζεται ξεκούραση.
-Εγινε .Απάντησε ο Γιάννης αντί για εμένα.
Μπήκα στο δωμάτιο και την αντίκρισα,με έκανε να βούρκωσω.
-Αλεξ;Είσαι εσύ.Ειπε και έπνιξε ένα λυγμο.
-Ναι εγώ είμαι .Είπα και έκατσα δια της.
Της έπιασα τα χέρια και της έδωσα ένα φιλί στο μάγουλο.
-Ειμαι εγώ εδώ τώρα.
Με το χέρι της ψιλαφισε το πρόσωπο μου.Και βρήκε το μάγουλο μου και με φίλησε και εκείνη.
-Πως το επαθες....
-........
************************************
Αλοχααααα ❤💎
Ελπίζω να σας άρεσε το παρτ αν ναι βάλτε ένα ⭐ και γράψτε την γνώμη σας στα κομμεντς.
Ββ μέχρι το επόμενο παρτ 💖😘❤
YOU ARE READING
Friends
Teen FictionΆλεξ και Χριστίνα παιδικοί φιλοι,τι θα γίνει ομως όταν αλλάξουν τα συναισθηματά τους?Θα καταφέρουν να είναι μαζί ή όχι; ❌Don't copy my story❌