O zi normala la Hogwards...
Hermione împreună cu Harry și Ron stateau în bănci asteptand ca profesorul sa intre in clasa.
Erau doar niste copii... Viața lor deocamdată era foarte simpla...
După 10 minute de așteptat a intrat in clasa Draco, un băiat frumos și blond de nu îți puteai lua ochii de la el, care s-a pus in banca că să aștepte.
Hermione îl privea visătoare. Cine s-ar fi uitat la ea, era doar tocilara școlii și le știa pe toate iar el era bad boy. Ea totuși spera sa aiba vreodată o șansă cu el.Hermione era o fata deșteaptă iar Harry și Ron o plăceau destul de mult. Ea a încercat să fie împreună cu ei dar nu a simțit că iubirea era adevărata. Ea îl dorea pe Draco...
După ora de Poțiuni au plecat către ora de Aparare împotriva magiei negre.Anul asta era profesor nou. Ca în fiecare an...
Hagrid urma sa le spună legat de un nou eveniment important.-Dragi elevi, anul acesta la Aparare împotriva magiei negre veți face un proiect pe baza unei vraji. Acest proiect trebuie să conțină efectele vrăjii și cum o puteți folosi împotriva inamicului.
-Domnule profesor, a strigat Hermione, cum trebuie făcut proiectul? Pe echipe?
-Da o bună idee domnișoară Granger. Vor fi echipe de câte 2 și se va trage la sorți cu cine veți fi in echipa, a spus Hagrid.
Hermione in mintea ei era "să fie Draco, să fie Draco".A început tragerea la sorti.
Prima echipă era formată din Harry și Neville.
A doua din Ron și Ginny.
La a treia a început Hagrid să spună:
-A treia pereche este formata din Draco și Hermione.În acel moment s-a abținut atât de tare încât să nu sară în sus de bucurie și s-a dus langa Malfoy.
-Buna, a zis Hermione ca sa nu para nepoliticoasa.
-Buna, a răspuns Draco.După ce s-au făcut echipele toată lumea stătea și se uita la Hagrid.
-Copii, acum că echipele sunt făcute trebuie sa va mai spun ceva. Nu aveți voie să alegeți o vraja mortala căci va trebui sa o folosiți împotriva partenerului/partenerei de echipa. Veți avea 6 luni la dispoziție să faceți proiectul. Mult spor.
Atunci clopotul castelului a sunat de pauza.
Hermione s-a uitat atent la Draco. El a observat:
-Ce faci Granger? Ce te uiți așa la mine?
-Aaam nu mă uit la tine...
-Haide nu minții. Cred că vrei sa îmi spui ceva nu? Cum că mă placi nu?Draco a observat-o de mult timp pe Hermione care se tot uita la el și lui a început să îi placa de ea.
-Draco... Da chiar îmi place de tine... Scuze că am ascuns asta pana acum...
-Nu e nicio problema, a spus Draco și s-a apropiat de Hermione imbratisand-o.Fata era socata. Oare Draco o place de mai mult timp și ei doar i-a fost frica sa îi spună?
-Bine Granger, a zis pe un ton normal acum, va fi greu să fim împreună.
-De ce? s-a uitat ciudat la el.
-Pai eu sunt sânge pur iar tu esti sânge mâl... Părinții mei nu vor fii de acord cu relația asta.
-Asta e Draco iubirea nu depinde de asta!
-Da stiu dar ai mei sunt foarte stricti, a zis destul de trist Draco.După terminarea orelor Hermione s-a dus la lacul de langa Pădurea Interzisa. Își dorea să aibă puțin timp pentru ea.
La un moment dat a apărut Draco:
-Hermione, te iubesc...
-Si eu...Va place primul capitol? Sper să doriți next! Dacă da dați comentarii cu next și apasati pe acea steluța că sa văd că apreciați.
CITEȘTI
Dramione (o poveste a seriei Harry Potter)
FanfictionDupă atâta timp în care cei doi au fost loviți de ideea de a nu fii împreună, aceștia reușesc în sfârșit să găsească o modalitate prin care să își exprime sentimentele fara frica cu ajutorul... Aceasta este o carte cu multa aventură si nu este legat...