-Hermione, ti-am spus că sunt un Om al Luminii nu-i asa? Chiar sunt însă ceva mi s-a intamplat acum cativa ani iar eu am devenit un...demon. ii spun eu si ii privesc șocul feței.
-Cum?! Un demon?! Am învățat la clasa ca oamenii nu pot deveni in timpul vietii demoni. Ce s-a intamplat acum cativa ani Draco?
-Păi acum 4 ani eram intr-o misiune impreuna cu Clara si restul grupului pe muntele Molten. Acolo trebuia sa învingem un demon foarte puternic care era foarte priceput in domeniul lavei. Atunci Clara ne-a dat comanda sa iesim in atac si asa am si facut. In timp ce ne luptam cu sclavii demonului, Galnar(demonul) m-a luat pe sus si a inceput sa imi arda corpul. Aveam o armura insa in timp ce ma luptam cu sclavii mi s-a rupt armura de pe mana. Mana mi-a ars iar eu am ramas inconstient dupa lupta timp de o saptamana. In acea perioada Arthemisa, prietena mea, avea grija de mine la fel cum nimeni nu o facea. Arthemisa are o putere care vindeca oameni si, uneori, ii aduce la viata pe cei morti. Oricum, dupa acea saptamana eu m-am trezit si ma asteptam ca mana sa imi fie taiata insa am avut noroc. Toata mana era in regula in afara de cicatricea ramasa. Dupa doua saptamani acea cicatrice a inceput sa straluceasca. Toata lumea se uita la mine si in mintea lor era numai frica. Atunci ochii mi-au devenit rosii iar eu am simtit ca am foarte multa putere deodata. Apoi din mana am inceput sa scot foc iar toata lumea a inceput sa fuga mai putin Clara si Arthemisa. Clara s-a apropiat de mine si mi-a zis:"Draco, esti un demon". Atunci am ramas socat. Credeam ca visez dar se pare ca nu era deloc asa. Devenisem un demon.
-Wow... Draco... Eu credeam ca ai fost mereu acel baiat sensibil care doar se credea mai presus de toti. Se pare ca m-am înselat amarnic in privinta ta... Acum inteleg de ce acum câteva zile cand muream de frig tu mi-ai spus "vino ca o sa te incalzesc". Asa ai si facut... Sa stii ca desi par socata acum, am sa ma obisnuiesc cu ideea. Eu te iubesc si nu te-as lasa doar pentru ca esti un demon.
-Mersi Hermione, ma asteptam sa fugi din fata mea extraordinar de repede. Stiu ca eram un băiat sensibil si credeam ca tu pentru asta ma placi tu, nu pentru un monstru.
A trecut ceva timp de atunci...
Acum nu mai este vorba de ei... acum este razboi...
Hermione era inconstientă pe o targa. Avea arsuri de gradul 1. Draco era langa în stare de șoc. Cum se putea ajunge la asa ceva? Cum a putut face asta? Era numai vina lui...
Acum câteva ore...
Draco Pov
Aveam de gand sa il învingem pe Voldemort. Cu o lună in urmă am fost la Hogwarts planuind impreuna cu Harry planul de a-l învinge pe Voldemort. Înainte de a face asta insa a trebuit să ne asigurăm că Hermoine nu mai era un Horkruks.
La Hogwarts...
Ne-am furișat de la sediul lui Voldemort si am mers la Hogwarts. Acolo ne-am intalnit cu Harry și ... Ron?! Era bine? Nu îmi venea să cred.
Hermione Pov
Eram la Hogwarts. Urma sa il învingem pe Voldemort cât mai curand. Îmi doream foarte mult sa fac asta insa era destul de greu de îndeplinit sarcina asta caci eram un Horkruks. Am venit aici crezând că vom gasi răspunsul la întrebarea cea grea... oare voi mai fi eu? Sau toata viata mea voi fi un Horkruks?
Ajunsi acolo l-am văzut pe Ron?! Wow, era în viața! Nu îmi vine să cred...
Atât de fericită eram. M-am dus la el și l-am îmbrățișat. El m-a strâns tare in brațe și mi-a șoptit la ureche:
-Hermione am încredere în tine. Te pot ajuta sa scapi de aceasta povara. Vino cu mine.
In acel moment am mers după el într-o camera întunecată. Acolo, pe o masă de marmură se află o carte mare și groasa denumită "Bolile fatale".
-Ron, ce e cu cartea asta?
-Este cartea care îți va salva viața. Pune mâna pe ea.
Și așa am făcut. Dintr-odată a strălucit și s-a deschis la pagina 450. Acolo se afla capitolul "Voldemort".
De-alungul anilor Voldemort a creat mai multe boli fatale cu care a reușit sa omoare zeci de oameni. A creat monștrii și a distrus viețile multor ființe nevinovate...
După ce am răsfoit câteva pagini, am ajuns la subcapitolul "Horkruks-uri".
In acele pagini se vorbea despre Nagini, șarpele devotat al lui Voldemort, care era cel mai puternic Horkruks al său.
Deodată, a început să ardă pagina. In locul acelea s-a reconstruit o alta pagina pe care scria... Numele meu?! Asta nu poate fi adevărat...Nu îmi vine să cred. Acum sunt in documentele oficiale ale lui Voldemort. Oare voi mai scapa de acest blestem? As vrea sa pot...
Hey! Scuze pentru o pauza așa lunga. Că tot a început vacanța voi posta mai des. Have a good day!
❤❤❤
CITEȘTI
Dramione (o poveste a seriei Harry Potter)
FanfictionDupă atâta timp în care cei doi au fost loviți de ideea de a nu fii împreună, aceștia reușesc în sfârșit să găsească o modalitate prin care să își exprime sentimentele fara frica cu ajutorul... Aceasta este o carte cu multa aventură si nu este legat...