Capitolul 2

275 10 4
                                    

-Hermione te iubesc...
-Si eu...

Draco Pov

Era atât de frumoasă Hermione. Credeam că toată viața mea depindea de ea. M-am așezat lângă ea și i-am pus jacheta mea pe umerii ei. Ochii îi străluceau asa frumos... Ce îți doreai mai mult decât o fata deșteaptă și iubitoare ca ea...

Hermione Pov

A pus jacheta lui pe mine. Eram așa incantata... Știam că mă iubește și eu m-am blocat. Nu mai știam ce să spun.
-S-a întâmplat ceva? ma întreabă îngrijorat.
-Nimic... Doar că nu mă așteptam să mă iubesti... Sunt sânge-mal și chiar tu ai spus că va fi greu cu relația asta. 
-Te iubesc și știi asta. Nu o să îmi las părinții să îți facă ceva și știi asta bine.
-Da ai dreptate dar...
Și înainte să pot spune ceva m-a sărutat. I-am răspuns la sărut si am fost foarte fericita. Era prima dată când mă sarutam cu cineva. A fost un sărut magic. Acum cred că Draco e chiar băiatul potrivit pentru mine.

Draco Pov

Am sarutat-o. Mi-a răspuns la sărut așa că eram foarte fericit. De cat timp îmi doream să găsesc pe cineva care sa ma iubească...

Autor Pov

Dintr-o dată s-a auzit un zgomot din tufișurile de lângă ei. Draco s-a ridicat să vadă ce se petrece. În acel moment a fost tras în tufiș și a dispărut. Hermione l-a cautat dar nu l-a gasit. A intrat în panică și i-a chemat pe Ron și Harry. Aceștia au ajuns repede.

Harry Pov

M-a chemat Hermione. Era o urgenta și am simțit asta. Am plecat cu Ron in căutarea ei pe lângă pădure. Când am ajuns la ea era în genunchi lângă un tufiș plângând.
-Hermione ce s-a întâmplat? o întreb eu îngrijorat.
-Cineva s-a dus sa v-v-vada ce se au-u-uzea în tufiș și a fost tras acolo și acum a dispărut...spune ea cu ochii in lacrimi.
Nu stiu pentru cine ar fi putut ea să plângă așa. Credeam că eu, Ron și Ginny eram singurii ei prieteni. Dar totuși am întrebat-o:
-Cine era?
-Daca o să vă spun o să credeți că sunt o nebuna.
-Hermione spune-ne! insistă Ron.
-B-b-bine! Era Draco! spune plângând fata.
-Cum? spun eu și Ron în același timp.
-Hermione de ce plângi după Draco? întreabă uimit Ron.
-Imi place de el...
-Cum? Este dușmanul nostru Hermione! spun eu destul de insistent.
-Suntem împreună ok? a strigat ea la ei.
-Wow! Nu îmi vine să cred că tu chiar faci pace cu dușmanul! spune Ron dezamăgit.

Hermione Pov

Nu îmi vine să cred că le-am spus! Acum mă vor bate la cap cu asta toată viața. Dar eu chiar îl iubeam pe Draco și nu il puteam lăsa să moară acolo unde era...
-Baieti aveți de gând să mă ajutați sau nu?
-Nu stiu ce sa zic Hermione, știi că Draco e foarte periculos. spune Harry.
-Bine fie! Nu am nevoie de voi doi! Am să rezolv singura! Stupefy!
I-am dat pe cei doi la o parte și am dat să intru în tufiș când mă i-a Ron de picior. Am incercat sa scap de mana lui și am reușit.  Am intrat în tufiș. Totul era negru. Nu vedeam absolut nimic. Însă am văzut ceva, pe Draco pe un scaun iar el era plin de sange.
-Draco!
Am sărit să îl ajut dar cineva mi-a dat cu ceva in cap și am leșinat.
Când m-am trezit eram...

Dacă vă place acest capitol nu uitați să lăsați un vot și un comm cu next că sa stiu daca mai vreți capitol nou! Bye 😘😘

Dramione (o poveste a seriei Harry Potter)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum