Eu sunt... unul dintre Oamenii Luminii. Sunt intr-o misiune speciala. Atunci cand "mi-a fost stearsă memoria" eu aveam un scut care m-a protejat de orice vrajă.
Misiunea mea era de a-i salva pe Harry, Ron si Hermione. Acum, după toate cele întâmplate, trebuia sa le spun cine sunt cu adevarat.
Hermione statea in bratele mele fara sa spuna nimic. Mă admira... Era ca intr-o transă. Imi era dor de acea expresie a ei. Odata cu timpul nu am mai vazut-o zâmbind deloc...
Hermione Pov
Eram in bratele lui Draco. Ultimul lucru pe care mi-l amintesc este ca ma dusesem in Sala Mare ca sa imi revăd colegii. Acum vad ca toate sala este distrusa iar eu nu imi aduc aminte de nimic din ceea ce s-a intamplat. Il priveam pe Draco. De cat timp nu am mai facut asta... Simțeam că viața mea o luase cu totul razna. Nu mai eram eu, eram o fata noua care, stai... Imi aduc aminte...
-Hermione, draga ce faci? De cat timp nu te-am mai vazut! spune mama.
-Fata mea, ce dor imi era de tine... spune tata.
-Mama, tata, eu nu mai stiu cine sunt... spun eu trista.
-Tu esti o fata deșteaptă, curajoasa si mereu ne-ai facut mandrii! Doar esti parte din camera Griffindor!spune mama.
-Dar eu sunt un Horkruks! Sunt printre cele mai rele chestii!
Imi adusesem aminte de faptul ca eram un Horkruks, ca prietenii mei erau Harry, Ron, Draco... Imi amintisem de orele pe care le petreceam la biblioteca... Ohh da, si primul meu sarut cu Draco... Atunci eram in limita normalitatii...
Parintii mei imi adusesera aminte tot ceea ce voiam sa aflu... faptul ca eu eram o fata buna ci nu una rea. Aveam de gand sa imi schimb toata atitudinea si aveam de gand sa scap de Voldemort odata pentru totdeauna. Dar aveam nevoie si de Draco... In ultimul timp eu m-am schimbat mult insa el nu. Ceva trebuie sa se fi intamplat cu el...
Draco Pov
Ea statea si visa cu ochii deschisi de mai bine de jumatate de ora. Am tinut-o la mine in brate fara sa fi facut vreo miscare. Se simțea așa de bine in brațele mele. Nu o puteam trezi...
Am luat-o și am dus-o in camera slytherin. Am pus-o pe patul meu și m-am așezat lângă ea. Era așa de frumoasă dar și rănită. Fiind un Om al Luminii, aveam o putere de vindecare mai puternică decât oricare alt om din aceasta școală. Nici Harry nu a vindecat-o destul, încât după ceva timp rana ei s-a redeschis.
Am stat și am vindecat-o timp de jumătate de oră. Apoi m-am apropiat și am sarutat-o. Aceasta s-a trezit și mi-a răspuns la sarut surprinsă.
Hermione Pov
A trecut ceva timp de când eram aici. Era o încăpere așa de frumoasă. Era plin de flori in multe ghivece. Camera era de un roz pal. În camera apare Draco. Avea un costum negru pe el. Avea niste ochi așa de frumoși. A venit lângă mine și m-a sarutat și i-am raspuns la sărut. Apoi văd că intr-un colț al camerei apare un copil, era copilul meu și al lui Draco. Era așa de frumos. Aveam și o pisică. Totul era perfect...
Apoi el a venit din nou să mă sărute și când am răspuns la sarut m-am trezit pe patul lui Draco in camera Slytherin.
El era foarte fericit să mă vadă în sfârșit trează. Parcă am fost adormita zile întregi. Cred că era foarte speriat.
Autor Pov
Draco a îmbrățișat-o pe draga lui iubita. Urma să îi spună adevărul: faptul că era un Om al Luminii. S-a ridicat și a început să îi povestească despre tot ceea ce s-a întâmplat, cum a ajuns așa și de ce a trebuit sa minta și să se comporte că un om așa de rău la început.
Draco Pov
Urmam sa ii spun despre cine este cu adevărat Draco Malfoy, nu un maniac ci un om bun care a protejat-o in tot timpul asta. Pai am și început:
-Hermione, am ceva foarte important sa îți spun. spun eu foarte serios.
-Ce este dragule? spune ea destul de îngrijorată.
-Pai, tu nu ai știut până acum cine sunt eu cu adevărat. Eu nu sunt un Horkruks, nu sunt malefic și nu sunt de partea lui Voldemort. Sunt împotriva tuturor acestor lucruri. Eu sunt un Om al Luminii. spun încercând să mă mențin calm.
-Ce?! Nu ești un Horkruks? Esti un Om al Luminii? Ce este ala? spune ea nervoasa și confuză.
-Pai, sunt unul din cei care sunt meniti sa va protejeze pe tine, Harry și Ron. Eu sunt unul dintre acești oameni. Când a fost faza cu tufișul, eu m-am dus sa verific ce se întâmplase acolo ca sa nu pățești ceva. Oricum, acum că ești un Horkruks, eu am dat gres misiunii mele de a te proteja. Asta înseamnă că atunci când mă vor găsi, mă vor duce la Azkaban(cea mai oribila închisoare existenta) și oasele îmi vor putrezi acolo. Trebuia să te protejez și nu am reușit. Îmi pare rău...
-Draco... Nu îmi imaginam că ai fi putut trece prin atâtea probleme... Oricum tu nu vei ajunge la Azkaban nicicum. Aceasta problema va fi rezolvată în final iar noi vom fi fericiți. spune ea optimistă.
-Da... Sper că așa sa fie... Și da chiar nu vrei să știi cum a fost să trebuiască să fiu și rău și bun în același timp! A fost groaznic pentru mine.
-Stiu ce spui. Pentru mine a fost foarte greu din cauza că îmi doream sa fiu buna cat eram cu Voldemort insa eram controlata de el. Ce vom face acum Draco? ma întreabă ea.
-Vom merge la liderul meu. Vom sta acolo câteva zile.
-Cine este liderul tau? întreabă ea foarte curioasa.
-Pai este...
Pai fetelor, a sosit tombola:
Participantele sunt:
-@alleDrew0602
-@hpMyheart18
-@smokinpanda
-@DatYandereLoli
-@OanaOana989
Si in tombola ati picat in felul urmator:Locul 5: alleDrew0602(poza cu casele slytherin, griffindor, hufflepuff si ravenclaw)
Locul 4: DatYandereLoli( o poza misto cu seria Harry Potter)
Locul 3: hpMyheart18( o poza cu personajul preferat din Harry Potter)
Locul 2: smokinpanda(o poza cu Draco Malfoy foarte draguta)
Locul 1: OanaOana989( o poza cu seria Harry Potter la final)
Felicitări tuturor! Toate veti primi cate ceva de la mine. Uitati-va in paranteze. Pentru a primi aceste poze va trebui să imi dati cerere de prietenie pe Facebook. Despre asta vorbim in privat.
Sper că va place si capitolul. Pe data viitoare. Bye! 😘😘
CITEȘTI
Dramione (o poveste a seriei Harry Potter)
Fiksi PenggemarDupă atâta timp în care cei doi au fost loviți de ideea de a nu fii împreună, aceștia reușesc în sfârșit să găsească o modalitate prin care să își exprime sentimentele fara frica cu ajutorul... Aceasta este o carte cu multa aventură si nu este legat...