Odjezd

138 4 2
                                    

Dneska jsme měli budíček o trochu dřív. Šli jsme na snídani a já si dala rohlík s marmeládou. Kajuše teď pro změnu ignorovala Šimona. Snažil se s ní nějak bavit, ale pokaždý odešla nebo dělala, že tam vůbec není.
Už jsme se nasnídaly a jdeme si zabalit věci. Odjíždíme v 11 a je 9. Máme dost času,  ale v deset se už kontrolují pokoje. Naházím všchny věci do kufru a ještě svléknu povlečení. Mobil ještě nachvilku zapojím do nabíječky. Kajuši to trvá o něco dýl a až teď dává do kufru poslední věc. Pomáhám ji s povlečením, ale je pořád nějaká smutná a v tom mě napadla polštářová bitva. "Polštářová bitva!" zařvu na celej pokoj a holky se hned přidaj. Konečně na její tváři vidím po dlouhé době úsměv.

Už je 10 a učitelé kontrolují pokoje. máme všechno v pořádku, jdeme tedy dát kufry před hlavní budovu a pak nás pošlou na hřiště. Bude se ještě něco hrát. Byla to nějaká běhací hra a moc jsem ji nepochopila. Šimon celou dobu koukal na Kajuši. Je mi ho trochu líto. Vlastně si za to může sám a je to kretén. Vůbec mi ho není líto a jsem ráda, že ona ho už nemá ráda, Tedy doufám že nemá. Zasloužila by si lepšího. "Co tady stojíš jak solnej sloup?" řekne někdo. Otočím se a byl to Marek. "Ále, jen jsem se nad něčím zamyslela." odpovím. "A co Kajuše? Zlobí se pořád?" zeptá se. "Ty by jsi se snad nezlobil?" řeknu mu. "No jo, ale Šimon ji má fakt rád a neví co má dělat." řekne a já jen pokrčím rameny.

Autobus už přijel a my nastupujeme. Před náma sedí Marek a Šimon. Vedle nás Honza a Miichal a za náma sedí Anička s Oliv. S klukama se moc nebavíme, ale s olkama celkem dost. Cesta uplynula rychle a už vjíždíme do Prahy. Jsem celkem ráda, že to už končí. Nebavilo by mě pořád něco řešit ohledně Šimona.
Domu jedu s Kajuší. Bohužel jak je zvykem, tak s náma v buse jede i Šimon s Markem. Ani jsme si nevšimly, že vystupovali. "Příští zastávku vystupujem" upozorním zamyšlenou Kajuši. "Jojo" odpoví mi.

Už jsem doma. Rodiče mě přivítali a Tonda je zalezlej v pokoji. K obědu mamka udělala ovocné knedlíky. Musím si ještě udělat úkoly. Zítra jdu zase do školy. Mají přijít ještě dvě nové holky. Byli nemocné, tak jsem zvědavá, jaké budou. Snad né takové pipky jako je Jetka s Marikou.
Úkol máme z chemie a matiiky. Chemie je v pohodě, ale tu matiiku trochu nechápu. Asi po dvouch hodinách to mám hotové a jdu si něco malovat.

HATEKde žijí příběhy. Začni objevovat