" agak agak minggu depan dan boleh langsungkan perkahwinan mereka ni kan jah " kata ibu . ibu adalah ibu kepada amsyar . amsyar menyuruhku membiasakan diri memanggil ibu agak lebih selesa . " boleh dah tu tin , aku pun tak sabar tgok budak budak tu naik pelamin . hahaha aku pulak yang seronok " kata mama . " kalau cmtu semua okay , kita tetapkan tarikh ni " ujar ibu lagi .
tibalah masa untuk dua pasangan mempelai ini disatukan .
" aku terima nikah za .... binti .... dengan mas kahwin .... tunai " " sah ? " " sah 😊 " akhirnya dengan sekali lafaz dua pasangan ini kini menjadi suami isteri . keadaan cuaca yang cerah dan angin sepoi sepoi bahasa menunjukkan bukti pernikahan antara dua insan ini . selepas diakad nikah , kami meneruskan majlis dengan perkahwinan bagi pihak perempuan . majlis itu disambut dengan ceria dan meriah sekali . " tahniah za & amsyar " " congrats za & amsyar . i hope korang dua till jannah " " babyyy zaa , congrats wehh akhirnya amsyar jadi milik kau " " congrats weh , akhirnya orng yang kau sayang jadi milik kau . " dan pelbagai lagi ." u , mlm ni i tidur bawah eh " ujarku . " eh eh knp nak tidur bawah pulak , katil dah ade , tidur atas katil jelaa " ujar amsyar . " tu kan katil u , i tanak kotorkan " jawabku . amsyar mula mendekati dengan perlahan lahan dia berbisik . " kalau u tidur kat sini dia takkan jadi kotor tapi akan lagi bersih " aku cuba menolak amsyar . " jap jap kenapa makin bersih pulak ? " tanyeku pelik . " yela sebab wangi - wangian u tu nnti melekat kat katil tu buat katil bersih " ujar amsyar . " eii u ni pelik pelik laa , dah i nak kuar jap " aku terus bergegas ke pintu dan terus memegang tombol pintu , tetapi tanganku ditarik oleh amsyar . " u nak gi mana ha sayang , tonight kan malam kita . jangan laa lari " amsyar mula menarik tubuhku mendekatinya , rase agak takut dan gelisah juga . ' eii mamat ni dah kena sampuk pe duhh . muka dah lain mcm ni . tolonggg ' aku cuba menepis " u nnti nnti jela , u tidur dulu nnti i tidur ok . i nak keluar jap " ujarku dengan perasaan takut . aku cuba untuk melarikan diri tapi tidak berjaya kerana tangan lelaki terlalu kuat menggengam tanganku . " takde takde tonight u takleh gi mane mane , tonight u sepenuhnya milik i HAHAHAHAH " amsyar tertawa besar sambil menarik terus ke katil dan menutup lampu .
YOU ARE READING
Dia saya punya
Aléatoiredemi mendapatkan jejaka idaman , sekumpulan gadis ini bertungkus lumus untuk memikat hati jejaka ini . za , izz , aina , fara & sya adalah kawan baik sejak sek rendah lagi sehingga ke sek menengah masih sek yang sama . apabila muncul seorang jejaka...