Capitolul 4

179 10 0
                                    


In acel moment lesin iar totul se face negru in jurul meu...

Voldemort Pov 

Dupa atata timp de asteptat in sfarsit am ajuns sa o am pe Hermione Granger ca aliata mea/supusa mea. In timp ce ea statea lesinata am facut cateva magii asupra ei. Acum urma sa fie malefica, la fel ca si prietenul ei Draco. Mereu mi-am dorit sa ii vad pe micii invatacei de la Hogwarts fiind supusii mei... Si acum o am pe Hermione, fata Trioului de Aur, care este cea mai desteapta si pe care o pot folosi impotriva lui Potter si Weasley. Aceasta vraja de Obliviate nu a facut-o sa uite toate vrajile. Acum am un aliat care imi va spune toate slabiciunile lui Potter.

Autor Pov

Hermione se trezeste incet si incepe sa se tina de cap. Avea o durere enorma de cap dupa toate cele intamplate. Insa in acel moment singurul lucru pe care si-l dorea sa faca era sa stea cu Voldemort, stapanul ei, deoarece ii era foarte devotata lui.

Hermione Pov

Auch, ce ma doare capul! Nu imi aduc aminte cum am ajuns aici, cine sunt defapt, insa stiu un lucru, Voldemort este stapanul meu. Ma uit in incaperea intunecata si il vad. Imaginea lui imi era intiparita in minte foarte clar. A venit catre mine si a inceput sa vorbeasca intr-o limba pe care eu nu o stiam insa o intelegeam. Mi-a spus ca trebuie sa ii fiu o supusa loiala si sa nu il tradez niciodata. Normal ca i-am spus ca asa voi fi pentru ca el este  pentru mine mai presus de orice.

-Draga fata, acum este momentul cand te vom prezenta intregului grup! a spus increzator Lordul meu.

-Da stapane, iar eu te voi sluji cat timp voi trai. 

-Iti spun eu draga ca vei trai mai mult decat toti. Tu esti ceva special pentru mine acum. spune si ma ia in brate.

In acel moment m-am simit completa ca si cum as fi avut nevoie de el ca sa traiesc. Am iesit din acea incapere intunecata si am ajuns in Sala Mare de care mi-a povestit Voldemort ca este sala unde se poarta discutiile cu Devoratorii Mortii. Stai, de unde auzisem eu de Devoratori? Imi parea asa cunoscut numele. M-a prezentat:

-Dragilor, ea este Hermione Granger, o fata foarte importanta de care trebuie sa aveti mare grija, chiar trebuie sa o protejati cu viata voastra. O sa o las insa in grija lui Draco Malfoy deoarece acesta stie multe despre ea. Acum sa avem festinul! Ingenunchiati in fata Lordului vostru!

In acel moment toti au ingenunchiat. Asa am facut si eu. Apoi a inceput sa spuna inca ceva:

-Dar inainte sa inceapa festinul, o voi lasa pe Hermione sa vorbeasca! spune acesta indreptandu-si privirea spre mine.

-Buna seara! Ma numesc Hermione Granger si sunt noua supusa a Lordului Intunecat. 

-Bine, acum poate sa  inceapa festinul! spune fericit Voldemort.

Intre timp la Hogwarts...

Harry Pov

Cand am ajuns la tufis am sarit in el insa nu am ajuns nicaieri. Portalul creat a fost inchis ceea ce inseamna ca Hermione si Draco sunt prinsi acolo si nu ii putem salva. Ideea de a nu  o mai recupera pe Hermione nu m-a lasat sa dorm in acea noapte. Nici in celelalte nopti nu m-a lasat sa dorm deloc. Hermione si Draco erau disparuti de 6 zile deja. Incepusem sa o iau razna rau de tot. Oare ce s-a intamplat? In ultimul timp nici nu am avut viziuni de la Voldemort iar asta ma facea sa nu mai am o alta problema pe cap. 

Am cercetat toate cartile posibile insa nu am gasit nimic care sa ma ajute. Daca ar fi fost Hermione ar fi gasit totul asa de repede...

Hermione Pov

Ultimele 6 zile au fost asa de perfecte... Eu stiam despre Voldemort ca este un mostru insa m-am inselat amarnic. Este un suflet mai bun decat al oricarui altuia. Si acel Harry Potter si Ron Weasley sunt niste idioti care cred ca il pot invinge pe puternicul Lord Voldemort.

In timp ce stateam sa ma odihnesc mangaind-o pe Naghini, sarpele lui Voldemort, a intrat Draco pe usa: 

-Ai nevoie de ceva draga? a spus calm Draco.

-Da, chiar am. Vreau sa vorbesc mai multe cu tine. zic eu destul de increzatoare.

-Ce anume? intreaba el.

-Pai voiam in primul rand sa iti spun ca te plac...

-Si eu, insa Lordul nu ma va lasa sa fiu cu cineva ca tine. Esti prea speciala. spune acesta destul de rusinat. 

-Ce am eu asa de special? intreb super curioasa.

-Pai tu esti...

Va place acest capitol? Povestea devine din ce in ce mai interesanta dupa parerea mea. Lasati un vot si un comm cu "next" ca sa stiu ca va place. Cand se vor strange mai multi fani voi face o tombola si cel/cea care va castiga va fi etichetat in urmatorul capitol de dupa tombola! Ca sa intrati in tombola trebuie sa fi dat vot si comm la toate capitolele de pana atunci!  Spuneti si prietenilor sa citeasca cartea! M-ar ajuta mult! Bye :* :* 

Dramione (o poveste a seriei Harry Potter)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum