8:00 am menunjukkan bermulanya kelas untuk hari ini . za , izz , sya , aina & fara bekerjasama membersihkan kelas . sementara yang lain menyiapkan kerja sekolah dan bermain - main . " wei memboi , arini ade tk cg yg tak dtng ?" tanyeku kepada kelas. " tade za , semua cg dtng "jawab mai . Maisara atau nama singkatan mai ialah ketua tingkatan untuk tingkatan 3 curas. "aduh baru ingat nak rehat huhuh" ujar diriku sambil memuncungkan bibir. " kau ni za , pt3 nak dekat rehat ape benda" ujar izz . yeaa , izz pantang kalau kawan kawan nya mengeluh tentang pelajaran . izz ni juga seorang yang rajin dan dia adalah murid cemerlang dalam sekolah .
"Bangunn , assalamualaikum cikgu dina" jerit mai yang tiba tiba hingga memeranjatkan kami semua. " okay class , sekarang cg nk kenalkan dengar pelajar baru."ujar cikgu kepada kelas . 'aduhh budak mana yg sesat nk masuk kelas kiteorng ni' mengeluh aku didalam hati . sememangnya aku tidak suka pelajar baru masuk ke kelas kami disebabkan agak ramai. tapi apekan daya terima sajalah . " kenalkan diri awak yea" ujar cg kepada pelajar baru itu. aku dan kawan kawan baik tergamam apabila melihat pelajar baru itu . " weii , hensem syiall mamat ni 😍 " bisikku kepada mereka. " hai saya muhammad amsyar bin muhammad arif , dulu saya sekolah di damansara . saya pindah kat sini sebab ayah saya yang suruh . jadi korang semua tak kesahkan kalau saya pindah sini ? " kata pelajar baru itu . yeaa , nama dia Amsyar , dia seorang pelajar yang hensem pernah aku lihat . memang laa ade yang hensem lagi tapi dia lain dari lain . " okay amsyar , awak boleh duduk disebelah amir" kata cikgu dina kepada amsyar . amsyar terus ke tempat duduknya yang berhadapan dengan kami sekumpulan . agak pelik sedikit apabila dapat pelajar baru yg hensem sebegitu.
YOU ARE READING
Dia saya punya
Randomdemi mendapatkan jejaka idaman , sekumpulan gadis ini bertungkus lumus untuk memikat hati jejaka ini . za , izz , aina , fara & sya adalah kawan baik sejak sek rendah lagi sehingga ke sek menengah masih sek yang sama . apabila muncul seorang jejaka...