1. De training

102 5 0
                                    

Het is een normale zaterdagochtend voor Melissa, nadat ze was opgestaan had gedoucht en ontbeten, zit ze nu op de fiets op weg naar haar karate training.

Eenmaal aangekomen bij de sporthal.

Melissa:

Met mijn spullen onder mijn arm en gekleed in mijn karatepak loop ik naar binnen en zie dat ze willen gaan beginnen.

Mijn trainer Larry zegt met een glimlach: "Ah Melissa, net op tijd voor de warming up! "

We groeten en beginnen met de training. Ik merk al meteen dat deze warming up heel erg zwaar gaat worden, maar ga toch ijverig aan de slag met het stoten en trappen tegen het stootkussen.

Een kwartier later.

We mogen stoppen om wat te drinken, iedereen is bezweet en ademt zwaar dus loopt iedereen snel naar hun eigen tas om hun fles met drinken te halen.
Ik loop met de groep mee en merk al snel dat ik mijn fles met water thuis vergeten ben. Zuchtend loop ik terug naar de trainingszaal en zie dat ik niet de enige ben die zo slim is geweest om mijn drinken te vergeten, Jim staat daar ook zonder drinken en kijkt me grijnzend aan.

Dan zegt hij ineens:
"He als we dan toch beide niks te drinken hebben, zullen we dan misschien een partijtje doen?"

"Natuurlijk!" Zeg ik lachend.

We doen onze beschermers om en onze bitjes in.
Ik sta als eerste in positie. En we tellen af:"3...2...1".
Het is vanaf het begin een heftig gevecht, ik word als eerste geraakt in mijn zij maar al snel geef ik hem een harde klap tegen zijn hoofd.
"Umh, auw?" Zegt hij lachend en ik krijg dan ineens een klap in mijn maag. "Wel blijven opletten hé?" Zegt hij plagend
Zo gaat het nog een tijdje door tot we beide uitgeput zijn.

We stoppen en kijken verbaasd om ons heen, de rest staat daar voor ons te klappen. Jim en ik maken een buiging en daarna loop ik meteen naar Ilse toe, dat is mijn beste vriendin, die mij meteen een knuffel geeft en zegt: "Goed gedaan, je hebt hem wel mooi ingemaakt!"
We beginnen tegelijk te lachen en lopen terug naar de kleedkamer.

Als we omgekleed zijn fietsen we ook samen terug maar bij het stoplicht moet zij jammer genoeg naar rechts en ik rechtdoor dus nemen we snel afscheid van elkaar.

Ik wacht tot het stoplicht op groen springt en zodra dit gebeurt steek ik de weg over.
Terwijl ik oversteek zie ik plotseling van rechts een auto met hoge snelheid op mij afrijden!
.................................................................

A/n

Oja voordat ik het vergeet:

Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze uitgave mag worden veelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand en/of openbaar gemaakt in enige vorm of op enige wijze, hetzij elektronisch, mechanisch, door fotokopieën, opnamen of op enige andere manier zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van de schrijver.

❌❌❌ Melissa

Project Escape Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu