Het is alweer een week geleden dat ik te horen heb gekregen dat ik iemand mag ontmoeten.
Vandaag is het zover! Ik mag hem of haar gaan ontmoeten, denk ik bij mezelf.
Er wordt op mijn deur geklopt en hij gaat open. Er wordt geroepen:" Ben je aangekleed? Kom dan mee!"
Ik sta op en loop met de persoon mee. Hij loopt naar een ruimte dat wel een jeugdhonk lijkt en meteen verschijnt er een glimlach op mijn gezicht, er zit iemand op de bank te gamen!
Ik loop naar de bank toe en zie dat het een jongen is."Hoi" Zegt hij zonder van het beeldscherm af te kijken.
Hoi, zeg ik, en ik ga naast hem zitten. Ik zie dat hij een vechtgame aan het doen is die ik thuis ook heb dus pak ik ook een controller en doe snel mee.
Een half uur later.
"Wauw, je hebt me verslagen!" Zegt hij en hij kijkt me met grote ogen van verbazing aan.
Ik lach en zeg: je bedoelt compleet in gemaakt!
En ik begin nog harder te lachen.Langzaam krijgt de jongen ook een op zijn gezicht.
"Ik ben Alex" Zegt hij plotseling.
Melissa, zeg ikzelf, leuk je te ontmoeten Adam.We kijken elkaar in de ogen...wauw hij heeft mooie ogen zeg...
"Je bent leuk...en..en je houd van games, dat vind ik helemaal top! Komt er snel nog achteraan.
En ik moet meteen een beetje blozen van het compliment.
"Hey, niet blozen. Dat is schattig" zegt hij met een glimlach.
Dan horen we ineens:"Alex, Melissa jullie moeten terug naar jullie kamers! Morgen kunnen jullie gezellig kletsen bij het ontbijt!"
We staan beiden op van de bank en geven elkaar een knuffel en een high-five.
Tot morgen Alex, zeg ik.
Morgen samen ontbijten? jaaaahhh, gezellig!
"Tot morgen Melissa"
Als hij dat zegt merk ik dat ik weer af was gedwaald en hem aan het aanstaren was. Meteen voel ik mijn wangen weer kleuren en gelukkig draait Alex zich dan om en loopt hij lachend weg.
Dan loop ik ook snel terug naar mijn kamer.Ga naar de boekenkast en pak er een boek uit, ga op het bed liggen en begin te lezen. Ik denk bij mijzelf: zo erg is het hier toch niet.
A/N
Poeh wat heeft Melissa voor verrassing. :-)
Als jullie het boek leuk vinden, schrijf dan ff wat bij de berichten :-)Alvast dankjewel!
SchrijfsterMelissa
JE LEEST
Project Escape
Aventura4 tieners komen erachter dat ze speciale vaardigheden (krachten) hebben. Ze worden allemaal ontvoerd als proefpersonen. Als ze proberen te ontsnappen uit het geheime en streng bewaakte laboratorium waar ze vast gehouden worden, wordt het moeilijk en...