Den před odjezdem

224 5 0
                                    

Probudil mě nějaký zvuk. Kouknu se na mobil a zjistím, že jsou 3 ráno. Nemůžu usnout, tak jen ležím. Uvědomím si, že je čtvrtek. Zítra odjíždíme na výjezd a já nemám zabaleno. Po škole mám trénink až do 9, takže nebudu mít čas si zabalit. Začnu tedy teď. Rozsvítim světlo a zasáhne mi do očí. Spadnu z toho na zem, ale jsem v pohodě. Jdu si tedy balit. Vyhrabám malý růžový kufr. Ten by měl stačit. Hodím ho na postel a začnu vyndavat oblečení ze skříně. Dám tam mé oblíbené džínové šortky, černý nátělník, tyrkysovou mikinu, černý legíny a další oblečení. Přihodím i plavky a ručník, má tam být totiž bazén. Dobalim to po tréninku, teď si půjdu ještě lehnout

Budík zapípal. Jsem unavená. V koupelně si opláchnu obličej, abych se probrala. Vyčistím si zuby a na hlavě si udělám drdol. Teď se jdu obléknou. Vezmu si bílý nátělník s černým nápisem never a vínové džíny. "Nasnídám se a vyrazím." řeknu si pro sebe když na brácha zavolá: "Neviděla si můj mobil?". Rozhlédnu se po místnosti a uvidím ho na sedačce. "Je na sedačce!" zařvu přes celej barák. Jdu na zastávku. Kajuše už sedí na zastávce. Přijdu k ní a řeknu: "Tak co, napsal ti?". Jen zavrtí hlavou.
Nastoupíme do autobusu a sejdeme si. Sedím u okýnka. Na další zastávce nastoupí Šimon a Marek. "Klidně běž za nima." zašeptám a než dořeknu, začne se zvedat. Marek ji přivítá obětím. "Aha" řeknu si pro sebe. "Nějak rychle se zblížili." pomyslím si. Uvidím jak ji Šimon ignoruje. Jde tedy zpátky ke mě a špitne: "Nechce mě". Celou cestu se jí pak snažím rozveselit
a povede se.

Ve škole jsme je míjely na chodbě, ale ani Marek nic neřekl. Šla jsem pak jednou po chodbě bez Kajuše. Uviděla jsem, jak se Jetka tiskne na Šimona. Šla jsem radši pryč. Nepotřebovala jsem je vidět. Bylo mi Kajuše líto, ale Šimon je dement a tak sem byla ráda, že s ní nebude. Jen se bojím jejího zklamání. Jetka naštěstí na výjezd nejede, takže by mohl být víc klid.
Vrátím se do třídy a jí nic neřeknu. Vidím jak se baví s Honzou. Třeba se jí začne líbit a Šimona nechá být. Nechám je si tedy povídat a jdu za Niky.

Další přestávku jsem vyzvídala o Honzovi. Řekla mi jen, že je to kamarád. Prý se bavili o filmech. Jen do ní šťouchnu a řeknu: "Aby z toho nebylo něco víc.".  Obě se začneme smát.
K obědu byl obalovaný květák, žádná mňamka to nebyla. Sedly jsme si tentokrát dál od kluků. Přisedla si i Niky s Claud. Povídaly jsme si o klucích. Jak jinak. Niky má kluka ze základky - Matěje a Claud se líbí Michal. Řekla jsem jim, že nikoho nemám a ani nechci. Ale ještě to, že se mi asi líbí Marek. U něj stejně nemám šanci. Má rád nejspíš Kajuši. Carol podle něj XD.

Po škole jsem si jen hodila tašku domů a šla rovnou na trénink. Mám ještě sraz s holkama, aby jsme si popovídaly co bylo o prázdninách. Všechny ráda moc vidím.  Vyprávěla jsem o Markovi a Šimonovi. Všechny se smály.
Na tréninku jsme už začali cvičit novou sestavu na mistrovství. Je hezká, ale dost náročná.

Domů se vracím po půl desáté. Máma je už doma a tak mě přivítá a dá večeři. Řekla, že ráno nebude zase doma a tak mi dala peníze na výlet teď. Jedu tam na týden. "Musím si jít dobalit." řeknu a máma se jen usměje.
Do kufru si dám ještě vansky a crocsy. Zabalim si už i hygienu a ráno přidám jen kartáček. Zítra si můžu přispat, protože odjíždíme až v 9. Sraz mám zase na zastávce s Kajuší. Už se moc těším. Snad se zblížím s Markem a Kajuše pozná, jaký je Šimon idiot.

PS: Nahoře je fotka Honzy :-P <3

HATEKde žijí příběhy. Začni objevovat