Zbytek přestávky jsme se drželi za ruce a povídali si. "Za tři minuty zvoní, musím už jít." řekla jsem mu. "Uvidíme se na obědě zlato." rozloučil se se mnou. Po příchodu do třídy mě holky zavalily několika otázkami typu: Kde si tak dlouho byla? Co jste tam dělali? Jste spolu? Miluje tě? Odpustila jsi mu?.... "Všechno vám řeknu příští přestávku." řekla jsem zrovna když přišla učitelka.
Další přestávku jsem mluvila jenom já a holky poslouchaly. Zbývá nám už pouze jedna hodina od oběda a to biologie. S Dvořákem, takže celkem pohoda.
Šla jsem na oběd a u okénka na výdej jídla už stál Šíma. Přišla jsem k němu zezadu a dala mu ruce na oči. "Kde seš celou dobu? Čekám tu už pět minut." poznal mě hned. "Nechtěl nás pustit ze třídy" odpovím na jeho otázku. "Nevadí šmudlo, půjdem dneska někam? Kluci chtěj jít do parku." řekl mi. "Jo tak pujdem s nima, jde i Marek? Vzala bych s sebou Aminu." navrhnu mu a namísto odpovědi jen kývne.Před školou už stál Šimon s Marek a nějací 3 kluci, které jsem znala jen od vidění. Ami byla celá natěšená na Marka, ale u něj jsem moc nadšení neviděla. Stoupla jsem si vedle Šimona a on nás představil. Kluk s hnědými vlasy je Adam, blonďák je Ondra a černovlasej Teodor. (Média)
Pohled Ami
Ti kluci vypadali celkem fajn, ale veškerou moji pozornost měl Marek. Ten mě pro změnu ignoroval. Nechápu co se děje. Cestou do parku jsem se bavila asi nejvíc s Teem. Povahou je stejný jako Nika, ale má trošičku větší ego. Chvilku jsem se zadívala na Káju a Šimona. Drželi se za ruce a šli sami vpředu. Závidím ji. Najednou se pustili, Kája šla za Markem a Šimon za námi. Přišlo mi to zvláštní ale co, nechtěla jsem se ptát co se stalo.
Po hodině co jsme byli venku za mnou přišel konečně Marek. "Musím s tebou mluvit." řekl a odtáhl mě stranou. "Co se děje? Proč mě dneska tak ignoruješ? Udělala jsem ti snad něco?" vyvalila jsem na něj několik otázek na které jsem ani nečekala odpověď. "Víš....no nic jsi mi neudělala, jsi fakt super a já nechci aby se něco pokazilo. Chtěl bych, aby jsme byli jen přátelé. Mám rád někoho jiného." řekl a celou dobu koukal jinam. Za mě. "Jasně, vždyť to je v pohodě, budeme kamarádi." řekla jsem a otočila se, abych věděla na co se kouká. Byl úplně mimo a já po zjištění na koho kouká celkem taky. Koukal na Káju.Pohled Marka
Když jsem se bavil s Ami, nemohl jsem spustit oči z Káji. Je fakt hezká. Vítr ji foukal do vlasů a ona se smála. Šimon má štěstí. Ami odpověď jsem slyšel, ale nijak jsem ji neodpověděl a šel jsem za Ondřejem.Pohled Káji
Jsem už doma. Strašně jsem si to dneska užila. Prohlížím si fotky, které jsme vyfotili. Nad jednou jsem se musela zastavit. Marek si mě posadil na ramena a oba se tam strašně smějeme. Je to můj nejlepší kamarád.Zazvonil mi mobil. "Ahooj, děje se něco?" řekla jsem po tom co jsem zvedla hovor od Ami. "Jsi spokojená sama se sebou? Dělá ti to radost? Jak si jen mohla, vždyť já ho milovala a ty prostě se necháš?" mluvil z ní alkohol. "Co jsem udělala? Ami jsi opilá, běž si radši lehnout a zítra mi to vysvětlíš, ano?" nechápala jsem situaci. "Nechci s tebou nic mít společnýho ty děvko, natož se s tebou bavit!" řekla a položila to. Rozbrečela jsem se a rozhodla někomu napsat. Chtěla jsem napsat Markovi, ale nebyl online a nechtěla jsem ho otravovat. Napsala jsem tedy Šimonovi.
JÁ: Lásko?
ŠIMON: Děje se něco zlato?
JÁ: No.....Ami mi volala a říkala něco v tom smyslu že jsem ji někoho přebrala nebo co a že jsem děvka... a především byla opilá
ŠIMON: Zlato, to bude v pohodě. Určitě to tak nemyslela a zítra se to vysvětlí :3
JÁ: Jo máš pravdu, jdu si radši lehnout. Dobrooouuu
ŠIMON: Dobrou noc lásko, uvidíme se zítraPak už jsem mu neodpověděla a šla spát, jak jsem řekla.
ČTEŠ
HATE
Teen FictionJedno slovo. Nenávist. Má nejlepší kamarádka se zamilovala do idiota. Ona ho tak ale nevidí. Pochopí jedna z nich co je zač? Vše se dozvíte v mém průběhu.