Takže já jsem Ami (Amálie). Je mi 15 let a chodím do prváku na střední školu. Moje nejlepší kamarádka je Kajuše (Karolína). Obě jsme blondýny a tak nám říkají třídní dvojčata. Jsem nezadaná a ani nikoho nechci. Ráda kreslím a tancuju. Pak mám ráda ještě jednorožce.
Kajuše je jak už jsem říkala moje BFF.Je jí 15 let a je o půl roku mladší než já. Je ze třídy nejmladší, vlastně všude kam příjde tak tam taky a pěkně ji to štve. Je ale o něco vyšší než já. Má ráda pandy. Není ve třídě zrovna nejpopulárnější a já taky. Je takový blázen který se nevydrží nesmát 5 minut. Nikoho nemá, ale má ráda Šimona který je z vyšší třídy.
Šimon je podle mě hnusnej zmetek, který myslí jen na sebe a s ostatními zachází jak s věcmi. Kajuše má však na něj jiný názor. Miluje ho a tak na něm nevidí nic špatného. Je mu 17 a chodí o třídu výš než my. Hraje fotbal. Líbí se mu Jetka, která chodí k nám do třídy. Jeho nejlepší kamarád je Marek. Nemá holku.
Marek je pravý opak Šimona. Je hodný, přátelský, a myslí hlavně na druhé. Také má rád malé děti (není pedofil) a tak si vydělává jejich hlídáním. Nechává se však ovlivňovat Šimonem, tudíž je někdy hnusný v jeho blízkosti na lidi, které Šimon nemá rád. Je mu 16 a chodí do stejné třídy s Šimonem. Nemá holku. Hraje basketbal.
Jetka (Alžběta) chodí s námi do třídy, bohužel. Kamarádí se s Šimonem. Je u kluků nejoblíbenější z holek ze školy. Holky ji však úplně nenávidí. Říkáme jí Jetka, protože je jako bJETKA. Chodila s námi i na základní školu. Hraje voleyball. Tvrdí že má kluka v Dánsku, ale my ji to nevěříme.
Marika. Bestie č. 2. Nejlepší kamka Jetky. Dohromady si říkají PPP(Populární, Překrásné a Přátelské). Tak jim ale nikdo neříká. Nesnáší všeobecně lidi a říká o sobě jak je nadaná na sporty. Což není. Loni si zlomila ruku protože zakopla o míč. Velká šikulka. Mimochodem chodila s náma na základku. Má kluka Sebastiana, kterému je 23. Jí je 16.
To je prozatím všechno. Teď se vrhneme na příběh.
ČTEŠ
HATE
Teen FictionJedno slovo. Nenávist. Má nejlepší kamarádka se zamilovala do idiota. Ona ho tak ale nevidí. Pochopí jedna z nich co je zač? Vše se dozvíte v mém průběhu.