Capitolul 10

138 9 7
                                    

  -Cine este liderul tau? întreabă ea foarte curioasa.

-Pai este... Clara Blackburn. Este cea mai puternica din aceasta organizatie. Nimeni nu stie de noi... Suntem mereu din acoperire.

-Păi dacă ma vei duce acolo nu te vor duce in Azkaban? zice ea destul de confuză.

-Cu putin noroc, o pot convinge ca s-a intamplat altfel totul. Eu sunt singurul om care a putut sa o pacaleasca vreodata. Faza este ca in aceasta organizatie toți avem puteri in afara de vrăjitorie. Eu de exemplu am puterea mintii. Ma pot juca cu mințile oamenilor însă cu a ta nu. Asta m-a surprins întotdeauna la tine, faptul ca esti diferita de cat ceilalti. Se poate ca si tu sa ai o putere. Niciun om nu rezista la presiunea creata de mine asupra mintii lui. Totusi hai sa incercam metoda Occlumency pe tine. Fi pregatita sa rezisti la o durere imensa. Legilimens!

Hermione Pov

Avea de gand sa imi intre in minte. Odata ce făcea asta ar fi stiut orice secret al meu. Am de gand sa rezist. Nu voi renunta asa usor.

Legilimens! Se aude in toata camera iar acesta imi pătrunde în gânduri. Primul gand pe care il observ este acela cand vad acea camera roz. Însă am observat ca el nu poate trece ca sa vada mai departe in acea memorie a mea. In acel moment se retrage si cade jos lesinand. Mă duc langa el si ii dau niste palme ca sa se trezească. Acesta isi deschide ochii si ma priveste. Vad ca vrea sa imi spună ceva si incepe a o spune in soapta:

-Hermione, mintea ta nu poate fi pătrunsa in niciun fel... Ai un scut care te protejează de acest lucru... Oricum ca sa stai linistită, eu sunt doar amețit, tu nu mi-ai facut nimic... spune Draco.

-Ok... Însă te rog nu mai face chestii de genul... Iti faci rău singur... spun eu destul de speriata.

-Faza e că va trebui să te supraveghez. Ai o putere pe care niciun vrajitor nu o are. Ohh stai ba da... A avut-o Tom Riddle. Doar stii ca Tom Riddle a fost Voldemort inainte de transformare...

-Cum?! Am puterea ca a lui?! Nu, nu, nu, asta nu poate fi posibil! Inseamna ca am luat puterea de la el? spune eu îngrijorată.

-Hermione calmeaza-te. Nu ai luat puterea de la el, însă aceasta putere comună va face compatibili si aveti nevoie de celalalt pentru a va simti completi. Asta este datorata si faptului ca esti si un Horkruks. imi spune el încercând să ma calmeze.

Draco Pov

După câteva ore...

Căutând prin biblioteca in sectiunea Interzisă, am gasit o carte despre Horkruks-uri. Se numea "Horkruks-urile". Se pare ca a fost scrisa de catre Mandaler Vistant, care a fost un prieten bun de-al lui Voldemort. In aceasta carte se afla toate lucrurile posibile despre orice fel de Horkruks, cum sa faci unul, cum sa il distrugi, cum sa il inlaturi din obiect sau ființă etc. Aveam de gand sa o citesc pe toata si sa merg la Hermione sa ii
povestestesc tot.

Acum am luat doar cartea si m-am intors in dormitor unde am gasit-o pe Hermione dormind ca un pui de găină. M-am dus si am pupat-o pe frunte iar apoi m-am pus la masa ca sa citesc. Aveam de gand sa termin de citit cartea inainte de a se trezi însă nu am avut noroc. M-am trezit cu ea punandu-mi mana pe spate. M-am intors si am sarutat-o si mi-a răspuns la sarut. Am închis cartea si am condus-o pe Hermione spre pat. De cat timp imi doream sa dorm cu ea...

Ne-am pus in pat după ce ne-am îmbrăcat în pijamale. In putin timp ea a adormit în bratele mele în timp ce eu o protejam cu o vrajă de oricine ar fi rău si ar vrea sa intre in contact cu ea.

După ce am terminat, am reusit sa ma pun sa dorm. Am adormit cu gandul la Hermione si la ceea ce urma să se întâmple în zilele următoare...

A doua zi de dimineata...

Hermione Pov

Tocmai m-am trezit. A fost o noapte lunga si plina de coșmaruri însă am trecut peste. M-am uitat in jur iar Draco nu era. Acea carte pe care o citea cand i-am pus mana pe spate a dispărut. Dormitorul băieților Slytherin era gol de zilele trecute. Probabil Draco le-a spus sa nu mai vina aici asa ca l-au ascultat.

Oricum, ma indrept spre baie si ma trezesc ca e încuiată. Sigur era Draco acolo.

-Hei! Draco? Esti acolo? întreb eu.

-Hei! Neata! Ce faci? Ai dormit bine? *zdrang!*

-Ce se aude acolo dragule? zic eu curioasa.

- Nimic! spune el si iese repede din baie. Gata acum poti sa te duci!

Intru in baie si caut cartea. Nu o gasesc asa ca ma folosesc de o vrajă pentru a o gasi.

-Accio cartea lui Draco!

Si in mana mea apare cartea pe care o ascundea Draco. I-am citit titlul: "Horkruks-urile". Ramasesem socata. Era prima data cand vedeam o carte despre Horkruks-uri. Era atat de veche...

Apoi aud o voce din afara baii:

-Hermione, haide! Trebuie sa mergem la masa! spune acesta.

-Stai putin! spun si pun cartea la loc.

Imi fac rutina zilnică de data asta cu o vrajă si apoi ies din baie. Mergem in Sala Mare, cea pe care am distrus-o dar care acum este ca noua!

Oricum, ne-am asezat la masa dar un lucru a fost foarte ciudat, Draco s-a asezat la masa Griffindor. Toți se uitau super ciudat la el, chiar vrând să il gonească. El vine si imi spune la ureche:

-Hermione, dute si vorbeste cu Ron caci el ti-a salvat viața folosindu-si patronusul.

-Da? Daca este adevarat ceea ce spui am sa ma duc sa vorbesc cu el.

Ma indrept spre locul unde se afla Ron. Il vad mancand cu pofta. Cand sa ii spun "buna" acesta se îneacă iar eu ii sar in ajutor. El a lesinat si a cazut pe jos. Am început să strig după ajutor. Ceva ciudat s-a intamplat, pe mana i-a apărut un semn. Acel semn a început sa formeze un scris:

"Este prea tarziu! Am sa vin sa imi revendic premiul! Dar de data asta voi distruge tot ceea ce imi sta in cale!"

Toți eram socati. Voldemort avea de gand sa isi faca aparitia curand. Madam Pomfrey a venit repede la Ron. Apoi ne-a dat vestile:

-Copii, ma tem ca Ron este intr-o stare foarte proasta. Cred ca ii vor lua luni sa isi revina...

-Cum?! Nu se poate! Trebuie sa ii puteti face ceva! Dar mai exact ce are?

-Păi ma tem ca...

Acesta este un capitol dedicat lui @OanaOanao989 care a castigat tombola! Vor mai fi facute tombole in viitor!

Sper v-a placut capitolul! După cum vedeti eu postez seara! Cand incepe scoala o sa imi fac un program de postat! Dati vot si comm cu next pentru mai multe capitole! Pana data viitoare bye! 😘😘

Dramione (o poveste a seriei Harry Potter)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum