Ο γιατρός πλησίαζε προς το μέρος μας και όλοι σηκωθηκαμε από τις θέσεις μας.-Τι έγινε γιατρέ;Όλα καλά;Ρώτησε ανήσυχη η μητέρα της.
-Η αλήθεια είναι πως τώρα είναι καλά.Πριν είχαμε κάποιες μικρό επιπλοκές.Θα δείξει αν ήταν επιτυχής όταν ξυπνήσει.
-Σας ευχαριστούμε .Απάντησε ο Γιάννης και ο γιατρός απομακρύνθηκε.
Όλοι ειμασταν σιωπηλοί.Κανεις δεν έλεγε τίποτα.Τι να λέγαμε όμως;
Πνιγομουν εκεί μέσα.Ηθελα λίγο καθαρό αέρα.
-Παω να πάρω λίγο αέρα.Ειπα με όση δύναμη μου έχει απομείνει.
-Θες να έρθω;Απάντησε ο Γιάννης.
-Δε χρειάζεται,πάρε με τηλέφωνο για το οτιδήποτε.
-Καλα.
Περπάτησα μέχρι την έξοδο.Μολις άνοιξα την πόρτα ,αέρας χτύπησε το πρόσωπο μου.Πηρα μία μεγάλη δόση οξυγόνου και περπάτησα μέχρι το πάρκινγκ που είχα αφήσει τη μηχανή μου.
Την καβάλησα και άρχισα να τρέχω.Η ταχύτητα με ηρεμεί και με χαλαρώνει.
Σκεφτόμουν όλες μας τις στιγμές.Πιστεψτε με είναι πάρα πολλές.Σκεφτονουν τις καλές αλλά κυρίως και τις κακές.Αποφάσισα να γυρίσω πίσω.Δε θέλω να είμαι για πολύ ώρα μακρυά της.
Χριστινας pov.
Η πρώτη επέμβαση είχε γίνει, το ένιωθα.Ηθελα να ανοίξω τα μάτια μου να δω αν βλεπω αλλά δε μπορούσα .Κατι με κρατούσε. Φοβομουν και αν ήταν πάλι σκοτάδι;Αν ήταν έτσι μένει και μια δεύτερη επέμβαση.
Με όλη τη δύναμη μου ,ανοίγω τα βαριά μου βλέφαρα.Τα ανοιγοκλείνω για λίγο ,μάλλον δε θέλω να το αποδεχτώ.Σκοταδι ξανά.Δακρυα έτρεχαν από τα μάτια μου.
Άκουσα ξαφνικά την πόρτα να ανοίγει.Σκουπισα τα δάκρυα μου.
Μύρισα το άρωμα του.
-Χριστινα μου;Είσαι καλά;
Είπε και κατευθείαν βρέθηκα στην αγκαλιά του.
-Οχι δεν είμαι.Σκοταδι ξανά.
Δάκρυα ξανά έκαναν την εμφάνιση τους.
-Ειι χαζουλα.Ειπε και μου σκούπισε τα δάκρυα.Ειμαι σίγουρος πως μετά την δεύτερη επέμβαση θα ξανά αντικρίσεις τον ήλιο,εμένα,τη μαμά σου ,το Γιάννη που σε περιμένει έξω.
-Μακαρι.Ειπα και χώθηκα καλύτερα στην αγκαλιά του.
...
Για πολύ ώρα είμαστε αγκαλιά.Δε θέλει να με αφήσει.Και ούτως ή άλλως εκεί νιώθω ασφάλεια.
-Χριστινα να μου εγώ φεύγω.Θελει να σε δει ο Γιάννης.Της είπα γλυκά.
-Ενταξει.Ειπα και έβαλα μια τουφα πίσω από το αυτί μου.Σε ευχαριστώ.Προσθεσα.
-Γιατι ποιο πράγμα;
-Για όλα αυτά που κανείς για εμένα.
-Θα έκανα τα πάντα για εσένα.Συνοδευσε αυτήν τόσο γλυκιά κουβέντα με ένα γλυκό φιλί.
Περπάτησε λίγο.
-Θα ξανά έρθω.Προσθεσε και έφυγε.
...
-Χριστινααακι.Ειπε με την γελοία φωνή που τόσο μου αρέσει ο Γιάννης.
Γέλασα.
Με πήρε μια αγκαλιά.
-Πως είσαι;Με ρώτησε.
-Χαλια.
-Μα γιατί;
-Δεν πέτυχε η επέμβαση.
-Μενει και μια δεύτερη.Μη το ξεχνάς.
-Αν δεν πετύχει και εκείνη;
-Ειι.Δε θα βαζεις κακές σκέψεις.Πρεπει να είσαι αισιόδοξη.
-Δεν είναι εύκολο.
-Ξερω.
-Ο Άλεξ πως είναι είναι;;
-...
***********************************
Αλοχααααα ❤💎
Ελπίζω να σας άρεσε το παρτ αν ναι βάλτε ένα ⭐ και γράψτε την γνώμη σας στα κομμεντς.
Ββ μέχρι το επόμενο παρτ 💖😘❤
YOU ARE READING
Friends
Teen FictionΆλεξ και Χριστίνα παιδικοί φιλοι,τι θα γίνει ομως όταν αλλάξουν τα συναισθηματά τους?Θα καταφέρουν να είναι μαζί ή όχι; ❌Don't copy my story❌