21

820 50 1
                                    

Μετα απο δυο μηνες (Σεπτεμβριος).

Αλεξ pov

Αυριο φευγω για καβαλα.Με μεταγραφη δεν μπορεσε να γινει κατι.Μα πως να γίνει οταν ολα ειναι εναντιον μας?Θα μοτ λείψει ρε γαμώτο,τίποτα δε θα είναι όπως πριν,τιποτα.Θα την βλεπω Χριστουγεννα,Πασχα και το καλοκαιρι θα παμε διακοπες μαζι,αν αντεξουμε μαζι,δε θελω να μπω στην ιδεα οτι θα χωρισουμε λογω της γαμημενης αποστασης.

Αρπαξα το κινητο,τις τελευταιες ωρες μου στη θεσσαλονικη θελω να ειναι μοναχα μαζι της.την παιρνω τηλ.

-Ββυ? <3

-ελα :(( <3

-πως εισαι? <3 <3

-Χαλια.. <3

-Θες να ερθεις λιγο απο εδω? <3 <3 <3

-Αστο καλυτερα...

-Ειι τι εγινε τωρα?

-ΤΠΤ απλα σκεφτομαι πως οταν θα σε θελω ή θα με θες κοντα σου δε θα μπορουμε να βρισκομαστε.Ας κανουμε προπονηση απο τωρα.

-Χριστινα τι λες?????Οταν θα εχω την ευκαιρια να σε εχω κοντα μου θα σε εχω και ξες κατι αν δε θες να ερθεις μην ερχεσαι...εγω φταιω που σε ηθελα εδω,αλλα φυσικα παλι εγω φταιω.....Αν θες να χωρισουμε πες το ...

-Πραγματικα Αλεξ δεν ξερω..

-Δεν ξερεις?Υποτιθεται μαγαπας και θα επρεπε να μου πεις "τι ειναι αυτα που λες μωρο μου γιατι να χωρισουμε ερχομαι απο εσενα".Αλλα μαλλον εκανα λαθος.Σου τελειωσε η αγαπη μας.Εγω φταιω που πιστευα πως ησουν διαφορετικη.ΑΛΛΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΣΚΑΤΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΟΛΕΣ.

-Αλεξ...

-Ασε μην σκας καταλαβα....

-ΑΛΕΞ ΕΓΩ ΑΠΛΑ

ΤΟΥΤ ΤΟΥΤ ΤΟΥΤ

Χριστινας pov

..........



##################################################################################

χευυυ!!ανατροπες για το ΧΑΛΕΞ μας

FriendsWhere stories live. Discover now