-Pai tu esti...un Horkruks! spune acesta destul de timid. Sa stii ca nu ar fi trebuit sa iti spun asta. Daca ar afla Lordul ca ti-am spus as intra intr-o mare belea...
-Nu este nicio problema. Trebuia sa stiu asta. Dar apropo, ce este un Horkruks? întreb eu foarte curioasa.
-Pai este o parte din sufletul lui Voldemort, iar daca el moare poate învia cu ajutorul sau.
-Asta explica faptul ca eu sunt asa de atasata de el. Cand m-a luat in brate am simtit ca sunt in sfarsit completa.
-Asa este. Faza e ca tu esti cel mai mare Horkruks pe care l-a avut el vreodata. Si eu la randul meu sunt un Horkruks, Hermione... spune Draco.
-Asta inseamna ca ne potrivim mult mai mult decat ne asteptam. spun eu destul de vesela.
-Adevarul este ca impreuna putem conduce lumea! spune malefic Draco.
-Da, ai dreptate! Putem sa ii distrugem pe Potter si prietenii lui pentru totdeauna! spun la fel de malefic ca si el.
Acum simteam cum puterea imi trecea prin vene si cum eram asupra tuturor. Stiam mai multe vraji ca niciodata, aveam o lume noua pe care in curand, cu ajutorul marelui nostru stapan, o putem conduce...
Apoi i-am zis lui Draco:
-Draco, eu pe tine te iubesc si nu voi lasa pe nimeni sa stea impotriva noastra.
Iar apoi l-am sarutat. Acesta mi-a raspuns la sarut ceea ce m-a facut asa de fericita.
La Hogwarts... Dupa ceva timp...
Ron Pov
Au trecut deja saptamani si nu s-a mai auzit ceva de ei... Nu am gasit nimic cu care sa ii salvam pe cei doi. Imi era asa de dor de Hermione incat tot timpul ma gandeam la ea si nu dormeam. Oare e moarta? Nu, nu, nu, nu are cum sa fie moarta... Vreau sa o gasesc si sa ii spun cat de mult o iubesc si de cat de natang am fost sa nu imi exprim sentimetele fata de ea...
Harry intra in camera destul de optimist:
-Ron, cred ca am gasit o solutie! spune el entuziasmat.
-Spune ca nu mai am rabdare! spun eu entuziasmat.
-Pai am gasit intr-o carte din Biblioteca Interzisa despre "Lumile paralele si portaluri spre lumi noi" o vraja care poate reface un portal inchis de maximum o luna. Ohh stai, astazi se implineste o luna! Trebuie sa ne miscam repede! Ron, hai afara! Repede, trebuie sa o gasim pe doamna Mcgonagall! spune Harry.
Autor Pov
Ajunsi la doamna profesoara...
-Doamna Mcgonagall, am gasit o vraja insa nu stim cum sa o utilizam! spune Harry.
-Dragilor, am o veste inainte destul de rea de spus in legatura cu Hermione si Draco. spune ea destul de abatuta.
-Ce este doamna? spune Ron foarte disperat.
-Harry, ai vazut ca in ultimul timp Voldemort nu te-a mai afectat deloc asa-i? spune profesoara.
-Da, dar asta credeam ca e ceva de bine... spune destul de confuz Harry. Doamna spuneti-mi ca nu i-a omorat!
-Pai, Voldemort i-a rapit pe cei doi si i-a transformat... Nu ii putam readuce la loc din pacate...
-Ce? In ce i-a transformat doamna? intreaba Ron disperat.
-Stiati copii ca Voldemort si-a creeat mai multe Horkruks-uri pentru a se mentine in viata... pai acum Hermione si Draco sunt doua Horkruks-uri ale lui... spune ea aproape plangand. Pe deasupra, le-a fost aplicata vraja Obliviate cum nu a mai fost niciodata pana acum. Le-a luat amintirile frumoase si le-a inlocuit cu altele incat acestia sa poata trai mult mai usor cu el si sa suporte atunci cand vad ca cineva este torturat sau omorat. Acum sunt ca niste robotei care il iubesc pe el si ne urasc pe noi.
-NU! Nu se poate! incepe sa planga Harry. Nu pot fi salvati?
-Ma tem ca nu Harry. Imi pare sincer rau...
-Dar doamna, pentru al distruge pe Voldemort trebuie sa ii omoram toate Horkruks-urile nu-i asa? spune Ron cu ochii in lacrimi.
-Ma tem ca da Ron. Oricum, misiunea voastra ar trebui sa continue deoarece trebuie sa il omoriti pe Stiti-voi-cine. Nu putem abandona misiunea pentru ca cei doi sunt Horkruks-uri.
Harry Pov
Eram devastat. Cum puteam sa imi omor cea mai buna prietena pentru al invinge pe Voldemort? Nu aveam de gand sa fac asa ceva. Trebuie sa lupt ca sa gasesc o varianta prin care sa ii pot schimba la loc... Sper sa o pot gasi cat mai curand posibil caci timpul trece... Oare daca voi folosi acea vraja cu portalul, voi putea ajunge la Voldemort? Insa daca am sa fac asta, am sa ma duc ca intr-o capcana de soareci, un loc de unde nu poti scapa in cazul meu viu. Va trebui sa ma pregatesc pentru lupta cu Voldemort...
Hermione Pov
Ii puteam auzi gandurile lui Potter. El isi dorea sa ma salveze pe mine? De ce? Sunt doar dusmanul lui numarul 1. Nu ar trebui sa se puna cu mine si iubitul meu Draco! Ar trebui sa aiba respect fata de Lordul nostru. Ar trebui sa i se supuna. El nu stie puterea pe care o detine el. In timp ce stateam la geam si ma gandeam, a aparut langa mine cineva. Am ramas nemiscata cand i-am intalnit privirea. Era...
Hei! Sper ca v-a placut acest capitol! Dati un vot si comm cu next ca sa stiu ca vreti sa continui aceasta poveste! Nu uitati de tombola! Detaliile sunt in capitolele anterioare! Daca nu este cel putin un comm cu next nu cred ca o sa mai postez! Zi buna! Bye!
CITEȘTI
Dramione (o poveste a seriei Harry Potter)
FanfictionDupă atâta timp în care cei doi au fost loviți de ideea de a nu fii împreună, aceștia reușesc în sfârșit să găsească o modalitate prin care să își exprime sentimentele fara frica cu ajutorul... Aceasta este o carte cu multa aventură si nu este legat...