-ΚΩΣΤΑ?
-Ωπ Χριστινακι?
-Εμ...εγω.....ποσο σου χρωσταω?
-Το τηλ σου και ξεμπερδεψες
-10 ευρω ειναι?
-θα προτιμουσα το τηλ σου
-μετα απο ολα οσα μου εκανες,του φωναξα
-Χριστινα?Τι στον πεοντα γινεται εκει?Φωναξε ο Αλεξ
-Τιποτα αγαπη μου,τιποτα
-Μπα μπα εχουμε σχεση?
-Σε νοιαζει?
-Ρε χριστινακι σαγαπαω ακομα,ειπε και αρπαξε απο τα χερια ,κολλοντας με στον τοιχο,επειτα εβαλε τα χερια μου πανω απο το κεφαλι.
-Φλωρε,ψευτη,ασε μεεεεεεεεε
-Τι γινεται εδω ειπε ο αλεξ βγαινοντας στην εξωπορτα?
-Εμ εγω.....δεν..η
-Δινε του φιλε μη τις φας οκ?
-Ναι ναι εφυγα!
Εκλεισα την πορτα και αφησα την πιτσα στο τραπεζακι του σαλονιου!
-Χριστινα?
-Ελα μου!
-Τι ελα μου ,δε θα μου πεις?
-Τι να σου πω μωρε για αυτον τον μαλακα?
-Τα ΠΑΝΤΑ!Ημουν κολλητος τοσα χρονια και δε μου ανεφερες τιποτα σχετικο με ενα αγορι σα κι αυτον!
-Δεν αξιζε!
-Πες μου θελω να μαθω γαμω την πουτανα μου!
-Εεε Αλεξ μη βριζεις οκ?Αντε μη τα παρω τωρα!
-Καλα καλα βρε μωρο μου απλα θελω να μαθω,για να δω απο τι αποβρασματα εχω να σε προστατεψω!
-Καλα θα σου πω!Πφφφ
-Ακουω,ελα εδω στην αγκαλιτσα μου!
-Πως με καταλαβαινεις!
Πως ξερει ο ατιμος οτι χρειαζομουν μια αγκαλια,θα μου πεις τοσα χρονια με ξερει anyway.
-Well ειναι απο τους ''καλυτερους'' μου πρωην,ενας ακομα που μου γαμησε την ζωη!Δεν ειχε τσιπα πανω του ουτε τσαγανο,με αναγκασε ο μαλακας,επαιξε με τον πονο μου,μου εδειχνε τον κοσμο που ζει σαν να ειναι αγγελικα πλασμενος..
-Λοιπον δε μου λες τι σου'χει κανει και ανησυχω
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ναι το ξερω πολυ μικρο παρτ,σορρυ τωρα που φτιαχτηκε ο υπολογιστης μου θα ανεβαζω περισσοτερα και μεγαλυτερα,τι να εκανε αυτος ο τυπας στην χριστινα,πατηστε ενα * με βοηθα πολυ!!
YOU ARE READING
Friends
Teen FictionΆλεξ και Χριστίνα παιδικοί φιλοι,τι θα γίνει ομως όταν αλλάξουν τα συναισθηματά τους?Θα καταφέρουν να είναι μαζί ή όχι; ❌Don't copy my story❌