Capitolul 8

150 7 5
                                    

       -Imi pare rau dar nu te cunosc...

Atunci inima lui Ron s-a sfasiat in doua. Nu stia ce sa mai faca. Cum de Hermione si-a amintit de mine dar de Ron nu? Era ceva foarte ciudat. 

Hermione Pov

Umm, cine e cel care m-a imbratisat? Pe Harry il stiam dar de el chiar nu imi aduc aminte. Dar stai, eu nu imi amintesc decat de Harry si Hogwarts? Nu stiu cum au fost zilele mele de nastere de pana acum. Nu imi mai aduc aminte de parintii mei. Ce s-a intamplat cu mine?! 

Totul era așa de ciudat. Harry m-a dus mai târziu în Sala Mare să îmi revăd colegii pe care sincer nu îmi amintesc sa îi fi văzut vreodată. Nu stiu cum, dar Harry si... Auch! Ce tare ma doare capul!!!

Aud o voce care mă strigă. Era o voce așa de comuna. Parcă o stiam de o veșnicie...
Era... Voldemort! Cum imi aminteam de el?! Apoi vocea lui mi se aude mult mai tare in cap.

-Draga Hermione, tu ești prietena mea, nu știi cu adevărat cine este Harry Potter! El este un maniac! A vrut chiar sa te omoare in timp ce tu erai inconștientă in spital! spune Voldemort foarte furios.

-Cum?! Harry nu ar face așa ceva! Îmi este prieten foarte bun! spun eu insistenta.

Apoi el mi-a aratat o imagine care m-a lăsat mască... Eu eram un Horkruks de-al lui iar Harry m-a omorât că sa ajunga la Voldemort. Nu puteam sa las asta sa se intample. Eram așa de socata și furioasa. El îmi șoptea in minte:

-Esti speciala... Ești mai buna decât toți... Îmi ești aliată... Harry este dușmanul tău... Omoara-l pe Harry Potter! îmi spune el.

Autor Pov

Atunci era sub stăpânirea lui Voldemort. Dorința ei de a-l omorî pe Harry era atât de mare. Si-a scos bagheta, și șchiopătând a ajuns langa el. S-a prefăcut că se împiedică și el a venit să o ridice de jos. În acel moment Hermione a zis:

-Nunc te mea dextera! (esti sub vraja mea acum)

Si pupilele lui Harry s-au dilatat. Era sub controlul total al lui Hermione. Fiind sub controlul lui Hermione, era defapt sub controlul lui Voldemort.

Totul o luase razna. Toți au încercat să îi oprească insa aceștia au distrus tot. Toată Sala Mare unde stăteau și mâncau era acum ruine. Harry și Hermione erau așa de fericiti. Râdeau amândoi in timp ce isi omorau și pietrificau prietenii. Toate astea din vina lui Voldemort.

Voldemort Pov

În sfarsit am reușit să iau controlul asupra lui Harry Potter! Acum îl pot distruge complet!

-Hermione... Omoara-l pe Harry Potter... Avada Kedavra te va ajuta...

Autor Pov

Hermione asculta fara ezitare comanda. În timp ce Voldemort numara ea si-a pregătit bagheta și era gata să ucidă.

-10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2 ,1, ZERO!

-AVADA KEDAVRA! strigă Hermione.

Însă în timp ce vraja se ducea spre Harry a intervenit... Ron?!

-EXPECTO PATRONUM! strigă acesta.

În fața lui Hermione apare un Patronus pe care nu l-a mai văzut niciodată... Era un tigru... Patronusul i-a ajutat pe Ron și Harry să scape din aceasta situatie.

Hermione a încercat din nou și din nou și din nou...
-AVADA KEDAVRA! AVADA KEDAVRA! strigă ea dar în zadar. Scutul creat de Ron era prea puternic încât nu il putea distruge. Însă a mai spus odata:

-AVADA KEDAVRAAAAA! a strigat cat de tare a putut.

A căzut pe jos inconștientă... Nimeni nu intelegea de ce a leșinat acum. Surprinzător, Harry nu mai era sub vraja lui Voldemort. În timp ce Hermione stătea leșinată pe jos, acum într-o balta de sange, apare Draco.

-Potter! Vino încoace imediat! Puterile tale de vindecare sunt mult mai puternice decât ale mele! spune iar Potter se îndreaptă spre el.

Hermione își sfâșiase o parte din suflet. Harry a pus mâna pe pieptul ei care era plin de sânge și a inceput sa rostească niste incantații. Draco părea foarte confuz insa fericit că o vindeca.

La finalul incantațiilor, Harry l-a pus pe Draco să o sărute pentru a pune capăt vrajii.

Acum Hermione isi deschidea ochii incet, încet... Era vie și părea să se simtă foarte bine, surprinzător. A trecut atâta timp de când nu i s-a mai văzut zâmbetul pe buze.

Draco a luat-o in brațe și a inceput sa planga. Ea însemna prea mult pentru el. Chiar daca nu o arata așa de mult. El chiar isi dorea să facă cumva încât să o scape de acest blestem, deoarece a fi un Horkruks înseamnă să fii foarte vulnerabil.

Draco Pov

După atâta timp în care am incercat sa o protejez, a ajuns sa fie aproape omorâtă de atâtea ori. Nu pot lăsa asta sa se mai întâmple asta vreodată. Deși toată lumea mă credea pana acum un om oribil eu am să le arăt fata mea cea adevărată. Eu sunt...

Sper că v-a plăcut acest capitol. Scuzați de întârziere! Nu uitați de tombola! Este azi pe 7 ianuarie! Dați vot și comment cu next că să intrați în tombola. Capitolul 10 va fi capitolul in care va fi etichetată persoana câștigătoare! Multa bafta tuturor! Bye! 😘😘

Dramione (o poveste a seriei Harry Potter)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum