Era... Potter?! Eram asa confuza. Cum a ajuns aici? De abia astept sa ma duc sa ii spun Lordului despre asta.
-Potter! Ce cauti aici? Ai venit sa ma salvezi? Ohh wow de abia astept sa vad cum vei face asta! spun eu foarte mandra.
-Hermione! Ce ai patit? Nu mi-ai zis niciodata Potter! Nu vrei sa fi salvata?! spune el destul de confuz.
-Nu! Aici imi este locul! Daca nu te deranjeaza trebuie sa plec sa vorbesc cu Lordul meu!
-Ce s-a intamplat cu tine? Nu mai esti deloc la fel! spune Harry.
-Asta pentru ca nu ma cunosti! Eu sunt Hermione Granger, Horkruks-ul lui Voldemort! Incantata de cunostiinta! spun eu foarte serioasa.
-Stiam ca esti un Horkruks insa vom gasi o modalitate prin care sa va salvam pe tine si pe Draco!
-Nu vreau sa fiu salvata! Traiesc o viata frumoasa alaturi de iubitul meu Draco! zic insistenta.
-Nu imi vine sa cred ca am fost prieteni! Acum esti o scorpie! spune el foarte nervos.
In acel moment a aparut Draco pe usa. Cand l-a vazut pe Potter a ramas destul de socat. Dupa a afisat un zambet malefic. A venit la mine si l-am asteptat cu bratele deschise.
-Draga mea, ce face acest gunoi aici? spune superior Draco.
-Nu stiu scumpule! zic eu.
Atunci a venit si m-a luat de talie si m-a sarutat pasional in fata lui Potter. L-am simtit cat de prost se simtea. Acum stiu ce vrea Potter. I-am zis ceva la ureche lui Draco:
-Scumpule, nu te supara pentru ce se va intampla acum ok?
Mi-a aprobat si m-am dus la Potter. L-am luat de gat si l-am sarutat iar el a raspuns la sarut. Se simtea asa de bine. Apoi am rupt sarutul. Parea asa de dezamagit dar a acceptat ideea.
-Stii ca pana acum ai fi fost mort Potter daca m-as fi dus sa ii spun da? Fustibus!
El s-a lipit de perete. M-am dus la perete si l-am sarutat. Apoi am rupt sarutul si i-am zis in soapta:
-Dragule, nu vei scapa asa de bine de aici ca sa stii, doar daca vei face ceva pentru mine... spun incercand sa il manipulez.
-Da spune. Te rog nu ma duce la Voldemort! Chiar nu vreau sa port acea batalie acum. spune el vazandu-se in ochii lui supunerea.
-De fiecare data cand am nevoie de tine bagheta ta va stralucii in culoarea rosie. Atunci vei veni imediat sa ma ajuti caci daca nu vei ajunge pe mainile Lorldului ok?
-Da Hermione! Te iubesc sa stii... Voi face cum doresti! se supune acesta.
-Ok, acum poti sa pleci! Ai grija de tine natangule! spun eu si el pleaca.
Dupa ce a plecat, Draco a venit la mine si am vorbit despre ce se intamplase. Era asa de isteric ca l-am sarutat pe idiotul de Potter.
-Ti-am mai zis, il avem acum la degetul mic pe Potter, acum Lordul il poate distruge oricand vrea el. spun eu increzatoare.
-Da, ai dreptate. Hai sa ii povestim Stapanului! spune si el increzator.
Dupa ce am vorbit cu el m-am indreptat spre Sala Mare unde aveam de obicei intalniri cu Lordul Intunecat. I-am spus ca Harry Potter a trecut in vizita pe aici. Cand a auzit Voldemort asta, a fost asa de nervos incat a vrut sa ma omoare pentru ca nu i l-am adus dar am reusit sa il conving cu planul meu.
-Lordul meu frumos, am un plan excelent. L-am pacalit pe Potter ca de fiecare data cand am nevoie de el sa vina la mine. Cand sunteti cel mai in forta puteti sa imi spuneti sa il chem ca sa il puteti ucide imediat. spun eu.
-Ohh da, ai dreptate fata mea. Esti geniala! De cat timp imi doream o fata asa desteapta sa imi fie aliata! Acum cu tine pot conduce lumea! Muhahaha! zice malefic Lordul.
M-a luat in brate si apoi m-a lasat sa plec in dormitor. Dormitorul meu era cea mai frumoasa camera din intreaga cladire. Avea peretii albastrii deschisi, o fereastra mare cu vedere la intregul rau Lerena si un pat cu o lenjerie neagra cu albastru deschis care iti fura privirea. M-am imbracat in pijamaua mea de matase si m-am pus in pat. Atunci mi-a venit ideea de a-l chema pe Potter. Venite! iar acesta si-a facut aparitia.
Harry Pov
M-a chemat Hermione in timp ce stateam in pat. Imediat am Aparut in camera ei de la sediul lui Voldemort. Ea statea pe pat imbracata intr-o pijama de matase si ma astepta. Acest sentiment nu l-am simtit niciodata: nevoia de a sta cu ea. In sfarsit observ cat de atragatoare este draga Hermione.
Apoi a facut semn sa vin langa ea si imediat i-am ascultat comanda. Parca eram o marioneta controlata de o stapana puternica. Ajuns in pat aceasta m-a indemnat sa ma intind asa ca am ascultat-o. M-a luat de gat si m-a sarutat. Normal ca i-am raspuns la sarut insa de data asta am rupt eu sarutul:
-Ce ai patit? Nu vrei sa ma saruti? spune Hermione dezamagita.
-Ba da, dar tu nu erai iubita lui Draco? zic eu destul de confuz.
-Pot sa fac ce vreau! Sunt preferata Lordului meu asa ca imi pot permite orice. spune ea superioara.
In acel moment pe usa intra Draco care ii gaseste pe cei doi sarutandu-se. El pleaca foarte nervos din incapere iar Hermione il urmeaza intr-un suflet. Aceasta se impiedica de o treapta a scarii pe care o cobora, si se loveste cu capul de podea...
V-a placut acest capitol? Dati un vot si comm cu next si va aparea un nou capitol cat mai curand posibil. Apropo, nu uitati de tombola! Cred ca pe 7 ianuarie o voi face! Chemati-va prietenii sa citeasca si ei! O zi buna bye!
CITEȘTI
Dramione (o poveste a seriei Harry Potter)
FanficDupă atâta timp în care cei doi au fost loviți de ideea de a nu fii împreună, aceștia reușesc în sfârșit să găsească o modalitate prin care să își exprime sentimentele fara frica cu ajutorul... Aceasta este o carte cu multa aventură si nu este legat...